• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

svesam

Rolex
Köpte denna fina Breitling Colt till min vackra fru idag pÄ alla hjÀrtans dag! Glad alla hjÀrtans dag till ALLA dÀr ute <3
IMG_3535.jpg



UtmÀrkt val!
Frun har ocksÄ en sÄdan som hon Àr grymt nöjd med.
Varvas med en SOH 38 :)
33 38.jpg
 

Oli

Omega
2-Faktor
Det slÀta Pro 2 gummit till viklÄset har utgÄtt, vilka band finns det som passar? Helst den nya varianten med skÄlad insida. Det med text har jag redan.

IMG_1575_zps0c6c7b17.jpg


Hur kortar man Militarybandet? Blir det inte fransigt pga textilen pÄ ovansidan?
Kortas som vanligt, men brÀnn Àndarna lite försiktigt med en tÀndare sÄ slipper du fransarna ;)
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Senast fredag sÀtta tydligen det svenska priset pÄ Colt Skyracer. Den ska ju vara vÀldigt billig tydligen, vad gissar ni pÄ? Jag gissar pÄ 35' (allt Àr relativt). :D
 

Brunleif

Panerai
Om man har mellan 15-22 att lÀgga pÄ en Breitling, vad skulle ni gÄ pÄ dÄ?
Gillar kronografer, dykare mellan 41-44mm.
Om man specifikt ska pinnpointa nÄgot jag gillar sÄ Àr @Denke s kronograf fantastiskt. (DOCK UTAN UTC)
 

Brunleif

Panerai
Tack för tipsen!
Har haft aerospace, gillar inte titanet, blir alldeles svettig!
Sen gillar jag nog inte nÀr de Àr superglÀnsande heller.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ingen dum gissning! StÄr ca $4000 överallt dÀr jag lÀst om den :)
Förövrigt en cool modell!
I sÄ fall skulle inte 40' förvÄna mig. Börjar priset pÄ en fyra sÄ lÀr den inte bli spontanköpt av mig, Àr dock jÀkligt sugen pÄ att testa den.
 

steffe

Rolex
Professional Dealer
2-Faktor
I sÄ fall skulle inte 40' förvÄna mig. Börjar priset pÄ en fyra sÄ lÀr den inte bli spontanköpt av mig, Àr dock jÀkligt sugen pÄ att testa den.
NÀ jag hÄller med dig. Ligger inte den vanliga Colt Quartsen pÄ ca 30'?
35-40k för Skyracern kan vi nog konstatera Ätminstone :)
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Borde skrivit i posten att jag inte gillar Titan.
Sen ser jag att 20 000kr inte Àr dyrt för referensen, men jag tycker ÀndÄ att det "kÀnns" dyrt med 20k för nÄgot som ser ut som en ploj :S
Hehe, ploj vete fan, lekfull skulle jag sÀga. Jag hade gÀrna haft en gultavlad dykarbratte i sommar.
Jag gillar inte heller titan pÄ alla klockor, pÄ mindre klockor blir det knas men pÄ större klockor blir det kanon.
 
Topp