Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Grattis! Jag har en svart och njuter av den. Men jag undrar, har de flyttat datumvisningen pÄ 42an eller Àr det nÄtt annat pÄ bilden?BestÀllt
Nu vÀntar en hÀrlig tid med bildsurfande. TÀnkte piffa till 50Ärs firandet med nÄgonting blÄtt, blev helt sÄld nÀr jag sÄg Superocean! Att den just fÄtt en "facelift" med bl.a. keramisk bezel gjorde valet lÀtt! Modellen Àr alltsÄ en SO heritage II 42mm. Can't wait!
(Stulen bild frÄn B's h-sida)
Grattis! Jag har en svart och njuter av den. Men jag undrar, har de flyttat datumvisningen pÄ 42an eller Àr det nÄtt annat pÄ bilden?
Tack! Ja, rÀtt mycket "rework". Nytt verk, ny datum placering, nya visare i Àldre stil och det som fick mig pÄ fall. Den keramiska bezeln. Hoppas nu den Àr lika vacker i verkligheten som pÄ bild? à terkommer med mina intryck.Grattis! Jag har en svart och njuter av den. Men jag undrar, har de flyttat datumvisningen pÄ 42an eller Àr det nÄtt annat pÄ bilden?
Mycket snyggare Àn tidigare.Tack! Ja, rÀtt mycket "rework". Nytt verk, ny datum placering, nya visare i Àldre stil och det som fick mig pÄ fall. Den keramiska bezeln. Hoppas nu den Àr lika vacker i verkligheten som pÄ bild? à terkommer med mina intryck.
JaEn frÄga till er breitling kunniga.
Va sÀger ni om Breitling Chronomat, Àr den pÄlitlig och stryktÄlig som inte gÄr sönder lÀtt ?
Ok. En liten frÄga till
Beror vÀl pÄ vart du tÀnkt köpa den?Ok. En liten frÄga till
Om man köper en breitling över nÀtet, kan man kolla pÄ nÄgot sett att den Àr Àkta dÄ kopiorna börjar börjar bli lite för lÀskigt bra.
Beror ju pÄ lite vad du gör med klockan? ALLT kan ju gÄ sönder. Men mildare stötar mm tÄl dom ju. Men ligger du och brottas med den pÄ betong golv, klart glaset kan spricka mm..En frÄga till er breitling kunniga.
Va sÀger ni om Breitling Chronomat, Àr den pÄlitlig hÄller tiden och stryktÄlig som inte gÄr sönder lÀtt
Sant, men vilket som sKöper man sÀljaren sÄ Àr det bra mkt tryggare att köpa över nÀtet Àn att möta upp nÄgon nisse via blocket. Finns vÀl 0,00002% chans att bli blÄst av pluswatch t ex. Och massor av fler seriösa sÀljare finns det.
tÀnkte mer pÄ urverket, om det Àr en workhorse som sliter pÄ utan problem i mÄnga Är. Fasr breitling har vÀl bumpat upp garantin till 5 Är nu vÀl ?Beror ju pÄ lite vad du gör med klockan? ALLT kan ju gÄ sönder. Men mildare stötar mm tÄl dom ju. Men ligger du och brottas med den pÄ betong golv, klart glaset kan spricka mm..
Yes. B01rna Àr riktigt robusta. Mer Àn gamla ETA valjoux 7750 som sitter i 90 tals chronomaterna. Och Àven dom Tà à L MYCKET..Sant, men vilket som s
tÀnkte mer pÄ urverket, om det Àr en workhorse som sliter pÄ utan problem i mÄnga Är. Fasr breitling har vÀl bumpat upp garantin till 5 Är nu vÀl ?
JÀvla Ängest att vÀnta hela helgenGrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr............
Skulle stÀlla tiden pÄ min SOH i morse....och nu kan jag inte skruva kronan. KÀnde ganska omgÄende att nÄt var fel. Tiden tickar pÄ fortfarande men nÀr jag ska skruva i kronan dÄ lÄter det konstigt och kÀnns som att hela "rotor" roterar (testade 2-3ggr försiktigt och nu fÄr den ligga och vÀnta).
Den fÄr följa med till en doktor pÄ mÄndag.
Men hallÄ⊠sluta hÄlla pÄ och hÄlla pÄIncoming boss...
Men hallÄ⊠sluta hÄlla pÄ och hÄlla pÄ
Samma Är som mÄnlandningen, sÄ mkt kan jag sÀga iaf.
PĂ„ med foliehatten.Eh, as if that ever happened...
KylskÄps-PeterGer viklÄs och gamla gummit en chans till
Ocean Àr nÄgot mer följsamt tack vare hÄlen
KylskÄp som i jÀttestort viklÄs?KylskÄps-Peter
VarsÄgod... inte för jag fattar vad jag har med ditt Breitling-gummi att göra
Hahha, vafan.. Taggade fel person. Du har sÀkert ett finger med i spelet ÀndÄ!VarsÄgod... inte för jag fattar vad jag har med ditt Breitling-gummi att göra