Riktigt cool monnin. Aldrig sett förr.Jag har ÄxÄ ett hem för ovanliga coolingar! En Taberly i helstÄl hade vart nÄt Men övergav din bratte för en sliten City i samma boett men med modefÀrgen gul pÄ tavlan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt cool monnin. Aldrig sett förr.Jag har ÄxÄ ett hem för ovanliga coolingar! En Taberly i helstÄl hade vart nÄt Men övergav din bratte för en sliten City i samma boett men med modefÀrgen gul pÄ tavlan
Ohhh jÀklar vilken snygging pÄ lÀnk!Den kom pÄ en cool orglÀnk, men monnin+nato Àr sÄ tooligt och hÄrt. TycÀrr kommer orglÀnken ligga i museilÄdan och lagras som ett vin...
Jag som brukar bry mig sÄ mycket vad andra tycker.kvittar,,
nato+bratte=Big NoNo!
det Àr sen gammalt....
Du kommer inte att hitta nÄn.SÄ dÀr ska det se ut! Vad heter en sÄdan skönhet? MÄste ha!
Jag har ju redan hittat en, nu Àr det bara att vÀnta pÄ att du hör av digDu kommer inte att hitta nÄn.
80150 Àr reffen.
Ăr nog kö pĂ„ den dĂ€r och @JensBP kommer förmodligen aldrig nĂ„gonsin slĂ€ppa denJag har ju redan hittat en, nu Ă€r det bara att vĂ€nta pĂ„ att du hör av dig
Hittade iofs ett sÀtt som man lyckas Àndra timmar pÄ ibland iafl vrid bort ringen sÄ 15 inte Àr i vÀgen sen dra snabbt och rulla med hela tummen pÄ vredet sÄ man börjar med spetsen och avslutar i mitten pÄ fingret. Enbart ett finger alltsÄ. VÀrt att pröva om du vill slippa köra separat vÀckarklockaRiktigt sjukt att inte kunna stÀlla timmar och sedan minuter.. skulle prova larmet idag men insÄg hur mÄnga varv jag skulle behöva snurra.. fÄr stÀlla telefonen i vanlig ordning :/
Sjukt jÀkla braHittade en bild pÄ gmt BS
Rackarns lÀckra
Gött, ska prova ikvÀllHittade iofs ett sÀtt som man lyckas Àndra timmar pÄ ibland iafl vrid bort ringen sÄ 15 inte Àr i vÀgen sen dra snabbt och rulla med hela tummen pÄ vredet sÄ man börjar med spetsen och avslutar i mitten pÄ fingret. Enbart ett finger alltsÄ. VÀrt att pröva om du vill slippa köra separat vÀckarklocka
Jag har ju redan hittat en, nu Àr det bara att vÀnta pÄ att du hör av dig
Not. Likely.Ăr nog kö pĂ„ den dĂ€r och @JensBP kommer förmodligen aldrig nĂ„gonsin slĂ€ppa den
Den dÀr Àr sanslöst lÀcker. Jag hoppas pÄ en mer pÄsk-anpassad variant till Basel.Hittade en bild pÄ gmt BS
Rackarns lÀckra
Vafan ingen GUL!!!ApropÄ fÀrgglatt. Titan, guld, breitlight, rostfritt stÄl... Vad ska man med det till nÀr man kan ha glasfiber? LÀtt och trevligt.
OBS! Dessa Àr stulna bilder, och inte mina fÀrgglada klockor (tyvÀrr).
Skandal. NÄgon fick sÀkert sparken dÀr i början pÄ 70-talet.Vafan ingen GUL!!!
Balla klockor
Coola!ApropÄ fÀrgglatt. Titan, guld, breitlight, rostfritt stÄl... Vad ska man med det till nÀr man kan ha glasfiber? LÀtt och trevligt.
OBS! Dessa Àr stulna bilder, och inte mina fÀrgglada klockor (tyvÀrr).
Jag skall inte sÄga i min aero, jag skall inte sÄga i min aero, jag skall inte sÄga i min aero.... Fan ocksÄ....Svarvar och sÄgar inatt,,,
Inatt drömde jag att min grÄtavlade Seawolf helt plötsligt var gul.. #gulfebergetstome #gulfeberisconatgious