Haha, sant...Köpte den bara för att recensera den, behöver köpa bil sÄ den ryker.
Ska du sÀga förresten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Haha, sant...Köpte den bara för att recensera den, behöver köpa bil sÄ den ryker.
Ska du sÀga förresten
Haha det menar du inte...Jag vet. Men glöm aldrig att jag fortfarande Àr samma pucko som sÄlde tvÄ Autavior till vrakpris. Trots att jag VISSTE att de skulle sticka i pris. SÄlde av ren rastlöshet dessutom...
Ev en steelfish men vet ej fören nÀsta vecka. Beror pÄ om en annan klockaffÀr gÄr igenom eller ejJasÄ? Bild?
Fin, hör av dig nÀr du vetEv en steelfish men vet ej fören nÀsta vecka. Beror pÄ om en annan klockaffÀr gÄr igenom eller ej
Steelfish Àr verkligen deras mest klockrena dykare sen tusenskiftet. Det ser man mer Àn vÀl av dina bilder. Tidlös design som kommer stÄ sig bra om nÄgra decennier.Ev en steelfish men vet ej fören nÀsta vecka. Beror pÄ om en annan klockaffÀr gÄr igenom eller ej
Efter A17380Steelfish Àr verkligen deras mest klockrena dykare sen tusenskiftet. Det ser man mer Àn vÀl av dina bilder. Tidlös design som kommer stÄ sig bra om nÄgra decennier.
Vet hut!! den Àr ju perfektHell
No
Ligger en pÄ blocket44 mm och titan? Kan du PM mig med mer info och pris?
För ett helt vansinnigt högt pris.Ligger en pÄ blocket
Kan jag hÄlla med om, bara o prutaFör ett helt vansinnigt högt pris.
Det Ă€r sĂ„ högt sĂ„ jag vet inte om det Ă€r vĂ€rt att pruta. Bara att sĂ€tta det priset fĂ„r mig att vilja vĂ€lja en annan sĂ€ljare. PrissĂ€ttning Ă€r ju fritt sĂ„klart, men det Ă€r inte riktigt seriöst Ă€rligt talat. Jag tackade nej till en sĂ„n hĂ€r pĂ„ forumet för inte alls lĂ€nge sedan för 19 tror jag det var. Riktigt bra pris iof, men hade annat som hĂ€grade. Ăr certifikat verkligen vĂ€rt 21 papp extra? Nope. Sen fĂ„r man rĂ€kna med lite halvdyr service pĂ„ sĂ„ hĂ€r gamla klockor och vips sĂ„ dra det ivĂ€g nĂ€rmare 50 loppor dĂ„. Bananas bananas...Kan jag hĂ„lla med om, bara o pruta
Tycker avenger chrono överlag ligger högt,Det Ă€r sĂ„ högt sĂ„ jag vet inte om det Ă€r vĂ€rt att pruta. Bara att sĂ€tta det priset fĂ„r mig att vilja vĂ€lja en annan sĂ€ljare. PrissĂ€ttning Ă€r ju fritt sĂ„klart, men det Ă€r inte riktigt seriöst Ă€rligt talat. Jag tackade nej till en sĂ„n hĂ€r pĂ„ forumet för inte alls lĂ€nge sedan för 19 tror jag det var. Riktigt bra pris iof, men hade annat som hĂ€grade. Ăr certifikat verkligen vĂ€rt 21 papp extra? Nope. Sen fĂ„r man rĂ€kna med lite halvdyr service pĂ„ sĂ„ hĂ€r gamla klockor och vips sĂ„ dra det ivĂ€g nĂ€rmare 50 loppor dĂ„. Bananas bananas...
Du har hamnat i fel trÄd. Inga sÄnadÀr styggelser i denna fina trÄdMy old shot of the Link Calibre 6:
Har du funnit dig sjÀlv eller vad menar du?Ja, fann jag mig sjÀlv - tyvÀrr!
Det Ă€r @Denke som inte vill bli av med sinDet Ă€r sĂ„ högt sĂ„ jag vet inte om det Ă€r vĂ€rt att pruta. Bara att sĂ€tta det priset fĂ„r mig att vilja vĂ€lja en annan sĂ€ljare. PrissĂ€ttning Ă€r ju fritt sĂ„klart, men det Ă€r inte riktigt seriöst Ă€rligt talat. Jag tackade nej till en sĂ„n hĂ€r pĂ„ forumet för inte alls lĂ€nge sedan för 19 tror jag det var. Riktigt bra pris iof, men hade annat som hĂ€grade. Ăr certifikat verkligen vĂ€rt 21 papp extra? Nope. Sen fĂ„r man rĂ€kna med lite halvdyr service pĂ„ sĂ„ hĂ€r gamla klockor och vips sĂ„ dra det ivĂ€g nĂ€rmare 50 loppor dĂ„. Bananas bananas...
HahahaHar du funnit dig sjÀlv eller vad menar du?
Vilken app har du?sÄ vitt jag kunnat rÀkna med appen jag har sÄ gÄr den -0,49 till -2,95/dygn. appen verkar inte riktigt kunna bestÀmma sig
nÄgot som en hÀr pÄ forumet fixatVilken app har du?
Grym bild. Vad har du anvÀnt för kamera?