• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

NÄgon som Àr sugen pÄ en StÄlfisk frÄn 2012? har fÄtt nya idéer och funderar pÄ att flippa min..TÀnkte jag kollar bland er Breitlingtokiga först innan jag slÀnger upp den pÄ K&S :)
PM'a vid intresse!
1BC5pir.jpg

Neeeeej...... Ajabaja inte sÀlja stÄlfisken...
Jag har ju inte pengar att köpa den för nu....:(
Dessutom kommer du att Ă„ngra dig tror jag :)

Neeeeej...... Ajabaja inte sÀlja stÄlfisken...
Jag har ju inte pengar att köpa den för nu....:(
Dessutom kommer du att Ă„ngra dig tror jag :)

Är ocksĂ„ rĂ€dd för det! men man Ă€r ju tyvĂ€rr inte gjord av pengar.. dessutom ser jag mig sjĂ€lv som typen som endast har 2 klockor:
1 beater pÄ jobbet och 1 "finklocka" dÀr stÄlfisken för tillfÀllet agerar det senare, sÄ har svÄrt att tro att den kommer anvÀndas sÀrskilt mkt om jag köper nytt!

DÀremot Àr det ju trist ifall nyköpet inte Àr som man tÀnkt sig och man vill flippa den igen, och man dÄ redan sÄlt fisken :p

Är ocksĂ„ rĂ€dd för det! men man Ă€r ju tyvĂ€rr inte gjord av pengar.. dessutom ser jag mig sjĂ€lv som typen som endast har 2 klockor:
1 beater pÄ jobbet och 1 "finklocka" dÀr stÄlfisken för tillfÀllet agerar det senare, sÄ har svÄrt att tro att den kommer anvÀndas sÀrskilt mkt om jag köper nytt!

DÀremot Àr det ju trist ifall nyköpet inte Àr som man tÀnkt sig och man vill flippa den igen, och man dÄ redan sÄlt fisken :p

Ja, speciellt om den Àr i trevligt skick. StÄlfiskarna blir ju svÄrare och svÄrare att hitta. Vad Àr du sugen pÄ istÀllet?

Ja, speciellt om den Àr i trevligt skick. StÄlfiskarna blir ju svÄrare och svÄrare att hitta. Vad Àr du sugen pÄ istÀllet?

Den Àr i mitt tycke vÀldigt bra skick! att det dessutom Àr sista ÄrgÄngen gör den ju inte sÀmre heller! :)

tycker Super Avengern Àr riktigt fet men tror dessvÀrre jag har för tunna handleder för att bÀra en sÄn pjÀs! Annars har jag blivit sugen pÄ en Omega PO och sneglar dessutom mot en Rolex Sub eller Explorer II (Àven om dessa tvÄ egentligen ligger utanför min planerade budget)
Det sjukaste Àr vÀl egentligen att för bara ett Är sedan var det för mig helt orimligt att lÀgga pengarna jag la pÄ stÄlfisken och redan nu kollar jag efter bra mycket dyrare klockor! o_O

ApropÄ SA och Blacksteel sÄ saknar jag denna rejÀlt

image.jpg
image.jpg

Byttes mot denna för nÄgra Är sen

image.jpg

image.jpg

Den saknar jag absolut inte lika mycket Àven om storleken var nÄgot behÀndigare. En kombo av de tvÄ kanske vore nÄgot för mig. Blackbird Blacksteel.... TÄl att tÀnkas pÄ.

NÄgon som sitter pÄ nÄgon sjysst lÀnk med bilder pÄ lite klockor som Àr Àkta, sÄ jag kan jÀmföra med in för en affÀr :)

PÄ tal om Colt. Breitling slÀppt ny tjajdinka - Colt 36. Vad sÀger herrarna, nÄgot för respektive? (Har inte noterat mkt damer hÀr)

ImageUploadedByTapatalk1423690922.824262.jpg

ImageUploadedByTapatalk1423690932.725199.jpg

ImageUploadedByTapatalk1423690943.474953.jpg

ImageUploadedByTapatalk1423690951.090838.jpg

ImageUploadedByTapatalk1423690961.091438.jpg

Finns lite olika alternativ pÄ band. Prof III Àr enda lÀnken. BlÄtt och svart gummi finns med. NÄgon som vet vad den landar pÄ? On request stod det pÄ made to measure

PÄ tal om Colt. Breitling slÀppt ny tjajdinka - Colt 36. Vad sÀger herrarna, nÄgot för respektive? (Har inte noterat mkt damer hÀr)

ImageUploadedByTapatalk1423690922.824262.jpg

ImageUploadedByTapatalk1423690932.725199.jpg

ImageUploadedByTapatalk1423690943.474953.jpg

ImageUploadedByTapatalk1423690951.090838.jpg

ImageUploadedByTapatalk1423690961.091438.jpg

Finns lite olika alternativ pÄ band. Prof III Àr enda lÀnken. BlÄtt och svart gummi finns med. NÄgon som vet vad den landar pÄ? On request stod det pÄ made to measure

Inget för min fru iaf, hon avskyr proportionen liten tavla-stor vridring... Jag tycker nog ocksÄ att dykare pÄ tjejer likavÀl kan vara fullstora...

tmp_9618-20150215_123326-1360761887.jpg
Nyköp! Gillar den skarpt! Tycker tuxedo tavlan Ă€r grymt lĂ€cker. Har aldrig haft en superquartz, kul och testa. Nu borde man ju inte behöva stĂ€lla klockan sĂ„ ofta dĂ„ den tydligen ska hĂ„lla +-15 sekunder per Ă„r â˜ș

JÀklar vad cool! Jag pratade med en kompis igÄr om just den varianten av Aerospace. Vart hittade du den?

Tillbaka
Topp