JohanHLM
Guld
Riktigt fin!Vart Àr allt guld i denna trÄden undrar jag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt fin!Vart Àr allt guld i denna trÄden undrar jag?
förlÄt men vissa av dom förtjÀnar detAlla som inte har guldbratte torterar kattungar.
Nej
Ăr denna kosher?
Ăr denna kosher?
jo jag trilla dit. Nu fÄr jag höra pikar om alla möjliga breitling fördomarLÀser man i denna trÄden blir man bra sugen pÄ Breitling mÄ ja sÀge
Kul att det blev bra med gummibandet stenhÄrd klocka för en stenhÄrd @sherwanInte lÀmnat armen sen inköp och nu Àr den uppgraderad med gummi o viklÄs
Mycket bÀttre passform pÄ armen.
Ăr de hĂ€r vad alla klocknördar brukar kalla OWG?
One watch Gul?
AdSöker ett "military strap" till en evo, var hittar man orginalband enklast?
Haha underbart!Rosa?!?
Nae gul var den ,,,
SNYGGT! Grattis PeterRosa?!?
Nae gul var den ,,,
Damn inte illa.Inte lÀmnat armen sen inköp och nu Àr den uppgraderad med gummi o viklÄs
Mycket bÀttre passform pÄ armen.
Ăr de hĂ€r vad alla klocknördar brukar kalla OWG?
One watch Gul?
Lika tuff som oss andra nu. Du föll för hypen. Hehe. Mission accomplished.Rosa?!?
Nae gul var den ,,,
Va! hÀnger inte med nu... Vilken hype? Mission?... jobbar du för Breitling... sÄ mÄnga frÄgor... har jag gÄtt pÄ en mina?...Damn inte illa.
Lika tuff som oss andra nu. Du föll för hypen. Hehe. Mission accomplished.
Va! hÀnger inte med nu... Vilken hype? Mission?... jobbar du för Breitling... sÄ mÄnga frÄgor... har jag gÄtt pÄ en mina?...
@Denke du som Àr mer insatt hÀr... har Jens lurat in oss alla i nÄgon gul hype inför sommarn?
Sicken Sitting Bull.SÀger det igen. Gult var stekhett en tisdag för nÄgra veckor sedan. Det Àr dock helt ute nu. Det Àr asket-grÄtt som gÀller denna vecka. LÄt oss ocksÄ passa pÄ att vara Àrliga hÀr, @JensBP har inte nÄgon direkt jÀttekoll pÄ Breitling. Han hÀnger mest pÄ Kobra Kai!
Att luras kan ofta förvÀxlas med att frÀlsas.Va! hÀnger inte med nu... Vilken hype? Mission?... jobbar du för Breitling... sÄ mÄnga frÄgor... har jag gÄtt pÄ en mina?...
@Denke du som Àr mer insatt hÀr... har Jens lurat in oss alla i nÄgon gul hype inför sommarn?
Sicken Sitting Bull.
Gult kommer vara hetare Àn Ibra Ànda över sommaren. Och Àven sen om Àn inte hetaste men det coolaste, men reserverat för de coola.
Snart kommer Àven Doxa-folket fÄ #gulfeber för det ryktas om en ny Divingstar. DÄ smÀller det i flera mÀrkesforum pÄ samma gÄng.
F#n va gott. Har de börjat med den igen? Godaste burgaren de har. FÄr ta och vÄldsgÀsta nÄn mcdonalds snart isÄfall.om en gul seawolf ,vore en matrÀtt,,?
Chicken bigmac of course
Nice! Alla behöver en aero!Har haft svÄrt för Brattarna men sÄ heltplötsligt stÄr man dÀr med en gammel en nÀr manbehövde en ny beater
Har haft svÄrt för Brattarna men sÄ heltplötsligt stÄr man dÀr med en gammel en nÀr manbehövde en ny beater
Ăh pĂ„hitt och myt (sen gammalt). De flesta brattar hĂ„ller jag med Ă€r rĂ„fula pĂ„ nato pga storlek, stil och ofta bling. Tooliga brattar som gamla aerospace ser bra ut, jag har en exakt likadan aerospace jag kört lite pĂ„ nato. Plus monnin sĂ„klart. Ăven vintage 60/70tals-navitimer och vissa Ă€ldre ser rĂ€tt cool ut pĂ„ slitet gammalt nato.Nice! Alla behöver en aero!
Men nato Àr förbjudet pÄ brattar,,,
Det Àr sen gammalt