Breitling_silva
Basic
Fast man vill ju helst slippa ebay och sÄdana hemsidor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
DÄ blir det svÄrt.Fast man vill ju helst slippa ebay och sÄdana hemsidor
Ăr det nĂ„gon speciel klockförsĂ€ljare du köper av pĂ„ ebay ? Eller Ă€r det olika hela tiden ?DĂ„ blir det svĂ„rt.
Jag köper dĂ€r dealen Ă€r som bĂ€st. Undviker utom EU om det inte Ă€r nĂ„got alldeles speciellt jag verkligen "behöver" för att överleva.Ăr det nĂ„gon speciel klockförsĂ€ljare du köper av pĂ„ ebay ? Eller Ă€r det olika hela tiden ?
Haha, skiter pÄven i skogenJassÄ hehe hoppas han lÀser detta dÄ ^^
MÄste ju ha koll Àven om jag sista tiden mest sportar tudor och nu doxa, men lite gul superocean har det blivit trots allt.Haha, skiter pÄven i skogen
@JensBP kan hela trÄden utantill och fÄr uppdateringarna snabbare Àn trÄden uppdateras vid inlÀgg
LÄter som du gjort avsteg frÄn den rÀtta vÀgen,MÄste ju ha koll Àven om jag sista tiden mest sportar tudor och nu doxa, men lite gul superocean har det blivit trots allt.
Hm var o kollade dÀr lite, fans nÀstan bara frÄn Italien och italienare har inte sÄ bra omdömen om man kollar pÄ chrono24Jag köper dÀr dealen Àr som bÀst. Undviker utom EU om det inte Àr nÄgot alldeles speciellt jag verkligen "behöver" för att överleva.
DÄ fÄr du nog vÀnta ett tag mÄnga som köar dÀr och han sÀljer aldrigJag hoppas att JensBP tröttnar pÄ sin samling nÄn dag och sÀljer ut sina klockor (kommer va först i kön) haha :')
DÄ fÄr du nog vÀnta ett tag mÄnga som köar dÀr och han sÀljer aldrig
Haha. NÀstan alla mina klockor Àr speciella pÄ ett eller annat sÀtt. Modeller som Àr lite svÄra att fÄ tag pÄ, speciella fÀrger, logos etc. DÀremot mÄste jag avyttra lite klockor sÄ jag kan fylla pÄ med gott samvete. PÄ Breitlingfronten ligger Bluebird illa till dÄ jag inte anvÀnder den trots att den Àr det rent snyggaste och modernaste ufot jag har. Minns bara inte vem jag lovat först, @Eurenius eller @Karlsson haha.haha jag vet.. -.-
Han har dom man vill Ă„t. :')
haha jassÄ? :OHaha. NÀstan alla mina klockor Àr speciella pÄ ett eller annat sÀtt. Modeller som Àr lite svÄra att fÄ tag pÄ, speciella fÀrger, logos etc. DÀremot mÄste jag avyttra lite klockor sÄ jag kan fylla pÄ med gott samvete. PÄ Breitlingfronten ligger Bluebird illa till dÄ jag inte anvÀnder den trots att den Àr det rent snyggaste och modernaste ufot jag har. Minns bara inte vem jag lovat först, @Eurenius eller @Karlsson haha.
Skulle behöva sÀlja av lite för att finansiera en jÀkel jag verkligen suktat efter ett tag:
Satan den var verkligen fin!!Haha. NÀstan alla mina klockor Àr speciella pÄ ett eller annat sÀtt. Modeller som Àr lite svÄra att fÄ tag pÄ, speciella fÀrger, logos etc. DÀremot mÄste jag avyttra lite klockor sÄ jag kan fylla pÄ med gott samvete. PÄ Breitlingfronten ligger Bluebird illa till dÄ jag inte anvÀnder den trots att den Àr det rent snyggaste och modernaste ufot jag har. Minns bara inte vem jag lovat först, @Eurenius eller @Karlsson haha.
Skulle behöva sÀlja av lite för att finansiera en jÀkel jag verkligen suktat efter ett tag:
Nej det Àr Chronomat B01 Airbourne 41mmSatan den var verkligen fin!!
tror inte jag sett den innan, har nog inte lagt mÀrke till den, Àr det en ocean?
JÀvligt Macho Àr den!Nej det Àr Chronomat B01 Airbourne 41mm
Nej.haha jassÄ? :O
haru nÄn chronomat du vill bli av med dÄ i hel stÄl ? :O:O
haha fan dÄ
Haha. NÀstan alla mina klockor Àr speciella pÄ ett eller annat sÀtt. Modeller som Àr lite svÄra att fÄ tag pÄ, speciella fÀrger, logos etc. DÀremot mÄste jag avyttra lite klockor sÄ jag kan fylla pÄ med gott samvete. PÄ Breitlingfronten ligger Bluebird illa till dÄ jag inte anvÀnder den trots att den Àr det rent snyggaste och modernaste ufot jag har. Minns bara inte vem jag lovat först, @Eurenius eller @Karlsson haha.
SÄ jÀvla grym klocka. Den klassiska looken med ett grymt urverk i en perfekt storlek!Nej det Àr Chronomat B01 Airbourne 41mm
snygg!
BlÄ? Edit. Nvm.Svart eller vit urtavla ?
Solljuset förvirrade migBlÄ? Edit. Nvm.