• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Ja okej steelfish Àr ju förjÀvla cool.
Vad ska jag tÀnka? Vad ska jag betala? Tycker den som finns till salu hÀr för tillfÀllet kÀnns alldeles för dyr om man sneglar mot chrono24. Visst vill man ha med lÀnk?

Vad kostar dessa att serva pÄ ett ungefÀr?
Service lite drygt 5000:- gÀller för samtliga B:s automatare förutom chronographerna, fast det Àr ju grundpriset, gÄ in pÄ B:s sida o kolla, uppgifterna finns dÀr.
Pris pÄ stÄlfisk Àr jag dÄligt uppdaterad pÄ just nu, den jag köpte var utannonserad 18+nÄt, köpte för 16,5kkr, den var servad en gÄng, vid köpet ngt mitt i serviceintervallet. De har gÄtt upp sedan dess, min Àr en 07:a, kan vÀl tycka att motsvarande borde kunna köpas omkr 18kkr.
OsÀker, men jag rÀknar med input frÄn andra, hoppas jag
 
Kanske kan fÄ lite pengar över alltsÄ. SpÀnnande! Jag Àr ganska flickig av mig. Ska nog fokusera pÄ 42mm modellen. Det verkar dock finnas fÀrre av den modellen till salu

Ps. Tror inte @JensBP sÀljer klockor han en gÄng köpt annat Àn under pistolhot

Ja, 42:an Àr jÀttefin men som sagt ovanlig. Den Àr fortfarande ganska tjock tror jag och jag tycker att det Àr dÀr problemet oftast kommer.
 
Kanske kan fÄ lite pengar över alltsÄ. SpÀnnande! Jag Àr ganska flickig av mig. Ska nog fokusera pÄ 42mm modellen. Det verkar dock finnas fÀrre av den modellen till salu

Ps. Tror inte @JensBP sÀljer klockor han en gÄng köpt annat Àn under pistolhot

Jens sprang precis och hÀmtade den sÄ snart kommer fÀrska bilder.
 
Fan det Àr jag med. Ganska tjock dvs.

44:an sitter bra ocksÄ, mycket pga de böjda bandhornen.
DSC_0707-01-02.jpeg
 
Ja, du vill ha med lÀnk. Har dÄlig koll pÄ prisbilden just nu men skulle chansa pÄ 18-20 för ett bra ex. Vill du ha den mindre damvarianten pÄ 42mm med den fulare lÀnken sÄ kan du bryta arm med @JensBP sÄ kanske han sÀljer sin. Den har den grymma blÄ tavlan.

Kanske kan fÄ lite pengar över alltsÄ. SpÀnnande! Jag Àr ganska flickig av mig. Ska nog fokusera pÄ 42mm modellen. Det verkar dock finnas fÀrre av den modellen till salu

Ps. Tror inte @JensBP sÀljer klockor han en gÄng köpt annat Àn under pistolhot
Man ska aldrig sÀga aldrig. @Karlsson kan ju nu gÄ och flasha runt med en Bluebird pÄ armen. Trodde aldrig jag skulle sÀlja den.

Men Steelfish 42 med bÀsta lÀnken? JorÄsÄatt, Oli har varit pÄ mig som tusan redan och har tjing om jag skulle vara sÄ dum. Inte till salu just nu iallafall. 42an Àr svÄr att hitta, iallafall pÄ ögonblicket.
 
Man ska aldrig sÀga aldrig. @Karlsson kan ju nu gÄ och flasha runt med en Bluebird pÄ armen.

Men Steelfish 42 med bÀsta lÀnken? JorÄsÄatt, Oli har varit pÄ mig som tusan redan och har tjing om jag skulle vara sÄ dum. Inte till salu just nu iallafall. 42an Àr svÄr att hitta, iallafall pÄ ögonblicket.
Finns en pÄ blocket med 1 Ärs garanti för 20. Tror dock ÀndÄ att jag ska vila skallen ett par dagar. Det Àr nog en chrono avenger jag helst vill ha.
 
