• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Efter nÄgra dagar med dunderklumpen pÄ mesh kÀnns Avengern nÀsta lite nÀtt... :)

IMG_4112.JPG
Nöjd med den?
Är sĂ„ jĂ€kla nĂ€ra pĂ„ att köpa en..:nailbiting:

@yonsson, jag har lÀst din recension om Exospace nu nÄgra gÄnger.

Nu sÄ hÀr i efterhand, nÀr du sÄlt aerospacen. Om du skulle satsa pÄ nÄgon av dem igen vilken hade det blivit dÄ? Exospacen Àr ju ca dubbelt sÄ dyr, Àr det dubbelt sÄ skoj ocksÄ?

@yonsson, jag har lÀst din recension om Exospace nu nÄgra gÄnger.

Nu sÄ hÀr i efterhand, nÀr du sÄlt aerospacen. Om du skulle satsa pÄ nÄgon av dem igen vilken hade det blivit dÄ? Exospacen Àr ju ca dubbelt sÄ dyr, Àr det dubbelt sÄ skoj ocksÄ?
Exospace Àr coolare pÄ alla sÀtt och jag gillar storleken bÀttre Àn storleken pÄ Aerospace. Aerospace blir lite för tunn och lÀtt för min smak, den nÀstan klibbar sig fast pÄ handleden och det gör inte Exospace.
Exospace har Ă€ven vissa funktioner som jag uppskattade, framförallt notifieringarna och "tilt light". Å andra sidan kĂ€nns Aerospace lite mer kvalitativ och det baserar jag egentligen enbart pĂ„ kĂ€nslan i kronografknapparna som Exospace har, pĂ„ Aerospace finns inget sĂ„dant som stör kvalitetskĂ€nslan.

Personligen tycker jag den stora prisskillnaden Àr omotiverad, man fÄr inte glömma att Exospacen listar vad? 86 papp?
SÄ Àr det vÀrt prisskillnaden? Inte för mig, jag hade hellre köpt en Aerospace igen. Hade priserna varit nÀrmare varandra sÄ hade jag kört pÄ en Exospace.

VÀrt att nÀmna Àr att jag Àven hade lite bekymmer med att synka över mÀtdata till Iphonen, det var sÀkert jag som strulade men vÀrt att notera sÄ hÀr i efterhand.

It's mine, all mine!!!:cigar:
Ser ut som den aldrig anvÀnts, inte ett mÀrke, eller sÄ Àr den polerad.
Vad sÀger expertisen?
FÄr inte bÀttre bilder i mörkret tyvÀrr.
Tack @JensBP för tipset.
IMG_0281.JPG
IMG_0284.JPG
IMG_0288.JPG
IMG_0290.JPG
IMG_0292.JPG

Grattis Hoffa! Ser riktigt mumma ut den dÀr, men kanske liten för dina grova handleder.... :rolleyes: Kan tÀnka mig att förbarma mig över klockan nu nÀr du inser att du inte kan ha den kvar..... ;)

Grattis Hoffa! Ser riktigt mumma ut den dÀr, men kanske liten för dina grova handleder.... :rolleyes: Kan tÀnka mig att förbarma mig över klockan nu nÀr du inser att du inte kan ha den kvar..... ;)
Det dÀr sÀger du bara för att.......:)
Sitter ju perfekt, kul att variera lite mindre med dem lite större jag har.
Ska tÀnka pÄ dig om det blir dags för att skilljas.

• Like
Reactions: cRw
Tillbaka
Topp