Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vad hÀnder dÄ?#tisdag
SÄ jÀvla bra Àr den och bra val av tavla. #gultÀrfult
Det Àr tillverkningsvecka + Är ofta efterföljt av en bokstavsifferkombo jag inte vet vad det betyder.DÄ kör vi Äter en frÄga i breitlingsdelen smÀllde pÄ ett natoband pÄ min nya aerospace evo och sÄg att det stÄr ett inristat nummer 6 siffriga eller 5 nummer och ett nummer bakom dÀr bandet satt pÄ ena sidan, vad Àr det för ett nummer mÄtro undrar en nyfiken? NÄn som har en susning? för onödigt vetande förmodligen.......
tackar! DÄ med andra ord 1814 Àr min helt nya tillverkad för typ 3Är sen dags för batteri byte snart dÄ heheDet Àr tillverkningsvecka + Är ofta efterföljt av en bokstavsifferkombo jag inte vet vad det betyder.
SjÀlv funtar jag pÄ denna skönhet:För att spÀ pÄ gultrenden lite till sÄ ska jag ta min guling till farbror urmakare imorgon för att fÄ nya klÀder. Ett Hirsch Àr bestÀllt & kom idag.
Lutar mer mot gummi faktiskt.
Aa onekligen! Ănnu hĂ„rdare i lördags.Ja, om inte annat var den hĂ„rd i tisdags!
Din CA var hÄrd ungefÀr i tjugo minuter efter att man lÀmnade biografen 2006. Sen kom man pÄ att Leo Àven spelade i Titanic och plötsligt blev den inte sÄ hÄrd lÀngre.Ja, om inte annat var den hÄrd i tisdags!
Canvas!Funderar pÄ en lite ÄterhÄllsam gul sjÀlv, gummi eller canvas...?
Haha, kÀnner att detta kan pÄgÄ i evigheterJa, om inte annat var den hÄrd i tisdags!
Din CA var hÄrd ungefÀr i tjugo minuter efter att man lÀmnade biografen 2006. Sen kom man pÄ att Leo Àven spelade i Titanic och plötsligt blev den inte sÄ hÄrd lÀngre.
Har du forfarande kvar den?Lugna puckar! CA'n (aka Leo+) Àr ju tÀt till 300m sÄ den skulle funkat Àven i Titanic.
Hahaha, din teaser...Ibland messar jag @gruby och kollar om han Àr intresserad. Sedan fÄr han inte köpa den. SÄ Àr rutinen.
Förutom att skutan ligger pĂ„ ca 3800m. Din CA Ă€r sprĂ€ngd. Ăven vĂ„ra gulingar.Lugna puckar! CA'n (aka Leo+) Ă€r ju tĂ€t till 300m sĂ„ den skulle funkat Ă€ven i Titanic.
BÄda Àr otroligt snygga. Omöjligt att vÀlja.Funderar pÄ en lite ÄterhÄllsam gul sjÀlv, gummi eller canvas...?
Hahaha, fan va elakt!Ibland messar jag @gruby och kollar om han Àr intresserad. Sedan fÄr han inte köpa den. SÄ Àr rutinen.
Bra dÀr gummo. Maffig.
Mycket bra
SÄ jÀvla bra Àr den och bra val av tavla. #gultÀrfult
Thanks boys! Den har en skön nÀrvaro pÄ handledenRiktigt fet den dÀr!
Grattis!