Gopro = flickvÀn!Du har ingen flickvÀn. Hur skulle du ha trÀffat nÄgon med en sÄdan gopro pÄ magen?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Gopro = flickvÀn!Du har ingen flickvÀn. Hur skulle du ha trÀffat nÄgon med en sÄdan gopro pÄ magen?!
Ăr sĂ„ sugen! HurJag Ă„ngrar bittert att jag sĂ„lde min Headwind.
Otroligt prisvÀrt klocka imo. Hög finish.
Jag minns inte riktigt, men mellan 14-16.Ăr sĂ„ sugen! Hur
Mycket sÄlde du den för om jag fÄr frÄga
jag var tvungen att vinkla fingret. tÀnkte om det sÀtter press pÄ samma sÀtt som nÀr du öppnar dörren pÄ en bil till max och sen fortsÀtter tryckaDu mÄste förklara bygelpressen för oss
Hm.. har aldrig nÄnsin sÀtt en annons pÄ en sÄdan klocka.. de verkar vara svÄra att fÄ tag pÄ :/Jag minns inte riktigt, men mellan 14-16.
Det kan ha varit 15 + en Marathon navigator nÀr jag tÀnker efter.
Menar du att den Àr tjock ? Hmm skulle man skriva till honom och frÄga kanske ? Eller? :|@Ricrob hade vÀl en sommarromans med en Headwind, har jag för mig. Bara lovord och tal om keeper har jag för mig...
SjÀlv gillar jag den men den Àr rÀtt hög...
Dom har Àven ett konstigt pris pÄ chrono24, har sett pÄ gamla annonser hÀr pÄ KS .. inte alls sÄ dyrare om pÄ chrono24Nej de poppar vÀl inte upp alldeles för ofta.
Har funnits en pÄ tradera lÀnge som Àr borta nu.
Finns en pÄ blocket som jag tycker ligger för högt i pris dÄ den saknar lÀnk.
Det var vÀl jag som köpte den, har jag för mig. Den stannade bara hos mig nÄgon dag innan den vandrade vidareJag minns inte riktigt, men mellan 14-16.
Det kan ha varit 15 + en Marathon navigator nÀr jag tÀnker efter.
Alldeles rÀttDet var vÀl jag som köpte den, har jag för mig. Den stannade bara hos mig nÄgon dag innan den vandrade vidare
Fanns en vit hÀr pÄ forumet förra Äret.Hm.. har aldrig nÄnsin sÀtt en annons pÄ en sÄdan klocka.. de verkar vara svÄra att fÄ tag pÄ :/
Fanns en vit hÀr pÄ forumet förra Äret.
Tror att den Àr sÄld :/Fanns en vit hÀr pÄ forumet förra Äret.
Den Àr kvar pÄ forumet tror jag. Jag köpte den av @Brunleif och hade den 3-4dagar innan jag sÄlde den hÀr pÄ forumet igen. Vill dock inte outa personen som köpte den.Tror att den Àr sÄld :/
Ja, den Àr vÀl rÀtt fet? 15-16 mm?Menar du att den Àr tjock ? Hmm skulle man skriva till honom och frÄga kanske ? Eller? :|
Ja, den Àr vÀl rÀtt fet? 15-16 mm?
Men den Àr ju ÀndÄ inom rimliga grÀnser, Omega PO Chrono Àr vÀl drygt 18 mm och knappt bÀrbar, som jÀmförelse...
Jag har haft totalt 3 st Headwind. Mycket mysig modell indeed!@Ricrob hade vÀl en sommarromans med en Headwind, har jag för mig. Bara lovord och tal om keeper har jag för mig...
SjÀlv gillar jag den men den Àr rÀtt hög...
HahahaVa fan!? Jag har fĂ„tt ny avatar ser jag! Ăr det @Denke som har varit i farten tro?
Efter en vecka Àr jag fortfarande kÀr
Va fan!? Jag har fĂ„tt ny avatar ser jag! Ăr det @Denke som har varit i farten tro?
Edit: Min sambo tyckte att det var hysteriskt roligt i alla fall.
Man kan ju inte kalla sig sjÀlv för Den NorrlÀndska RörtÄngen utan att det blir konsekvenser.
Det Àr en superkraft jag besitter, att truten gÄr före hjÀrnan. Man skulle kunna tro att jag Àr Göteborgare.
Tack. Funderar pÄ att prova den pÄ lÀnk eller gummi ocksÄRuggigt fin.
Tack. Funderar pÄ att prova den pÄ lÀnk eller gummi ocksÄ
Ăr sjukt sugen. Lite rĂ€dd att nĂ„gon urmakare hĂ€r i stan (Linköping) ska repa den om jag byter bara. Vi har inget superbra utbud hĂ€r och jag vĂ„gar inte sjĂ€lv...Ja, kör pĂ„ lĂ€nken. Den Ă€r fantastiskt skön.
Ăr sjukt sugen. Lite rĂ€dd att nĂ„gon urmakare hĂ€r i stan (Linköping) ska repa den om jag byter bara. Vi har inget superbra utbud hĂ€r och jag vĂ„gar inte sjĂ€lv...
Jag bara Àlskar din rörtÄngavatarDu lÀr dig ganska snabbt med lite googlande om du aldrig har bytt tidigare. Du kan Àven tejpa bandhornen om du vill vara extra försiktig.
Jag bara Àlskar din rörtÄngavatar