PCB
Guld
Bara att lÀtta pÄ lÀdret Ä dra hem en frÄn c24Jag vill ocksÄ ha en titan-guling till sommaren. MÄste bara fÄ tag i lÀmplig gul m1. Hade en pÄ g frÄn USA men han har inte hört av sig igen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Bara att lÀtta pÄ lÀdret Ä dra hem en frÄn c24Jag vill ocksÄ ha en titan-guling till sommaren. MÄste bara fÄ tag i lÀmplig gul m1. Hade en pÄ g frÄn USA men han har inte hört av sig igen.
Sen jag drog pÄ ett grönt nato pÄ min advantage med vit tavla sÄ vill jag knappt byta tillbaka till lÀnk.. tycker den vart sjukt snyggNice! Alla behöver en aero!
Men nato Àr förbjudet pÄ brattar,,,
Det Àr sen gammalt
alla gillar olika,Àr personligen stor nato-motstÄndare, pÄ alla klockorSen jag drog pÄ ett grönt nato pÄ min advantage med vit tavla sÄ vill jag knappt byta tillbaka till lÀnk.. tycker den vart sjukt snygg
Det finns en vettig prissatt. Men den Àr frÄn privat sÀljare och jag vÄgar inte det riktigt. Resten Àr ju larvigt överprissatta.Bara att lÀtta pÄ lÀdret Ä dra hem en frÄn c24
VÀrsta hÄrda trissen. För bara nÄn mÄnad sen var du brattefri, nu har du gÄtt totalt loco. Bra variation ocksÄ. Bra dÀr.MÄngsidig trippel,
Passar till allt mellan himmel och hav
ditt fel alltihop med dina hypekampanjerVÀrsta hÄrda trissen. För bara nÄn mÄnad sen var du brattefri, nu har du gÄtt totalt loco. Bra variation ocksÄ. Bra dÀr.
Blacksteel kommer du inte kunna lasta mig för iaf..ditt fel alltihop med dina hypekampanjer
nu ska jag nog dumpa 73380:n och sjÀlv hypa hem en blacksteel
ska se om jag inte kan hypa dej till att köpa en,,,hade varit en segerBlacksteel kommer du inte kunna lasta mig för iaf..
M44359 vill jag ha. Ogillar att den Àr blank bara.ska se om jag inte kan hypa dej till att köpa en,,,hade varit en seger
ja m44359 Àr snygg,,men tycker nog avenger skyland BS Àr "the mother of blacksteels"M44359 vill jag ha. Ogillar att den Àr blank bara.
Den gula EVOn skulle jag allra helst ha. Den Àr nice, men lite vÀl dyr kanske.
AlltsÄ... chronon passar inte din hudtyp alls. Den Àr oxÄ vÀldigt svÄr att matcha in i en samling. Jag köper den dÀr av dig sÄ kan du börja om frÄn noll och göra det ordentligt.Om man, rent hypotetiskt, skulle komplettera sin bratte-set up med ytterligare en klocka, vad skulle man dÄ komplettera dessa med?
Förslag?
AlltsÄ... chronon passar inte din hudtyp alls. Den Àr oxÄ vÀldigt svÄr att matcha in i en samling. Jag köper den dÀr av dig sÄ kan du börja om frÄn noll och göra det ordentligt.
Men om du ska trilskas tycker jag att en aerospace skulle passa som handsken dÀr
Denke, rimligheten personifieradDu har helt rÀtt om chronon! Det Àr dÀrför jag aldrig anvÀnder den och bara har den i lÄdan. Men den ska inte flippas. Den ska bara ligga dÀr, oanvÀnd, och hÄnle Ät dig!
En gulOm man, rent hypotetiskt, skulle komplettera sin bratte-set up med ytterligare en klocka, vad skulle man dÄ komplettera dessa med?
Förslag?
en aerospace mÄste ingÄ !Om man, rent hypotetiskt, skulle komplettera sin bratte-set up med ytterligare en klocka, vad skulle man dÄ komplettera dessa med?
Förslag?
lönlöst,,
lönlöst,,
han skulle aldrig fatta, hur " inne" det hade varit
Nej. Betoning pĂ„" aldrig fatta"Med betoning pĂ„ 'hade'. Ăr alltsĂ„ inte.
Aerospace Avantage eller Evo till dina tvĂ„. VĂ„gar du vara ĂŒbercool sĂ„ gula Evon. Hörde ryktet av Franks har en inne...Om man, rent hypotetiskt, skulle komplettera sin bratte-set up med ytterligare en klocka, vad skulle man dĂ„ komplettera dessa med?
Förslag?
Snyggaste Aeron! Ăr det mörkgrĂ„ tavla ? Konstigt nog verkar svarta tavlor pĂ„ dessa vara mer sĂ€llsynta.Har haft svĂ„rt för Brattarna men sĂ„ heltplötsligt stĂ„r man dĂ€r med en gammel en nĂ€r manbehövde en ny beater
Svinbra brattetrippel.MĂ„ngsidig trippel,
Passar till allt mellan himmel och hav
Hörde jag svart tavla?Snyggaste Aeron! Ăr det mörkgrĂ„ tavla ? Konstigt nog verkar svarta tavlor pĂ„ dessa vara mer sĂ€llsynta.
Snyggaste Aeron! Ăr det mörkgrĂ„ tavla ? Konstigt nog verkar svarta tavlor pĂ„ dessa vara mer sĂ€llsynta.
Rosa?!?
Nae gul var den ,,,
Snyggt....men de dÀr visarna. De sviiiiiiiiiiider.Mmmm Gummi m viklÄs
Ja det gör de faktiskt. NÀr man vÀl igen börjat tÀnka pÄ det Àr det svÄrt att glömmaSnyggt....men de dÀr visarna. De sviiiiiiiiiiider.