• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Vart Àr allt guld i denna trÄden undrar jag?
IMG_5710.JPG
Riktigt fin! :)

Va! hÀnger inte med nu... Vilken hype? Mission?... jobbar du för Breitling... sÄ mÄnga frÄgor... har jag gÄtt pÄ en mina?...
@Denke du som Àr mer insatt hÀr... har Jens lurat in oss alla i nÄgon gul hype inför sommarn? ;)

SÀger det igen. Gult var stekhett en tisdag för nÄgra veckor sedan. Det Àr dock helt ute nu. Det Àr asket-grÄtt som gÀller denna vecka. LÄt oss ocksÄ passa pÄ att vara Àrliga hÀr, @JensBP har inte nÄgon direkt jÀttekoll pÄ Breitling. Han hÀnger mest pÄ Kobra Kai! :D

SÀger det igen. Gult var stekhett en tisdag för nÄgra veckor sedan. Det Àr dock helt ute nu. Det Àr asket-grÄtt som gÀller denna vecka. LÄt oss ocksÄ passa pÄ att vara Àrliga hÀr, @JensBP har inte nÄgon direkt jÀttekoll pÄ Breitling. Han hÀnger mest pÄ Kobra Kai! :D
Sicken Sitting Bull.
Gult kommer vara hetare Àn Ibra Ànda över sommaren. Och Àven sen om Àn inte hetaste men det coolaste, men reserverat för de coola. :D

Snart kommer Àven Doxa-folket fÄ #gulfeber för det ryktas om en ny Divingstar. DÄ smÀller det i flera mÀrkesforum pÄ samma gÄng. :cigar:

Sicken Sitting Bull.
Gult kommer vara hetare Àn Ibra Ànda över sommaren. Och Àven sen om Àn inte hetaste men det coolaste, men reserverat för de coola. :D

Snart kommer Àven Doxa-folket fÄ #gulfeber för det ryktas om en ny Divingstar. DÄ smÀller det i flera mÀrkesforum pÄ samma gÄng. :cigar:

Eh, alltsÄ. Ingen kommer ens ihÄg hur fÀrgen gul ser ut. SÄ off Àr det. :D

IMG_4917.JPG
Har haft svÄrt för Brattarna men sÄ heltplötsligt stÄr man dÀr med en gammel en nÀr manbehövde en ny beater

Nice! Alla behöver en aero!
Men nato Àr förbjudet pÄ brattar,,,
Det Àr sen gammalt:)
Äh pĂ„hitt och myt (sen gammalt). ;) De flesta brattar hĂ„ller jag med Ă€r rĂ„fula pĂ„ nato pga storlek, stil och ofta bling. Tooliga brattar som gamla aerospace ser bra ut, jag har en exakt likadan aerospace jag kört lite pĂ„ nato. Plus monnin sĂ„klart. Även vintage 60/70tals-navitimer och vissa Ă€ldre ser rĂ€tt cool ut pĂ„ slitet gammalt nato.

Jag vill ocksÄ ha en titan-guling till sommaren. MÄste bara fÄ tag i lÀmplig gul m1. Hade en pÄ g frÄn USA men han har inte hört av sig igen. :(

Tillbaka
Topp