• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

HallÄ dÀr! Jag har en frÄga gÀllande försÀljning av modern Breitling utan papper. Jag sitter nÀmnligen pÄ en Breitling Superocean 42 Heritage som jag ska sÀlja som jag inte har papper pÄ, endast lÄda och manual. Hur stor vÀrdeminskning fÄr man förvÀnta sig och Àr det ens vÀrt det att lÀgga upp klockan hÀr pÄ klocksnack? Tacksam för svar!
Klart det Àr vÀrt, vissa gillar klockor och andra papper, dom flesta bÄde och.. men en SOH i bra skick borde inte tappa jÀtte mycket utan cert. Finns inga papper alls,? kvitto, service, trycktest eller nÄt?

Jag har ett trÄkigt moment just.
Vi tar farvÀl och hoppas pÄ ett Äterseende inom en snar framtid.

Jag har ett desto bÀttre moment. Oroa dig inte, den Àr i goda hÀnder :)

pic01.jpg

Hej!
Är ny hĂ€r pĂ„ forumet och Ă€r lite inne pĂ„ att köpa mig en Breitling! Är riktigt svag för avenger-serien och var nĂ€ra pĂ„ en bandit men kĂ€nner att jag kanske vill ha en stĂ„l som första Breitling... Nu till min frĂ„ga: Ă€r alla stĂ„lklockor i serien blankpolerade ? Är ocksĂ„ lite rĂ€dd att de Ă€r för höga? Tycker annars bĂ„de seawolfen och avenger 2 Ă€r riktigt snygga!!

Senast Àndrad:
Hej!
Är ny hĂ€r pĂ„ forumet och Ă€r lite inne pĂ„ att köpa mig en Breitling! Är riktigt svag för avenger-serien och var nĂ€ra pĂ„ en bandit men kĂ€nner att jag kanske vill ha en stĂ„l som första Breitling... Nu till min frĂ„ga: Ă€r alla stĂ„lklockor i serien blankpolerade ? Är ocksĂ„ lite rĂ€dd att de Ă€r för höga? Tycker annars bĂ„de seawolfen och avenger 2 Ă€r riktigt snygga!!
finns ju i titan och blacksteel utförande,,
höjden Àr enligt mej en sak man tror Àr enorm ,men som nÀr man vÀl har klockan pÄ armen inte reflekterar mycket över,
sen ska ju en bratte vara "Bitig" ;)

Jag har ett desto bÀttre moment. Oroa dig inte, den Àr i goda hÀnder :)

pic01.jpg

Va kul att du gillar den! HÄll hÄrt i stÄlfisken, gör inte samma misstag som jag och dÄren nedan

den dÀr har jag Àgt...bÄde jag och @sinner Àr ett nöt som sÄlde den,,,,:p
grattis!

Det Àr den dÀr djupa plÄnboken och viljan att testa nytt som stÀller till det

• Like
Reactions: PCB
Och de missar Göteborg pÄ sin tour?

THE BREITLING DC-3 CIRCLES THE GLOBE
From March to September 2017, the Breitling DC-3 will be doing a grand world tour in several stages, an amazing accomplishment for this legendary plane that will be celebrating its 77th birthday. The crew will not be alone in flying from one continent to the other, since a 500-piece Navitimer limited edition will also be onboard throughout the journey.
https://www.breitling.com/en/airtime/breitling-dc-3/

Blivit rĂ€tt sugen pĂ„ att testa en Breitling och har hittat denna modellen som jag tycker Ă€r riktigt snygg. Är totalt novis nĂ€r det kommer till Breitling sĂ„ nĂ„gon som har nĂ„got att sĂ€ga om den? Bra eller dĂ„lig? Tips pĂ„ nĂ„gon annan modell? Gillar att klockan Ă€r relativt tunn. 43mm Ă€r egentligen i största laget men tror Ă€ndĂ„ den kan funka.
IMG_1500.PNG

Ser riktigt schysst ut pÄ gummi ocksÄ
IMG_1499.JPG

Blivit rĂ€tt sugen pĂ„ att testa en Breitling och har hittat denna modellen som jag tycker Ă€r riktigt snygg. Är totalt novis nĂ€r det kommer till Breitling sĂ„ nĂ„gon som har nĂ„got att sĂ€ga om den? Bra eller dĂ„lig? Tips pĂ„ nĂ„gon annan modell? Gillar att klockan Ă€r relativt tunn. 43mm Ă€r egentligen i största laget men tror Ă€ndĂ„ den kan funka.
IMG_1500.PNG

IMG_1499.JPG
Typ den mest hyllade klockan sista Äret hÀr kÀnns det som? Om du tröttnar sÄ sÀljs den sÀkert till nÄt fyllo i trÄden pÄ fem röda. Tryggt. :)

Vad sÀger panelen? SvensksÄld och fullset.
IMG_6017.PNG
Den dÀr lÄg/ligger pÄ k&s. VÄgar pÄstÄ att det Àr samma för utc i rött till den Àr sjukt ovanligt. Den Àr rÀtt unik med det sÄ svÄrt att sÀga pris. Helt klart lite premium för röd utc. Vill man justha det sÄ varför inte? DÄ blir vi fyra aktiva i brattetrÄden med red arrows. :)

IMG_1500.PNG

IMG_1499.JPG
Kör pÄ en blacksteel!
FĂ„r en ny flr runt 32k

Har fighterlÀnken nÄgonsin funnits i 20mm? Kan inte hitta nÄgot som bekrÀftar det men jag har hittat en A17360 som helt klart har en fighterlÀnk pÄ sig och den har vÀl ÀndÄ 20mm mellan luggarna?
Screenshot_20170308-121606.png

Aha, dÄ Àr det inte nÄgot skumt i alla fall. Men fel lÀnk och dessutom Àr ju Pro 1 bÀst som alla vet sÄ det blir dubbelfel. FÄr nog leta vidare... Omöjligt att fÄ tag pÄ en bra Breitling. :( Synd att man inte Àr pÄ jakt efter en Rolex, de sÀljs ju överallt i parti och minut.

Aha, dÄ Àr det inte nÄgot skumt i alla fall. Men fel lÀnk och dessutom Àr ju Pro 1 bÀst som alla vet sÄ det blir dubbelfel. FÄr nog leta vidare... Omöjligt att fÄ tag pÄ en bra Breitling. :( Synd att man inte Àr pÄ jakt efter en Rolex, de sÀljs ju överallt i parti och minut.
Jag ska bara fÄ tummarn ur att slÀnga ihop en annons pÄ min B13352 men den Àr ju inte sÀrskilt lik en Steelfish sÄ jag antar att det inte Àr vad du söker?

Tillbaka
Topp