Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
snygg! synd att det är automat baraHaha. Nästan alla mina klockor är speciella på ett eller annat sätt. Modeller som är lite svåra att få tag på, speciella färger, logos etc. Däremot måste jag avyttra lite klockor så jag kan fylla på med gott samvete. På Breitlingfronten ligger Bluebird illa till då jag inte använder den trots att den är det rent snyggaste och modernaste ufot jag har. Minns bara inte vem jag lovat först, @Eurenius eller @Karlsson haha.
Skulle behöva sälja av lite för att finansiera en jäkel jag verkligen suktat efter ett tag:
Ja, hemskt synd att den har ett riktigt urverk.snygg! synd att det är automat bara
Tabarly?Dagens inköp.
Teaser inför imorgon. Jag kallar henne för Grisfoten.
Superocean med pilen ser det ut som. Riktigt cool.Tabarly?
Fin! Hur stor är den? 44?Jepp en 73380,, har känt mej vilsen
Ända sen fjällpolygripen lurade av mej min första
Älskar denna modellen.
Nej 41,ser större ut på bildFin! Hur stor är den? 44?
ser ut att täcka hela handledenNej 41,ser större ut på bild
jävlar.. önskar jag kunde tappa 25kg :')Hehe , kanske det , har gått ner runt 25k senaste året, men har runt 17cm handled
Som sagt bilden gör inte verkligheten rättvisa
Vinkeln på den gör att den ser större ut. Vanligt med brattarHehe , kanske det , har gått ner runt 25k senaste året, men har runt 17cm handled
Som sagt bilden gör inte verkligheten rättvisa
Du ,kunde jag ,,,,jävlar.. önskar jag kunde tappa 25kg :')
Ja , dom ser alltid enorma ut på bildVinkeln på den gör att den ser större ut. Vanligt med brattar
Korrekt! Breitling Superocean Deepsea ref81190Superocean med pilen ser det ut som. Riktigt cool.
Råcool. Grattis! Inga tråkbratte där inte. Kul med kul saker i tråden.Korrekt! Breitling Superocean Deepsea ref81190
Obs. Måste klargöra en sak. Jag postade en bild på en Airbourne som jag skrev att jag är sugen på att köpa på förra sidan. Av någon anledning är det flera som pm:at mig och frågat vad jag vill sälja den för. Jag kanske var otydlig, det är inte min bild, jag är alltså också på lite jakt efter en sådan och har ingen sån till salu.
Klocka 163400:-Coolt! Hur mycket vill du ha för den? Pm:a!
Klocka 163400:-
Länk 87050:-
Bezel 11190:-
Clasp 7003:-
Box 3990:-
Paketpris: 199 999:-
Bytesvärde: Värdet av en Ferrari Enzo ungefär
Du svarade alldeles för sent. Sorry. Det var flera som ville byta mot olika Ferraris. Jag sa nej, och bytte mot kontraktet på en pizzeria/solarium/gym i Flen med @OliBoxen kan jag vara utan. Jag swishar resten.
Obs. Måste klargöra en sak. Jag postade en bild på en Airbourne som jag skrev att jag är sugen på att köpa på förra sidan. Av någon anledning är det flera som pm:at mig och frågat vad jag vill sälja den för. Jag kanske var otydlig, det är inte min bild, jag är alltså också på lite jakt efter en sådan och har ingen sån till salu.
Alldeles för sent. Bytt mot pizzeria/solarium/gym enlig ovan.Tar den! Skicka PM!
Alldeles för sent. Bytt mot pizzeria/solarium/gym enlig ovan.
Du ,kunde jag ,,,,
Så kan ALLA
Korrekt! Breitling Superocean Deepsea ref81190
Ja , dom ser alltid enorma ut på bild
Här är en mer rättvisande bild
Förr låg det nos-tavlor, boetter, länkar på ebay...Kompletta paket med gummiband osv för nästan inga pengar alls. Idag dyker de upp lite då och då men inte ofta. Var väl inte den mest populära klockan när det begav sigRiktigt snygg, tummen upp
Kan inte varit speciellt lätt att få tag på?
Ligger inte en enda på C24...