• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Jag har ÄxÄ ett hem för ovanliga coolingar! En Taberly i helstÄl hade vart nÄt:) Men övergav din bratte för en sliten City i samma boett men med modefÀrgen gul pÄ tavlan:D
IMG_9970.JPG
Riktigt cool monnin. Aldrig sett förr.

kvittar,,
nato+bratte=Big NoNo!
det Àr sen gammalt....;)
Jag som brukar bry mig sÄ mycket vad andra tycker.
Vad det stÄr för mÀrke tryckt pÄ tavlan Àr ovÀsentligt. Monnin Àr som godis för ett nato, eller tvÀrtom...

SÄ dÀr ska det se ut! Vad heter en sÄdan skönhet? MÄste ha!
Du kommer inte att hitta nÄn. ;)
80150 Àr reffen.

TÀnkte stÀlla en frÄga hÀr bland alla breitlingfans. Hur Àr det med de gamla aerospace som har 56verket som inte tillverkad lÀngre kan man sÀtta de nyare i dessa ifall det gamla slutar fungera? Tex kan AD göra detta? Har hittat min keeper som Àr en gammal aerospace alt funkar ju som det ska men om nÄgra Är vem vet ?

Riktigt sjukt att inte kunna stÀlla timmar och sedan minuter.. skulle prova larmet idag men insÄg hur mÄnga varv jag skulle behöva snurra.. fÄr stÀlla telefonen i vanlig ordning :/
Hittade iofs ett sÀtt som man lyckas Àndra timmar pÄ ibland iafl vrid bort ringen sÄ 15 inte Àr i vÀgen sen dra snabbt och rulla med hela tummen pÄ vredet sÄ man börjar med spetsen och avslutar i mitten pÄ fingret. Enbart ett finger alltsÄ. VÀrt att pröva om du vill slippa köra separat vÀckarklocka :)

Senast Àndrad:
Hittade iofs ett sÀtt som man lyckas Àndra timmar pÄ ibland iafl vrid bort ringen sÄ 15 inte Àr i vÀgen sen dra snabbt och rulla med hela tummen pÄ vredet sÄ man börjar med spetsen och avslutar i mitten pÄ fingret. Enbart ett finger alltsÄ. VÀrt att pröva om du vill slippa köra separat vÀckarklocka :)
Gött, ska prova ikvÀll :)

Breitlings superocean 42mm var den första klockan jag köpte och det har sedan dess kommit in nÄgra klockor i min samling.
Men fortfarande kommer jag tillbaka till den hÀr klockan som en av mina favoriter. SÄ vÀl som den passar till en svart kostym, gör den sig lika vÀl till en mer sportig look men framför allt till badbyxor nÀr jag badar(och dÄ dyker 1% av djupet den klarar...). Kombinationen med svar tavla och vit ring tycker jag gör sig vÀldigt bra och jag tror den Àr lite ovanlig dÄ jag aldrig sett nÄgon annan.

SÄ kort och gott ett slag för superocean !
(lÄnad bild)
new-so2.jpg

Tillbaka
Topp