Makkanxd
Guld
Nöjd med den?Efter nÄgra dagar med dunderklumpen pÄ mesh kÀnns Avengern nÀsta lite nÀtt...
Ăr sĂ„ jĂ€kla nĂ€ra pĂ„ att köpa en..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nöjd med den?Efter nÄgra dagar med dunderklumpen pÄ mesh kÀnns Avengern nÀsta lite nÀtt...
DÄ ska den fÄ smaka pÄ finska bastun ikvÀll, en ritual med alla nyköpSkrev tokigt.
Min tyska Àr ingen höjdare med av vÀrdena att döma (glaskonpression) sÄ klarade den trycktestet.
Och test 2 görs bara om test 1 blir godkÀnt, sÄ bÄda Àr godkÀnda.
Inget jag tar ansvar för dock, trycktestar alltid allt jag badar med, litar aldrig pÄ handlare.DÄ ska den fÄ smaka pÄ finska bastun ikvÀll, en ritual med alla nyköp
Lungt, nu , grejjer pÄ G
Johu, allt som hÀnder klockan hÀrefter ansvarar du för.Inget jag tar ansvar för dock, trycktestar alltid allt jag badar med, litar aldrig pÄ handlare.
Kolla papprena. Har för mig att jag fÄtt ett Ärs garanti nÀr jag köpt av dem.Johu, allt som hÀnder klockan hÀrefter ansvarar du för.
Min första Breitling har anlÀnt! Coolt med sÄ bra AR - det ger fina bilder!
Trevlig helg!
Ska kolla pÄ kvittot.Kolla papprena. Har för mig att jag fÄtt ett Ärs garanti nÀr jag köpt av dem.
Vissa nojjar. Vissa lever.
Àr grymt sugen pÄ en avenger GMT blacksteel,,men avvaktar ,vill se lite fler blider pÄ den innan jag slÄr till,,,,men annan bratte pÄ vÀg hem frÄn c24 sÄlÀngeVad har du för kul pÄ g?
Blev det den hÀr jag tipsade om?Àr grymt sugen pÄ en avenger GMT blacksteel,,men avvaktar ,vill se lite fler blider pÄ den innan jag slÄr till,,,,men annan bratte pÄ vÀg hem frÄn c24 sÄlÀnge
Fan! att du aldrig kan hÄlla en hemlis!Blev det den hÀr jag tipsade om?
Nöjd med den?
Ăr sĂ„ jĂ€kla nĂ€ra pĂ„ att köpa en..
SÄlde min Seawolf i höstas men har inte riktigt kunnat slÀppa dem alltsÄ. Gmtn kÀnns lite mer anvÀndbar Àn seawolfen..Sjukt nöjd, har ingen aning vad som skulle kunna dyka upp för att jag skulle göra mig av med den!'
GÄr en stÄlfaakingfish in under manschetten?LÀgger bilden Àven hÀr
Fam kör sÄ det ryker, skit i vad alla andra tycker o tÀnker, lÄt the yoyng gods! stilla digDÄ ska den fÄ smaka pÄ finska bastun ikvÀll, en ritual med alla nyköp
Exospace Àr coolare pÄ alla sÀtt och jag gillar storleken bÀttre Àn storleken pÄ Aerospace. Aerospace blir lite för tunn och lÀtt för min smak, den nÀstan klibbar sig fast pÄ handleden och det gör inte Exospace.@yonsson, jag har lÀst din recension om Exospace nu nÄgra gÄnger.
Nu sÄ hÀr i efterhand, nÀr du sÄlt aerospacen. Om du skulle satsa pÄ nÄgon av dem igen vilken hade det blivit dÄ? Exospacen Àr ju ca dubbelt sÄ dyr, Àr det dubbelt sÄ skoj ocksÄ?
It's mine, all mine!!!
Ser ut som den aldrig anvÀnts, inte ett mÀrke, eller sÄ Àr den polerad.
Vad sÀger expertisen?
FÄr inte bÀttre bilder i mörkret tyvÀrr.
Tack @JensBP för tipset.
GÄr en stÄlfaakingfish in under manschetten?
Riktigt fin den dÀr. Grattis!Min första Breitling har anlÀnt! Coolt med sÄ bra AR - det ger fina bilder!
Trevlig helg!
vit M1 pÄ lÀder var rÀtt frÀckt,,,
Det dÀr sÀger du bara för att.......Grattis Hoffa! Ser riktigt mumma ut den dÀr, men kanske liten för dina grova handleder.... Kan tÀnka mig att förbarma mig över klockan nu nÀr du inser att du inte kan ha den kvar.....
Tror den Àr 15-16 mm sÄ det bör funkaGÄr en stÄlfaakingfish in under manschetten?
Du diggar inte gummi va?Fortfarande ett fel.....
VridringenDu diggar inte gummi va?
MĂ„nadskalender kompisssssssVridringen