Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Fasa. Hittade repor pÄ "nya" klockan
Àr pÄ ringen mellan bezel och glaset. ett gÀng smÄ repor som sitter tÀtt. ser mest ut som smutsDet Àr charmen med högblanka Brattar. Fiser du i motvind sÄ riskeras klockan att repas.
Àr pÄ ringen mellan bezel och glaset. ett gÀng smÄ repor som sitter tÀtt. ser mest ut som smuts
mycket nöjd. Ă€lskar finishen, lĂ€nken och ja...allt. har inte hunnit titta avvikelse dĂ„ jag ska köra till DC om 4 timmarJa, den blir vĂ€ldigt lĂ€tt repad. Ăr du nöjd annars? HĂ„ller den tiden bra osv?
mycket nöjd. Àlskar finishen, lÀnken och ja...allt. har inte hunnit titta avvikelse dÄ jag ska köra till DC om 4 timmar
Grattis till adlingen!! Eller Ă€r det din egen titel?Va fan!? Jag har fĂ„tt ny avatar ser jag! Ăr det @Denke som har varit i farten tro?
Edit: Min sambo tyckte att det var hysteriskt roligt i alla fall.
Det Àr skorstenen. LÄt den vara för guds skull!Àr pÄ ringen mellan bezel och glaset. ett gÀng smÄ repor som sitter tÀtt. ser mest ut som smuts
Grattis till adlingen!! Eller Àr det din egen titel?
JÀklar vad fin den var!Idag Àntligen kom den
Bjuder pÄ lite bilder.
KÀnner mig mer Àn nöjd
Grattis till ett riktigt bra köp & vÀlkommen till Seawolf-familjen!Idag Àntligen kom den
Bjuder pÄ lite bilder.
KÀnner mig mer Àn nöjd ]
Tackar!Grattis till ett riktigt bra köp & vÀlkommen till Seawolf-familjen!
Tackar!
Har du nÄgon bild pÄ din seawolf?
Ja det kommer lĂ„tas vara. Ăr i visst ljus det syns. Underbar AR pĂ„ glaset i övrigtDet Ă€r skorstenen. LĂ„t den vara för guds skull!
Det Àr just den som brukar vara helt rund och sönderpolerad pÄ gamla brattar. Lev med det.
Helt rÀtt!!LÀnge leve gult!
brukar inte vurma för gult,men titan/gult/och ocean gummi var riktigt grymt!LÀnge leve gult!
Ingen som har en Bratte till salu?
Gratulerar till seawolf, sÄ jÀkla rÀtt. Kul med bÄde lÀnk o gummi med viklÄsIdag Àntligen kom den
Bjuder pÄ lite bilder.
KÀnner mig mer Àn nöjd
Tackar!Gratulerar till seawolf, sÄ jÀkla rÀtt. Kul med bÄde lÀnk o gummi med viklÄs
Det finns en prostituerad inom oss alla, sÄ till rÀtt pris Àr vi nog mÄnga som kan sÀljaIngen som har en Bratte till salu?
Har vÀl aldrig legat sÄ mÄnga pÄ K&S som det gör nu...Ingen som har en Bratte till salu?
JasÄ??? NU kan Du sÀlja???Det finns en prostituerad inom oss alla, sÄ till rÀtt pris Àr vi nog mÄnga som kan sÀlja
Vad Àr det du Àr pÄ jakt efter?
Stor eller smÄtt? StÄl eller G/S? Dykare eller chrono?