• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

MĂ„ngsidig trippel,
Passar till allt mellan himmel och hav:)
IMG_4152.JPG

Om man, rent hypotetiskt, skulle komplettera sin bratte-set up med ytterligare en klocka, vad skulle man dÄ komplettera dessa med?

IMG_8736.JPG
IMG_8661.JPG

Förslag?
AlltsÄ... chronon passar inte din hudtyp alls. Den Àr oxÄ vÀldigt svÄr att matcha in i en samling. Jag köper den dÀr av dig sÄ kan du börja om frÄn noll och göra det ordentligt.
Men om du ska trilskas tycker jag att en aerospace skulle passa som handsken dÀr

AlltsÄ... chronon passar inte din hudtyp alls. Den Àr oxÄ vÀldigt svÄr att matcha in i en samling. Jag köper den dÀr av dig sÄ kan du börja om frÄn noll och göra det ordentligt.
Men om du ska trilskas tycker jag att en aerospace skulle passa som handsken dÀr

Du har helt rÀtt om chronon! Det Àr dÀrför jag aldrig anvÀnder den och bara har den i lÄdan. Men den ska inte flippas. Den ska bara ligga dÀr, oanvÀnd, och hÄnle Ät dig! :D

Snyggaste Aeron! Är det mörkgrĂ„ tavla ? Konstigt nog verkar svarta tavlor pĂ„ dessa vara mer sĂ€llsynta.

Nej tyvÀrr inte den svarta tavlan utan den mycket vanligare blÄa tavlan, började leta efter en helsvart dÄ jag tycker de Àr snyggast men hitta ingen för vettiga pengar.

NÄn som har ett par 24mm springbars till min Super Avenger till övers? Har ju typ 8 mil till nÀrmaste AD..

Tillbaka
Topp