• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Ja det gör de faktiskt. NÀr man vÀl igen börjat tÀnka pÄ det Àr det svÄrt att glömma
Bara driver, inte sÄ farligt. Men vanliga Àr mycket snyggare, sÄ snart sÄ... :)
Vilken AD satte egentligen i de dÀr? De vanliga visarna lÀr ju gÄ att fÄ tag pÄ för AD, sÄ gamla Àr de inte? Jag bytte just visare pÄ min gula Superocean som Àr typ 15 Är eller nÄgot, och fick exakt likadana t.o.m med boxsekund.

Sex appeal...
FullSizeRenderttytyty.jpg

Hoppas ingen vuxen karl blir krÀnkt av en gul klocka pÄ lite gammal hederlig pinuppig Breitling-reklam. :)

Är det nĂ„gon som vet hur tjocka bandstiften Ă€r pĂ„ en Super Avenger?
Dom som sitter nu Àr troligen för tunna och behöver nya

Bandnazis... :)
Jag tycker perlon funkar, speciellt det blÄa. Men kan tÀnka mig att perlon Àter sönder guldet över tid.

Hur mÄr vridringsinlÀggen i gummi efter nÄgra Är? De har ju funnits ett tag nu nÄn som har en tidig modell?

en aerospace mÄste ingÄ !
en nigthmission .

Aerospace Avantage eller Evo till dina tvĂ„. VĂ„gar du vara ĂŒbercool sĂ„ gula Evon. Hörde ryktet av Franks har en inne...
Eller guld-chronomat. Guld finns för lite av i trÄden.

En UFO-chronomat eller Àldre variant pÄ Aerospace. Oavsett vilket bör det vara nÄgot i G/S.

Jag tolkar det som att en grÄtavlad Galactic Àr vad som skulle passa de andra tvÄ? DÄ blir det en duglig brattetriss! :)

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp