• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

PCB

Audemars
Haha. Nästan alla mina klockor är speciella på ett eller annat sätt. Modeller som är lite svåra att få tag på, speciella färger, logos etc. Däremot måste jag avyttra lite klockor så jag kan fylla på med gott samvete. På Breitlingfronten ligger Bluebird illa till då jag inte använder den trots att den är det rent snyggaste och modernaste ufot jag har. Minns bara inte vem jag lovat först, @Eurenius eller @Karlsson haha.

Skulle behöva sälja av lite för att finansiera en jäkel jag verkligen suktat efter ett tag:
D71_8516.jpg
snygg! synd att det är automat bara:p
 

PCB

Audemars
Hehe , kanske det , har gått ner runt 25k senaste året, men har runt 17cm handled
Som sagt bilden gör inte verkligheten rättvisa
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Obs. Måste klargöra en sak. Jag postade en bild på en Airbourne som jag skrev att jag är sugen på att köpa på förra sidan. Av någon anledning är det flera som pm:at mig och frågat vad jag vill sälja den för. Jag kanske var otydlig, det är inte min bild, jag är alltså också på lite jakt efter en sådan och har ingen sån till salu. :D
 

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Obs. Måste klargöra en sak. Jag postade en bild på en Airbourne som jag skrev att jag är sugen på att köpa på förra sidan. Av någon anledning är det flera som pm:at mig och frågat vad jag vill sälja den för. Jag kanske var otydlig, det är inte min bild, jag är alltså också på lite jakt efter en sådan och har ingen sån till salu. :D

Coolt! Hur mycket vill du ha för den? Pm:a!
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Obs. Måste klargöra en sak. Jag postade en bild på en Airbourne som jag skrev att jag är sugen på att köpa på förra sidan. Av någon anledning är det flera som pm:at mig och frågat vad jag vill sälja den för. Jag kanske var otydlig, det är inte min bild, jag är alltså också på lite jakt efter en sådan och har ingen sån till salu. :D

Tar den! Skicka PM! :)
 

Fredrik (Swe)

Rolex
2-Faktor
Riktigt snygg, tummen upp :)
Kan inte varit speciellt lätt att få tag på?
Ligger inte en enda på C24...
Förr låg det nos-tavlor, boetter, länkar på ebay...Kompletta paket med gummiband osv för nästan inga pengar alls. Idag dyker de upp lite då och då men inte ofta. Var väl inte den mest populära klockan när det begav sig :D
 
Topp