Sjukt snyggDenna har suttit pÄ armen sen jag köpte den i December, kan lika gÀrna sÀlja av allt annat.. helt perfekt! Funkar till allt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Sjukt snyggDenna har suttit pÄ armen sen jag köpte den i December, kan lika gÀrna sÀlja av allt annat.. helt perfekt! Funkar till allt!
var det den som du hade pÄ den GTG pÄ söder för snart 2 Är sedan?Kör denna rÀtt mkt, tung och stor men sitter störtskönt!
Ăpplet sĂ„klartGrym bild. Vad har du anvĂ€nt för kamera?
bara zoom dĂ„ eller?Ăpplet sĂ„klart
Vilket Ă€pple? Mitt Ă€pple tar inte ens i nĂ€rheten av sĂ„dĂ€r bra bilder.Ăpplet sĂ„klart
JodÄ!Vilket Àpple? Mitt Àpple tar inte ens i nÀrheten av sÄdÀr bra bilder.
@DenkeVilken referens Àr detta?
Avser Denkes dinka.
Samma modell, inte samma klocka.var det den som du hade pÄ den GTG pÄ söder för snart 2 Är sedan?
var den som skapade sugetSamma modell, inte samma klocka.
@Eurenius ?
Var borstade du din lÀnk?
Eller gjorde du det sjÀlv?
Funderar pÄ nÄt liknande, fast jag vill borsta ovandelen pÄ boetten med
DÄ skickade du den dit eller?Det var KlockmÀster Globen. Ett kanonjobb med exakt originalborstning. Kör pÄ, ovandelen boetten blir kanon det med.
Det lyckades du bra medFörsöker hitta nÄt annat kul (som inte Àr nato eller brunt/svart lÀder) som kan ersÀtta mesh.
Försöker hitta nÄt annat kul (som inte Àr nato eller brunt/svart lÀder) som kan ersÀtta mesh.
haha.. sant. Inget slÄr breitlingmesh.ErsÀtta mesh...
Komplettera hoppas jag du menar...
personligen tycker jag den Àr hemsk,modellerna före och efter ,Àr sÄ mycket bÀttreHar ni sett annonsen pÄ den hÀr klockan ? Vad tycker ni om klockan ?
44mm
Den tilltalar inte mig överhuvudtaget. Vet inte vad som hÀnde med den modellserien.Har ni sett annonsen pÄ den hÀr klockan ? Vad tycker ni om klockan ?
44mm
Helt okej, lite osÀker pÄ vad jag tycker om formen pÄ den bara. Annars Àr det en bra klocka.Har ni sett annonsen pÄ den hÀr klockan ? Vad tycker ni om klockan ?
44mm
utan "12" an och med endlinks,sÄ hade den varit helt ok,Helt okej, lite osÀker pÄ vad jag tycker om formen pÄ den bara. Annars Àr det en bra klocka.
Den tilltalar inte mig överhuvudtaget. Vet inte vad som hÀnde med den modellserien.
Beror pÄ vad du ska ha för chronomat. Jag vet minst 3 som Àr till saluHm fÄr nog hÄlla mig till chrobomaterna.. Àr sÄ sugen pÄ att slösa pengar pÄ en ny klocka men just nÀr jag letar efter chronomater sÄ finns det inga till salu haha typiskt.
Menar de Àldre i hel stÄlBeror pÄ vad du ska ha för chronomat. Jag vet minst 3 som Àr till salu
Finns massor @JensBP Àr mÀstare pÄ att hitta demMenar de Àldre i hel stÄl
JassÄ hehe hoppas han lÀser detta dÄ ^^Finns massor @JensBP Àr mÀstare pÄ att hitta dem
Ja hela vÀrlden svÀmmar över av dem typ.JassÄ hehe hoppas han lÀser detta dÄ ^^