• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Nya klÀderna har anlÀnt, nu ska man bara operera kirurgiskt/vÄldföra sig pÄ gummit sÄ det blir bra :)
IMG_0912.JPG
Lycka till! Kom ihÄg kniv till bandet, ingen sax! :)
Och kniva i rÀtt Ànde sÄ det inte blir snett och vingt. Behövs det kapas ojÀmt mkt pÄ resp del sÄ finns det en del som Àr att föredra... sÄ du vet :)

Och kniva i rÀtt Ànde sÄ det inte blir snett och vingt. Behövs det kapas ojÀmt mkt pÄ resp del sÄ finns det en del som Àr att föredra... sÄ du vet :)
RÀtt Ànde? :)
Hörde nÄgot om att delen mot en sjÀlv ska/föredras vara kort och delen som Àr i push delen kan va lÀngre...

RÀtt Ànde? :)
Hörde nÄgot om att delen mot en sjÀlv ska/föredras vara kort och delen som Àr i push delen kan va lÀngre...
Hmm, just nu kommer jag inte ihÄg. Tror jag fÄtt med det i en bandrecension dock. SjÀlv hade jag bara tur men det blir lÀtt fel om man inte tÀnker till. Vet mer Àn en som varit lite vÀl snabb med kniven

Hmm, just nu kommer jag inte ihÄg. Tror jag fÄtt med det i en bandrecension dock. SjÀlv hade jag bara tur men det blir lÀtt fel om man inte tÀnker till. Vet mer Àn en som varit lite vÀl snabb med kniven
Tror ja förstÄr vad du menar, hade tÀnkt ta det lugnt och korta en liten bit i taget :)

Breitlings superocean 42mm var den första klockan jag köpte och det har sedan dess kommit in nÄgra klockor i min samling.
Men fortfarande kommer jag tillbaka till den hÀr klockan som en av mina favoriter. SÄ vÀl som den passar till en svart kostym, gör den sig lika vÀl till en mer sportig look men framför allt till badbyxor nÀr jag badar(och dÄ dyker 1% av djupet den klarar...). Kombinationen med svar tavla och vit ring tycker jag gör sig vÀldigt bra och jag tror den Àr lite ovanlig dÄ jag aldrig sett nÄgon annan.

SÄ kort och gott ett slag för superocean !
(lÄnad bild)
new-so2.jpg
den modellen Àr riktigt snygg. var vÀldigt nÀra att ramla dit pÄ en sjÀlv.

NÄn hÀr som kan övertala mig att inte köpa pÄ mig en Omega typ seamaster planet ocean 600 eller annan Omega, nÄn kan bjuda pÄ sÄ matnyttig information att jag slÀpper tanken, typ vÀrdelöst verk eller nÄtt? :)

Ska snart klicka hem en Aerospace Evo men velar om vilket band man ska vÀlja? Vad sÀger breitling maffian? Diver pro 2 eller 3? Kanvas? SpÀnne?
LÀnk först och frÀmst Àr min Äsikt. Svindyra att köpa löst sen. LÀttarr att flippa sen med lÀnk. TitanlÀnken Àr jÀttebekvÀm. Sen mixtra med massor av band. :)

NÄn hÀr som kan övertala mig att inte köpa pÄ mig en Omega typ seamaster planet ocean 600 eller annan Omega, nÄn kan bjuda pÄ sÄ matnyttig information att jag slÀpper tanken, typ vÀrdelöst verk eller nÄtt? :)
Nya PO Àr en grymt fin klocka, MEN den produceras i typ en miljard exemplar.
Inte lika mÄnga som vÄgar rocka Breitling. Var coolare Àn massan, simma mot strömmen och vÀlj en stenhÄrd :breitling: framför en "vanlig" :omega:.

LĂ€nk
Sen köper du ett hadly roma canvas för 200 kr och blir skitnöjd!
LÀnk först och frÀmst Àr min Äsikt. Svindyra att köpa löst sen. LÀttarr att flippa sen med lÀnk. TitanlÀnken Àr jÀttebekvÀm. Sen mixtra med massor av band. :)
Hehe jag visste att ni skulle sĂ€ga lĂ€nk. Är dock rĂ€tt sĂ€ker pĂ„ att jag ska köpa utan.
Om lÀnk inte Àr ett alternativ, vad hade ni valt?

Ni som har eller har haft A17380. Hur Àr kronan att skruva in? AlltsÄ inte i uppdragandet utan nÀr man skruvar tillbaka den. Vet inte om min Àr trög eller om jag bara inte fÄr ordentligt grepp om den. Kanske bÄde och? KÀnns inte riktigt som att den gÀngar i lika lÀtt som min BB eller hydronaut. Den Àr inte svÄr, men inte lika lÀtt :confused:

Ni som har eller har haft A17380. Hur Àr kronan att skruva in? AlltsÄ inte i uppdragandet utan nÀr man skruvar tillbaka den. Vet inte om min Àr trög eller om jag bara inte fÄr ordentligt grepp om den. Kanske bÄde och? KÀnns inte riktigt som att den gÀngar i lika lÀtt som min BB eller hydronaut. Den Àr inte svÄr, men inte lika lÀtt :confused:
Jag har haft. Tycker de kronorna Àr vÀldigt svÄra att fÄ grepp om, lite handsvett pÄ det och man Àr nÀra rökt.

Tillbaka
Topp