Det blir lÀtt suddigt nÀr man dricker glögg varvat med whiskey sour hela kvÀllen. Magen mÄr sÄdÀr.
God fortsÀttning BreitlingvÀnner!![]()
Den Àr fin i ljus tavla! Min hÀlsar frÄn Köpenhamn
![8XuOLyG.jpg](/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2F8XuOLyG.jpg&hash=678c69775d517498028acb67cf1d731a)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det blir lÀtt suddigt nÀr man dricker glögg varvat med whiskey sour hela kvÀllen. Magen mÄr sÄdÀr.
God fortsÀttning BreitlingvÀnner!![]()
Den Àr fin i ljus tavla! Min hÀlsar frÄn Köpenhamn
![]()
Ser bra ut! NÄt bayerskt stÀlle ni Àr pÄ?
Mina handleder mĂ€ter endast 17cm! Du har bild lite lĂ€ngre uppHallĂ„ hallĂ„! Har funderat senaste tiden pĂ„ vad nĂ€sta köp ska bli och Breitling har helt plötsligt kĂ€nns som nĂ„got jag bara mĂ„ste testa. Ăr sugen pĂ„ en Steelfish 44mm men Ă€r orolig över storleken. Jag har en handled pĂ„ ca 17,5. Har nĂ„n av er nĂ„gra handledsskott pĂ„ detta?
Det Ă€r bara att köra pĂ„. Man vĂ€njer sig snabbt, bĂ„de nĂ€r det gĂ€ller stort som smĂ„tt. Jag har klocka som Ă€r 36mm och sen landar de pĂ„ 38, 42, 43 och 44 mm och det Ă€r liksom inga konstigheter.HallĂ„ hallĂ„! Har funderat senaste tiden pĂ„ vad nĂ€sta köp ska bli och Breitling har helt plötsligt kĂ€nns som nĂ„got jag bara mĂ„ste testa. Ăr sugen pĂ„ en Steelfish 44mm men Ă€r orolig över storleken. Jag har en handled pĂ„ ca 17,5. Har nĂ„n av er nĂ„gra handledsskott pĂ„ detta?
Tack för det!Mina handleder mÀter endast 17cm! Du har bild lite lÀngre uppjag tycker den sitter perfekt, definitivt inte för stor..
Jag blev överraskad nÀr jag fick min hur "liten" den egentligen Àr, ser mycket större ut pÄ bilderdÀremot Àr den ganska hög, tror den mÀter 16-17mm pÄ höjden sÄ den smiter inte under skjortÀrmen sÄ lÀtt
![]()
Ja sÄ Àr det vÀl förmodar jag. Har landat mest kring 40-42 och kÀnt att det Àr dÀr jag bör hÄlla mig. Har en Hamilton X-Wind som Àr 44 men den kÀnns vÀldigt stor, dock Àr ju det en kronograf med ganska raka luggar.Det Àr bara att köra pÄ. Man vÀnjer sig snabbt, bÄde nÀr det gÀller stort som smÄtt. Jag har klocka som Àr 36mm och sen landar de pÄ 38, 42, 43 och 44 mm och det Àr liksom inga konstigheter.
Hur Ă€r luggarna pĂ„ bratten dĂ„? Ăr de böjda sĂ„ brukar det bli braJa sĂ„ Ă€r det vĂ€l förmodar jag. Har landat mest kring 40-42 och kĂ€nt att det Ă€r dĂ€r jag bör hĂ„lla mig. Har en Hamilton X-Wind som Ă€r 44 men den kĂ€nns vĂ€ldigt stor, dock Ă€r ju det en kronograf med ganska raka luggar.
Du har ju en nyservad till salu hĂ€r pĂ„ forumet för 14 papp - ett kap i min mening!HallĂ„ hallĂ„! Har funderat senaste tiden pĂ„ vad nĂ€sta köp ska bli och Breitling har helt plötsligt kĂ€nns som nĂ„got jag bara mĂ„ste testa. Ăr sugen pĂ„ en Steelfish 44mm men Ă€r orolig över storleken. Jag har en handled pĂ„ ca 17,5. Har nĂ„n av er nĂ„gra handledsskott pĂ„ detta?
Mina handleder mÀter endast 17cm! Du har bild lite lÀngre uppjag tycker den sitter perfekt, definitivt inte för stor..
Jag blev överraskad nÀr jag fick min hur "liten" den egentligen Àr, ser mycket större ut pÄ bilderdÀremot Àr den ganska hög, tror den mÀter 16-17mm pÄ höjden sÄ den smiter inte under skjortÀrmen sÄ lÀtt
![]()
MÄste posta denna bild hÀr ocksÄ.
![]()
Helskönt! Original-breitling?MÄste slÀnga in en bild pÄ nya combon hÀr ocksÄ..
![]()
Coolt med den matchande röda sömmen. Tjockt och gediget ser det ut att varaMÄste slÀnga in en bild pÄ nya combon hÀr ocksÄ..
![]()
MÄste slÀnga in en bild pÄ nya combon hÀr ocksÄ..
![]()
MÄste slÀnga in en bild pÄ nya combon hÀr ocksÄ..
![]()
Grand Duke, riktigt maffigt faktiskt. Har ett Hirsch Carbon m röda sömmar ocksÄ. Hade varit coolt men trots att det ocksÄ ska vara 22mm sÄ glipar det nÀstan 1mm mellan bandhornen. Det pallar inte jag:-(Vilket Hirsch Àr det dÀr?
Inte vad jag vet. PÄ nya Avenger Blackbird Àr det vÀl bara tyghistorian "military" som finns i "made to measure"-funktionen. Khaki och svart...Jag Àlskar Blacksteel-modellerna, tex Blackbird ltd:
![]()
...men det verkar inte finnas nÄn lÀnk i Blacksteel???
Eller, gör det?
Jag Àlskar Blacksteel-modellerna, tex Blackbird ltd:
![]()
...men det verkar inte finnas nÄn lÀnk i Blacksteel???
Eller, gör det?
Visst gör det det
I give you, Transocean Unitime Pilot Blacksteel
![]()
(Bild plockad frÄn breitling.com)
Jo, den visste jag om, och den Àr skitsnygg, men tÀnkte frÀmst pÄ Pro-lÀnken...![]()
Aha, nÀ den finns inte...