• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Compiss

Patek
2-Faktor
Jag vet. Men glöm aldrig att jag fortfarande Àr samma pucko som sÄlde tvÄ Autavior till vrakpris. Trots att jag VISSTE att de skulle sticka i pris. SÄlde av ren rastlöshet dessutom... ;)
Haha det menar du inte...;)
IMG_1616.PNG
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Kan jag hÄlla med om, bara o pruta
Det Ă€r sĂ„ högt sĂ„ jag vet inte om det Ă€r vĂ€rt att pruta. Bara att sĂ€tta det priset fĂ„r mig att vilja vĂ€lja en annan sĂ€ljare. PrissĂ€ttning Ă€r ju fritt sĂ„klart, men det Ă€r inte riktigt seriöst Ă€rligt talat. Jag tackade nej till en sĂ„n hĂ€r pĂ„ forumet för inte alls lĂ€nge sedan för 19 tror jag det var. Riktigt bra pris iof, men hade annat som hĂ€grade. Är certifikat verkligen vĂ€rt 21 papp extra? Nope. Sen fĂ„r man rĂ€kna med lite halvdyr service pĂ„ sĂ„ hĂ€r gamla klockor och vips sĂ„ dra det ivĂ€g nĂ€rmare 50 loppor dĂ„. Bananas bananas...
 

PCB

Audemars
Det Ă€r sĂ„ högt sĂ„ jag vet inte om det Ă€r vĂ€rt att pruta. Bara att sĂ€tta det priset fĂ„r mig att vilja vĂ€lja en annan sĂ€ljare. PrissĂ€ttning Ă€r ju fritt sĂ„klart, men det Ă€r inte riktigt seriöst Ă€rligt talat. Jag tackade nej till en sĂ„n hĂ€r pĂ„ forumet för inte alls lĂ€nge sedan för 19 tror jag det var. Riktigt bra pris iof, men hade annat som hĂ€grade. Är certifikat verkligen vĂ€rt 21 papp extra? Nope. Sen fĂ„r man rĂ€kna med lite halvdyr service pĂ„ sĂ„ hĂ€r gamla klockor och vips sĂ„ dra det ivĂ€g nĂ€rmare 50 loppor dĂ„. Bananas bananas...
Tycker avenger chrono överlag ligger högt,
 

xmb216bc

Panerai
Det Ă€r sĂ„ högt sĂ„ jag vet inte om det Ă€r vĂ€rt att pruta. Bara att sĂ€tta det priset fĂ„r mig att vilja vĂ€lja en annan sĂ€ljare. PrissĂ€ttning Ă€r ju fritt sĂ„klart, men det Ă€r inte riktigt seriöst Ă€rligt talat. Jag tackade nej till en sĂ„n hĂ€r pĂ„ forumet för inte alls lĂ€nge sedan för 19 tror jag det var. Riktigt bra pris iof, men hade annat som hĂ€grade. Är certifikat verkligen vĂ€rt 21 papp extra? Nope. Sen fĂ„r man rĂ€kna med lite halvdyr service pĂ„ sĂ„ hĂ€r gamla klockor och vips sĂ„ dra det ivĂ€g nĂ€rmare 50 loppor dĂ„. Bananas bananas...
Det Àr @Denke som inte vill bli av med sin
 

Cryssarn

Rolex
sÄ vitt jag kunnat rÀkna med appen jag har sÄ gÄr den -0,49 till -2,95/dygn. appen verkar inte riktigt kunna bestÀmma sig
 
Topp