Man ska aldrig sÀga aldrig. @Karlsson kan ju nu gÄ och flasha runt med en Bluebird pÄ armen. Trodde aldrig jag skulle sÀlja den.

Men Steelfish 42 med bÀsta lÀnken? JorÄsÄatt, Oli har varit pÄ mig som tusan redan och har tjing om jag skulle vara sÄ dum. Inte till salu just nu iallafall. 42an Àr svÄr att hitta, iallafall pÄ ögonblicket.

JĂ€vla @Karlsson!
 
Man ska aldrig sÀga aldrig. @Karlsson kan ju nu gÄ och flasha runt med en Bluebird pÄ armen. Trodde aldrig jag skulle sÀlja den.

Men Steelfish 42 med bÀsta lÀnken? JorÄsÄatt, Oli har varit pÄ mig som tusan redan och har tjing om jag skulle vara sÄ dum. Inte till salu just nu iallafall. 42an Àr svÄr att hitta, iallafall pÄ ögonblicket.
Bildbevis frÄn karlsson,annars har det inte hÀnt.
 

Jag hade tur med tajmingen den hÀr gÄngen. Den Àr helt galet bra! Det enda som Àr lite besvÀrligt Àr att jag nu har hittat den ultimata bratten..
DSC_0053.JPG


Och tillsammans med en lite lekfullare och snÀppet fetare kompis..
CSC_0071.JPG
..Är jag rĂ€tt nöjd med breitling-delen i min samling just nu, och lĂ€r börja spana efter andra mĂ€rken ett tag framöver :)

(Kan hÀnda att jag fÄr chansen att köpa tillbaka min Colt Chrono hÀr i dagarna visserligen.. Och den chansen tar jag sÄklart!)
 
Jag hade tur med tajmingen den hÀr gÄngen. Den Àr helt galet bra! Det enda som Àr lite besvÀrligt Àr att jag nu har hittat den ultimata bratten..
DSC_0053.JPG


Och tillsammans med en lite lekfullare och snÀppet fetare kompis..
CSC_0071.JPG
..Är jag rĂ€tt nöjd med breitling-delen i min samling just nu, och lĂ€r börja spana efter andra mĂ€rken ett tag framöver :)

(Kan hÀnda att jag fÄr chansen att köpa tillbaka min Colt Chrono hÀr i dagarna visserligen.. Och den chansen tar jag sÄklart!)
Riktigt snyggt par det dÀr!
 
Jag hade tur med tajmingen den hÀr gÄngen. Den Àr helt galet bra! Det enda som Àr lite besvÀrligt Àr att jag nu har hittat den ultimata bratten..
DSC_0053.JPG


Och tillsammans med en lite lekfullare och snÀppet fetare kompis..
CSC_0071.JPG
..Är jag rĂ€tt nöjd med breitling-delen i min samling just nu, och lĂ€r börja spana efter andra mĂ€rken ett tag framöver :)

(Kan hÀnda att jag fÄr chansen att köpa tillbaka min Colt Chrono hÀr i dagarna visserligen.. Och den chansen tar jag sÄklart!)

Jag var sÄ jÀkla sugen pÄ den dÀr men det kom ett bÄtköp emellan.
 
Jag hade tur med tajmingen den hÀr gÄngen. Den Àr helt galet bra! Det enda som Àr lite besvÀrligt Àr att jag nu har hittat den ultimata bratten..
DSC_0053.JPG


Och tillsammans med en lite lekfullare och snÀppet fetare kompis..
CSC_0071.JPG
..Är jag rĂ€tt nöjd med breitling-delen i min samling just nu, och lĂ€r börja spana efter andra mĂ€rken ett tag framöver :)

(Kan hÀnda att jag fÄr chansen att köpa tillbaka min Colt Chrono hÀr i dagarna visserligen.. Och den chansen tar jag sÄklart!)
Helt otroligt att du lyckades lugga ekorren pÄ en klocka :wideyed:
Grattis!
 
Tillbaka
Topp