JohanHLM
Guld
NÀdÄJasÄ??? NU kan Du sÀlja???
Den Àr inte till salu, sÄvida jag inte fÄr ett orimligt bra bud
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
NÀdÄJasÄ??? NU kan Du sÀlja???
Det finns en prostituerad inom oss alla, sÄ till rÀtt pris Àr vi nog mÄnga som kan sÀlja
Vad Àr det du Àr pÄ jakt efter?
Stor eller smÄtt? StÄl eller G/S? Dykare eller chrono?
@Ninen79 Tanken var inte att försöka marknadsföra min klocka eftersom jag inte har nÄgra planer pÄ att sÀlja den. För att du ska fÄ de svar du önskar bör du nog presentera lite mer i detalj vad du Àr ute efter sÄ du slipper fler missvisande svar frÄn migNÀdÄ
Den Àr inte till salu, sÄvida jag inte fÄr ett orimligt bra bud
HÀr har du nÄgra jag hittade lite snabbt i min telefon. (Med reservation för att vissa blivit postade i andra trÄdar)
Jag Àr iaf Helnöjd m min & det Àr garanterat en keeper!
Den officiella gula Breitling-sidan inuti den vanliga officiella Breitling-trÄden...LÀnge leve gult!
Riktigt bra. Borstade brattar Àr det bÀsta.Idag Àntligen kom den
Bjuder pÄ lite bilder.
KÀnner mig mer Àn nöjd
Hur nya Ă€r nya, dvs vilka Ă„rsmodeller bör man satsa pĂ„?Nya ĂR sjukt sköna kan jag intyga Helt annan gummiblandning.
Grattis! Seawolf Àr sÄ grymt snygga. Om man skall vara riktigt nördig sÄ tycker jag kronan Àr en av dom coolaste man kan ha pÄ en klocka.Idag Àntligen kom den
Bjuder pÄ lite bilder.
KÀnner mig mer Àn nöjd
Bra DNA i den dÀr. Hade en blÄ, men innerst inne har jag nog alltid velat ha den gula.LÀnge leve gult!
Idag Àntligen kom den
Bjuder pÄ lite bilder.
KÀnner mig mer Àn nöjd
Chronomat 44, blackbird 43 mm, alla nya modeller med svart pvd typ, egentligen det mesta!Det finns en prostituerad inom oss alla, sÄ till rÀtt pris Àr vi nog mÄnga som kan sÀlja
Vad Àr det du Àr pÄ jakt efter?
Stor eller smÄtt? StÄl eller G/S? Dykare eller chrono?
TyvÀrr inget som jag gillar.Har vÀl aldrig legat sÄ mÄnga pÄ K&S som det gör nu...
Hade vÄgat prova pÄ en Aerospace, men inte pÄ en Emergency!!Hur svÄrt Àr det att byta batterier sjÀlv pÄ en Breitling Aerospace? AvrÄder ni detta? Var med nÀr en vÀn gjorde det pÄ sin Emergency.
Gillar den skarpt.Grattis! Seawolf Àr sÄ grymt snygga. Om man skall vara riktigt nördig sÄ tycker jag kronan Àr en av dom coolaste man kan ha pÄ en klocka.
fan. din skorsten ( som nĂ„gon kallade det ) Ă€r ju helt felfri. Avis blir man i övrigt överlevde unghĂ€sten sin sightseeing i Washington igĂ„r. Ăven om vi nĂ€stan strök medProvade en Rolex nyss. Helvete vad stora och klumpiga de Ă€r! Bara typ kroppsbyggare och dörrvakter som kan gĂ„ runt med sĂ„na klossar...
Hehe, det har jag inte ens kollat förut... Köpte denna 2013, anvĂ€nde den som sommarbeater pĂ„ stranden, sĂ„lde den och har köpt tillbaka den... Ingen har polerat den...fan. din skorsten ( som nĂ„gon kallade det ) Ă€r ju helt felfri. Avis blir man i övrigt överlevde unghĂ€sten sin sightseeing i Washington igĂ„r. Ăven om vi nĂ€stan strök med
MĂ„ste fĂ„ frĂ„ga vad skorsten Ă€r för del pĂ„ klockan?fan. din skorsten ( som nĂ„gon kallade det ) Ă€r ju helt felfri. Avis blir man i övrigt överlevde unghĂ€sten sin sightseeing i Washington igĂ„r. Ăven om vi nĂ€stan strök med
Vad har du?Kanske.
Helt klart bÀst med stencil-siffror. Ger bra karaktÀr och liv. Som en Skyland utan kronograf. SÄn blir man mer och mer sugen pÄ, och att modda stealth.Avenger GMT
TvÄ brattar pÄ samma gÄng? Var det du som var i rutan i helgens Bingolotto eller?Nytt pÄ gÄng
UnghÀst?Nytt pÄ gÄng
Det lÀr du dig med tiden, unge padawanMÄste fÄ frÄga vad skorsten Àr för del pÄ klockan?
UnghÀst??UnghÀst?
Gillar med stencilHelt klart bÀst med stencil-siffror. Ger bra karaktÀr och liv. Som en Skyland utan kronograf. SÄn blir man mer och mer sugen pÄ, och att modda stealth.
Det lilla röret pÄ sidan dÀr överskottsvÀrme och rök/Änga kommer ut om rotorn gÄr varmt eller man badar bastu.MÄste fÄ frÄga vad skorsten Àr för del pÄ klockan?
Colt betyder UnghÀstUnghÀst??
Snyggt! Grattis grattisIdag Àntligen kom den
Bjuder pÄ lite bilder.
KÀnner mig mer Àn nöjd
Denna Àr precis lagom stekig och dessutom med gummi till sommaren.Chronomat 44, blackbird 43 mm, alla nya modeller med svart pvd typ, egentligen det mesta!
HÀrligt att se! Mer gult! PÄ tal om gult sÄ ska jag till "min" AD imorgon igen & provköra Hurricane. SÄ jag blir inte helt överraskad om jag slÄr till. Jag kommer isf köpa m svart tavla & 24timmars men har ju gula detaljer & armbandet Àr ocksÄ gult.Den officiella gula Breitling-sidan inuti den vanliga officiella Breitling-trÄden...