• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Eurenius

Den norrlÀndska rörtÄngen
2-Faktor
utan tvekan en 13340! 42mm bratte nÀr dom Àr som bÀst
IMG_1221 bbbbbbbbbbbbbbb.jpg

Asymmetrisk.
 

Eurenius

Den norrlÀndska rörtÄngen
2-Faktor
Om man har mellan 15-22 att lÀgga pÄ en Breitling, vad skulle ni gÄ pÄ dÄ?
Gillar kronografer, dykare mellan 41-44mm.
Om man specifikt ska pinnpointa nÄgot jag gillar sÄ Àr @Denke s kronograf fantastiskt. (DOCK UTAN UTC)

Om du vill ha en dykare sÄ röstar pÄ Steelfish, mest lyckade modellen enligt mig.
breitling-superocean-steelfish-9.jpg
 
Men vad tror du om att spara ett par mÄnader till och köpa en blackbird 44 dÄ;)?
Det ligger en riktigt prisvÀrd blackbird 44 pÄ blocket, Àr riktigt sugen pÄ den sjÀlv men den Àr lite för lik min blacksteel seawolf till utseende och jag Àr lite skeptisk till Titan. Har dock en kompis som har en BB 44 och den e riktigt nice och den sitter ruggigt bra.
 

Brunleif

Panerai
Det ligger en riktigt prisvÀrd blackbird 44 pÄ blocket, Àr riktigt sugen pÄ den sjÀlv men den Àr lite för lik min blacksteel seawolf till utseende och jag Àr lite skeptisk till Titan. Har dock en kompis som har en BB 44 och den e riktigt nice och den sitter ruggigt bra.
Ja jag har sett den jag med, billigaste jag hittat. Dock ÀndÄ över budget. VÄgar inte rycka nÄgot frÄn det gemensamma sparkontot heller dÄ jag misstÀnker att jag blir anvisad soffan framöver.
 
Ja jag har sett den jag med, billigaste jag hittat. Dock ÀndÄ över budget. VÄgar inte rycka nÄgot frÄn det gemensamma sparkontot heller dÄ jag misstÀnker att jag blir anvisad soffan framöver.
Det kan det nog vara vÀrt ;)
MÄste sÀga att jag gillar den skarpt och blev riktigt sugen pÄ den nÀr jag fick testa den, jÀmfört med seawolfen sÄ ligger den bÀttre pÄ handleden och upplevs större trots att boetten Àr mindre, detta pÄ grund av att den Àr betydligt lÀgre.
Det jag gillar bÀttre hos seawolfen Àr tyngden samt att den Àr vÀldigt clean med sina raka stavindex, den Àr dock ingen fröjd att ha pÄ canvas dÄ den dÄ upplevs vÀldigt topptung.
 

Brunleif

Panerai
Det kan det nog vara vÀrt ;)
MÄste sÀga att jag gillar den skarpt och blev riktigt sugen pÄ den nÀr jag fick testa den, jÀmfört med seawolfen sÄ ligger den bÀttre pÄ handleden och upplevs större trots att boetten Àr mindre pÄ grund av att den Àr betydligt lÀgre.
Det jag gillar bÀttre hos seawolfen Àr tyngden samt att den Àr vÀldigt clean med sina raka stavindex, den Àr dock ingen fröjd att ha pÄ canvas dÄ den dÄ upplevs vÀldigt topptung.
Ja dÄ Àr det bara stÄlsÀtta sig och spara med andra ord. Tack för input:)
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Om man har mellan 15-22 att lÀgga pÄ en Breitling, vad skulle ni gÄ pÄ dÄ?
Gillar kronografer, dykare mellan 41-44mm.
Om man specifikt ska pinnpointa nÄgot jag gillar sÄ Àr @Denke s kronograf fantastiskt. (DOCK UTAN UTC)
Gillar du Denkes chrono avenger sÄ köp en sÄn! Det Àr i mitt tycke en av breitlings bÀttre modeller efter milleniet. VÀldigt vÀlbyggd, rÀtt diskret för att vara stor och riktigt snygg. Bra traktorverk i breitlings modifierade 7750.
Du hittar en i kanonskick för din budget.
 

Brunleif

Panerai
Gillar du Denkes chrono avenger sÄ köp en sÄn! Det Àr i mitt tycke en av breitlings bÀttre modeller efter milleniet. VÀldigt vÀlbyggd, rÀtt diskret för att vara stor och riktigt snygg. Bra traktorverk i breitlings modifierade 7750.
Du hittar en i kanonskick för din budget.
Jag hittar faktiskt ingen i bra skick i min budget. Men jag har inte svart bÀlte i letning heller brukar min fru sÀga...
 

xmb216bc

Panerai
Ja jag har sett den jag med, billigaste jag hittat. Dock ÀndÄ över budget. VÄgar inte rycka nÄgot frÄn det gemensamma sparkontot heller dÄ jag misstÀnker att jag blir anvisad soffan framöver.
GÄ pÄ stÄlfisk, börja dÀr efter att spara igen, anvÀnd stÄlfisken som inbyte om det kniper, de tappar inte i vÀrde. Har sjÀlv bÄde SF o Seawolf, kommer aldrig slÀppa dem
 

Brunleif

Panerai
GÄ pÄ stÄlfisk, börja dÀr efter att spara igen, anvÀnd stÄlfisken som inbyte om det kniper, de tappar inte i vÀrde. Har sjÀlv bÄde SF o Seawolf, kommer aldrig slÀppa dem
Ja okej steelfish Àr ju förjÀvla cool.
Vad ska jag tÀnka? Vad ska jag betala? Tycker den som finns till salu hÀr för tillfÀllet kÀnns alldeles för dyr om man sneglar mot chrono24. Visst vill man ha med lÀnk?

Vad kostar dessa att serva pÄ ett ungefÀr?
 

Eurenius

Den norrlÀndska rörtÄngen
2-Faktor
Ja okej steelfish Àr ju förjÀvla cool.
Vad ska jag tÀnka? Vad ska jag betala? Tycker den som finns till salu hÀr för tillfÀllet kÀnns alldeles för dyr om man sneglar mot chrono24. Visst vill man ha med lÀnk?

Vad kostar dessa att serva pÄ ett ungefÀr?

Ja, du vill ha med lÀnk. Har dÄlig koll pÄ prisbilden just nu men skulle chansa pÄ 18-20 för ett bra ex. Vill du ha den mindre damvarianten pÄ 42mm med den fulare lÀnken sÄ kan du bryta arm med @JensBP sÄ kanske han sÀljer sin. Den har den grymma blÄ tavlan.
 

Brunleif

Panerai
Ja, du vill ha med lÀnk. Har dÄlig koll pÄ prisbilden just nu men skulle chansa pÄ 18-20 för ett bra ex. Vill du ha den mindre damvarianten pÄ 42mm med den fulare lÀnken sÄ kan du bryta arm med @JensBP sÄ kanske han sÀljer sin. Den har den grymma blÄ tavlan.
Kanske kan fÄ lite pengar över alltsÄ. SpÀnnande! Jag Àr ganska flickig av mig. Ska nog fokusera pÄ 42mm modellen. Det verkar dock finnas fÀrre av den modellen till salu

Ps. Tror inte @JensBP sÀljer klockor han en gÄng köpt annat Àn under pistolhot
 
Topp