Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Breitlings superocean 42mm var den första klockan jag köpte och det har sedan dess kommit in några klockor i min samling.
Men fortfarande kommer jag tillbaka till den här klockan som en av mina favoriter. Så väl som den passar till en svart kostym, gör den sig lika väl till en mer sportig look men framför allt till badbyxor när jag badar(och då dyker 1% av djupet den klarar...). Kombinationen med svar tavla och vit ring tycker jag gör sig väldigt bra och jag tror den är lite ovanlig då jag aldrig sett någon annan.
Så kort och gott ett slag för superocean !
(lånad bild)
mm den har en härlig mystisk/magisk touch. Fanns en orange som var rätt trevlig också även om de kanske inte är en klocka man blir OWG med direktGrym klocka!
Saknar ibland den jag hade.
Blå ring på den iofs men jag gillar blått
#antidenke #jensBPforpresident ?!
#gultärfint #gulfeber #antidenke #mergult #jensBPforpresident
Titanic?#antidenke #jensBPforpresident ?!
#detbörjadesomenskakningpånedredäck
Katastrofen.Titanic?
Huga !om Denke störtas ,och jensBP blir president,,,,,Titanic?
Och du tycker det är annorlunda från nu med tyrannen @Denke hur?Huga !om Denke störtas ,och jensBP blir president,,,,,
Vad jensBP ser,,,,,,
Vad vi ser,,,,,
Hahaha......Huga !om Denke störtas ,och jensBP blir president,,,,,
Vad jensBP ser,,,,,,
Vad vi ser,,,,,
Vad tror du BP står för i hans namn?Hahaha......
Okey, vi sträcker oss till Jens till Breitling president precis som vi har hustomtarna på cobra Kai som håller oss ungar i check
Finns bara en Denke, retstickan och jag har lite köttfärs (beef) över stundens färg bara, vi alla älskar han (förutom Gruby) men retas får man göra med han
Tror att han är stor nog för att ta emot lite små stenar
Vill inte veta hur du vet just detta.......jens...finner nöje i att..."probe"...
Du vet väl hur aliens är?Vill inte veta hur du vet just detta....
Vänj dej vid 44 istället, den är inte för stor på dej.Någon som är sugen på denna fina B01 från 2014? Tror 44 mm är för stor för min handled, är van vid 40 mm Bra pris vid smidig affär
Hur stor handled har du?Någon som är sugen på denna fina B01 från 2014? Tror 44 mm är för stor för min handled, är van vid 40 mm Bra pris vid smidig affär
Breitling ska vara stora!Någon som är sugen på denna fina B01 från 2014? Tror 44 mm är för stor för min handled, är van vid 40 mm Bra pris vid smidig affär
Lycka till! Kom ihåg kniv till bandet, ingen sax!Nya kläderna har anlänt, nu ska man bara operera kirurgiskt/våldföra sig på gummit så det blir bra
Snyggt gummi och lås, får man fråga vad ett sånt gummit kostar respektive lås?Nya kläderna har anlänt, nu ska man bara operera kirurgiskt/våldföra sig på gummit så det blir bra
Jag har 17,5 cmHur stor handled har du?
Det är ju lug till lugmåttet som är viktigt, men jag tycker nog det där ser bra ut.
Riktigt snyggt!! Vad är det för märke på lädret?Porrigt med brunt läder,,,
Priserna är något Mr @Oli har bättre koll påSnyggt gummi och lås, får man fråga vad ett sånt gummit kostar respektive lås?
Vet faktiskt inte, ser nästan custom ut?Riktigt snyggt!! Vad är det för märke på lädret?
Låset listar ca 7900 och gummit ca 650krSnyggt gummi och lås, får man fråga vad ett sånt gummit kostar respektive lås?
Trodde låset gick på ca 4K, gummit trodde jag skulle kostar ca 1,5 k Kan man sätta ett sånt gummi på ett Breitling bygellås?Låset listar ca 7900 och gummit ca 650kr
Låset för 4k är inte dlc behandlat alltså ej svart. Nej det gummit kan du inte sätta på ett bygellås, det är andra gummin till det.Trodde låset gick på ca 4K, gummit trodde jag skulle kostar ca 1,5 k Kan man sätta ett sånt gummi på ett Breitling bygellås?
Någon som är sugen på denna fina B01 från 2014? Tror 44 mm är för stor för min handled, är van vid 40 mm Bra pris vid smidig affär