• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Eurenius

Den norrlÀndska rörtÄngen
2-Faktor
Gula Brattar Àr ju stenhÄrda.
Helst denna:
pic3 (1).jpg
 
Senast Àndrad:

Shadyboy

Cartier
NÄgon i denna trÄd som sportar Avenger Blackbird 44 (för visst Àr det inte en blacksteel? Utan i titan? Samt 44 mm istÀllet för monstret pÄ 48 mm? Och med röd datumram...)? Och som kan bjuda pÄ en bild eller tvÄ? GÀrna pÄ handleden samt lume... Har försökt googla samt söka pÄ KS men ingen direkt lycka och jag stÄr och velar mellan denna och Tudor Pelagos. Och för övrigt... nÄgon som haft bÀgge dessa ur och som kan sÀga bu eller bÀ? Om sÄ ett subjektivt sÄdant.
 

Ontrackpiraten

Rolex
2-Faktor
Go kvÀll. Detta Àr mitt första inlÀgg i denna trÄd. Jag vill bara uppmÀrksamma er pÄ min köpes-annons. Jag söker en Superocean Heritage 42mm.
Ha en fortsatt trevlig kvÀll och ursÀkta om jag störde.
 
Jag menade att priset var ganska saftigt, och dÄ inkluderas inte lÀnk till kloockan, den kommer pÄ gummistrap...
TyvÀr sÄ har ju inte Breitling nÄgra svarta lÀnkar vilket Àr jÀvligt synd, gummit som kommer pÄ denna klocka Àr dock riktigt grymt och om det Àr till nÄgon tröst sÄ kostar det som en lÀnk ;).
NÄgon som vet om viklÄset som kommer till denna klocka Àr av "vanlig" blacksteel typ eller om man tagit fram ett "special" för i titan eller breitlight? annars lÀr vÀl lÄset och gummit vÀga som klockan..
 
Ja, och gult Àr ju faktiskt Breitlings fÀrg, ungefÀr som grönt Àr Rolex.

Alla borde ha en gul bratte. :)
Neeej!
Med risk att bli bannad frÄn denna grupp mÄste jag sÀga att jag som ung fick lÀra mig att gult Àr fult och det sitter lÄngt in i benmÀrgen, men man börjar sakta men sÀkert vÀnja sig av alla dessa bilder pÄ rÀtt schyssta (trots att de Àr gula...) brattar ni postar.
Men vÀgen till en gul Breitling Àr Ànnu vÀldigt lÄng för mig att vandra... men man vet aldrig.
Mer röda brattar Ät folket (helst blacksteel)
 
Go kvÀll. Detta Àr mitt första inlÀgg i denna trÄd. Jag vill bara uppmÀrksamma er pÄ min köpes-annons. Jag söker en Superocean Heritage 42mm.
Ha en fortsatt trevlig kvÀll och ursÀkta om jag störde.

Det ligger ju en pÄ blocket till nÄgot jag skulle vilja pÄstÄ Àr ett bra pris, dock inget mesh vilket Àr synd.
https://www.blocket.se/alvsborg/Breitling_Superocean_Heritage_71462063.htm?ca=1_4&w=3
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Neeej!
Med risk att bli bannad frÄn denna grupp mÄste jag sÀga att jag som ung fick lÀra mig att gult Àr fult och det sitter lÄngt in i benmÀrgen, men man börjar sakta men sÀkert vÀnja sig av alla dessa bilder pÄ rÀtt schyssta (trots att de Àr gula...) brattar ni postar.
Men vÀgen till en gul Breitling Àr Ànnu vÀldigt lÄng för mig att vandra... men man vet aldrig.
Mer röda brattar Ät folket (helst blacksteel)
Gult Àr det nya svarta 2017. :cigar:
 
Topp