Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag menade att priset var ganska saftigt, och dÄ inkluderas inte lÀnk till kloockan, den kommer pÄ gummistrap...HÀr Àr lÀnken: http://sportswatchblogger.blogspot.se/
Ja, och gult Àr ju faktiskt Breitlings fÀrg, ungefÀr som grönt Àr Rolex.Gula Brattar Àr ju stenhÄrda.
Helst denna:
Nu Àr "hypemaster" igÄng igenJa, och gult Àr ju faktiskt Breitlings fÀrg, ungefÀr som grönt Àr Rolex.
Alla borde ha en gul bratte.
Nu Àr "hypemaster" igÄng igen
En titel du verkligen förtjÀnar
Ja, och gult Àr ju faktiskt Breitlings fÀrg, ungefÀr som grönt Àr Rolex.
Sa ,förtjÀnar,,TyvÀrr fÄr man ju inte vÀlja sin titel har jag mÀrkt.
M1 Àr en personlig favorit , oavsett tavlaDen hÀr Àr ju inte helt fel heller.
M1 Àr en personlig favorit , oavsett tavla
Svag för symetriska subdials,,,, och batteri
I mitt fall Àr det för att. Dom ligger runt 30k pÄ c24, lite saftigt tycker jagOch borstad, och gul. Varför Àger vi inte varsin?
I mitt fall Àr det för att. Dom ligger runt 30k pÄ c24, lite saftigt tycker jag
Hmm, det blev nyss min anledning ocksÄ.
SÄg att du var snabbare dÀr. & den var ju riktigt prisvÀrd!
Har du kvar den lilla?Ser att det snackas om gula Breitlings
Ooooh ge mig!!!http://www.chrono24.se/breitling/av...bra-yellow---full-set-aus-2010--id5282961.htm
HĂ€r har du en fining. Med Pro2 som du gillar.
TyvÀr sÄ har ju inte Breitling nÄgra svarta lÀnkar vilket Àr jÀvligt synd, gummit som kommer pÄ denna klocka Àr dock riktigt grymt och om det Àr till nÄgon tröst sÄ kostar det som en lÀnk .Jag menade att priset var ganska saftigt, och dÄ inkluderas inte lÀnk till kloockan, den kommer pÄ gummistrap...
Neeej!Ja, och gult Àr ju faktiskt Breitlings fÀrg, ungefÀr som grönt Àr Rolex.
Idag fick min nya kÀrlek följa med till jobbet.
Go kvÀll. Detta Àr mitt första inlÀgg i denna trÄd. Jag vill bara uppmÀrksamma er pÄ min köpes-annons. Jag söker en Superocean Heritage 42mm.
Ha en fortsatt trevlig kvÀll och ursÀkta om jag störde.
Ja, det kan ju vara nördigt kul. Ska göra det nÀr tiden finns.Du borde göra ett bildkollage av de gultavlade Brattar som finns.
Gult Àr det nya svarta 2017.Neeej!
Med risk att bli bannad frÄn denna grupp mÄste jag sÀga att jag som ung fick lÀra mig att gult Àr fult och det sitter lÄngt in i benmÀrgen, men man börjar sakta men sÀkert vÀnja sig av alla dessa bilder pÄ rÀtt schyssta (trots att de Àr gula...) brattar ni postar.
Men vÀgen till en gul Breitling Àr Ànnu vÀldigt lÄng för mig att vandra... men man vet aldrig.
Mer röda brattar Ät folket (helst blacksteel)
Den dÀr Àr sÄ otroligt bra och rÀtt pÄ alla sÀtt.Den hÀr Àr ju inte helt fel heller.