• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

IMG_1264.JPG

Breitlings superocean 42mm var den första klockan jag köpte och det har sedan dess kommit in några klockor i min samling.
Men fortfarande kommer jag tillbaka till den här klockan som en av mina favoriter. Så väl som den passar till en svart kostym, gör den sig lika väl till en mer sportig look men framför allt till badbyxor när jag badar(och då dyker 1% av djupet den klarar...). Kombinationen med svar tavla och vit ring tycker jag gör sig väldigt bra och jag tror den är lite ovanlig då jag aldrig sett någon annan.

Så kort och gott ett slag för superocean !
(lånad bild)
new-so2.jpg

Grym klocka!
Saknar ibland den jag hade.
Blå ring på den iofs men jag gillar blått :)
IMG_4404.JPG

Huga !om Denke störtas ,och jensBP blir president,,,,,:nailbiting::nailbiting::nailbiting:

Vad jensBP ser,,,,,,
IMG_4122.PNG

Vad vi ser,,,,,

IMG_4123.PNG
Hahaha......
Okey, vi sträcker oss till Jens till Breitling president precis som vi har hustomtarna på cobra Kai som håller oss ungar i check ;)

Finns bara en Denke, retstickan och jag har lite köttfärs (beef) över stundens färg bara, vi alla älskar han (förutom Gruby) men retas får man göra med han ;)
Tror att han är stor nog för att ta emot lite små stenar ;)

Hahaha......
Okey, vi sträcker oss till Jens till Breitling president precis som vi har hustomtarna på cobra Kai som håller oss ungar i check ;)

Finns bara en Denke, retstickan och jag har lite köttfärs (beef) över stundens färg bara, vi alla älskar han (förutom Gruby) men retas får man göra med han ;)
Tror att han är stor nog för att ta emot lite små stenar ;)
Vad tror du BP står för i hans namn? ;)

Tillbaka
Topp