• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Kanske en superdumt frÄga... men Àr denna Àkta? KÀnner inte igen en sÄdan modell.
2015-02-15 14.33.08.png

Ja den Àr Àkta! men det Àr ingen Breitling :)

tmp_9618-20150215_123326-1360761887.jpg
Nyköp! Gillar den skarpt! Tycker tuxedo tavlan Ă€r grymt lĂ€cker. Har aldrig haft en superquartz, kul och testa. Nu borde man ju inte behöva stĂ€lla klockan sĂ„ ofta dĂ„ den tydligen ska hĂ„lla +-15 sekunder per Ă„r â˜ș
Har du stÀllt tiden ? Det Àr lite pyssel med ana-digin :)
Har du lag mÀrke till hur minuterna "tickar" ? 2 tick per minut. Supercoolt.

Har du stÀllt tiden ? Det Àr lite pyssel med ana-digin :)
Har du lag mÀrke till hur minuterna "tickar" ? 2 tick per minut. Supercoolt.
Jag jag har stÀllt tiden och som du sÀger det var lite pyssel! Men nu Àr jag med pÄ att man snurrar kronan fort och ganska fort för att Àndra. Lite bök med att synka den mot atomur med sekunderna. Haha men med lite trÀning sÄ!
JÀkligt frÀnt med minutvisaren!

Dra mig baklÀnges vad snygg den var! SÄ jÀkla synd att den ska vara sÄ stor, kommer ju aldrig kunna bÀra upp den :(
Ja det Àr verkligen synd för den Àr svincool till det yttre. Synd ocksÄ att de (Breitling) inte slutar med ETA och jobbar pÄ med att fÄ ut in house-verket pÄ bred front (inkl mindre modeller)

Ja det Àr verkligen synd för den Àr svincool till det yttre. Synd ocksÄ att de (Breitling) inte slutar med ETA och jobbar pÄ med att fÄ ut in house-verket pÄ bred front (inkl mindre modeller)

Ja verkligen, det kÀnns ju som nÀsta steg de borde ta, nog för att ETA fungerar men in house ger ju en helt annan karaktÀr. En 40-43mm version av denna klocka och jag hade sÄlt en njure för den direkt!

Prisökningen blir inte sÄ jÀttefarlig ÀndÄ. 11% upp, kunde varit mycket vÀrre ..
Var inne pÄ Erikssons Ur för 3v sen. Dom hade dÄ hört höjning pÄ upp mot 20%. Jag tyckte det lÀt vÀldigt högt men dom förklarade det dÄ med att övriga kanske höjer i 2-3 omgÄngar istÀllet.
FÄr vÀl se om det kommer fler under Äret!?

Var inne pÄ Erikssons Ur för 3v sen. Dom hade dÄ hört höjning pÄ upp mot 20%. Jag tyckte det lÀt vÀldigt högt men dom förklarade det dÄ med att övriga kanske höjer i 2-3 omgÄngar istÀllet.
FÄr vÀl se om det kommer fler under Äret!?

LÄter lite som skrÀmselpropagande för att fÄ dig att köpa nu och inte vÀnta.

Ville gÀrna prova nÄgot annat Àn pro 1 gummi.

BestÀmde mig för Iso.
Flyttade över blacksteelspÀnnet till isot för fÀrgens skull. Det blev lite opraktiskt dÄ brattespÀnnet Àr gjort för avsmalnande band och man fick ta i lite för att dra isot genom brattespÀnnet men det funkade precis.

Blev snyggt och bekvÀmt som fan iaf tycker jag.

Inget större avstÄnd mellan band och boett. Skönt. Det Àr trist nÀr man kan rycka hÄr genom bandboettavatÄndet.

Tillbaka
Topp