• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Testade exakt dessa Hirsch armband till min seawolf förra sommaren (men i svart/rött sÄklart :D ), dom e rÀtt schyssta faktiskt.
Men rÀtt dyra ocksÄ, kÀnns ju nÀstan vÀrt att casha ut för ett riktigt brattegummi sÄ man fÄr ett grymt viklÄs. Om jag ÀndÄ ska köpa gummi alltsÄ, lÀnken Àr ju grymt stabil och skön.

"Pro2 - nÀr klockan sjÀlv fÄr vÀlja"
20170509_120719.jpg

Men rÀtt dyra ocksÄ, kÀnns ju nÀstan vÀrt att casha ut för ett riktigt brattegummi sÄ man fÄr ett grymt viklÄs. Om jag ÀndÄ ska köpa gummi alltsÄ, lÀnken Àr ju grymt stabil och skön.
Ja, det var sÄ det blev för mig, köpte ett pro diver 3 pÄ vanligt lÄs istÀllet fÄr nÄgot av hirshbanden... som tyvÀr nu ligger och skÀms i en lÄda till förmÄn för gummi pÄ viklÄs. Har inte bytt band sen jag satt pÄ det och anvÀnder klockan mycket.. :D Det blir dock snart att byta ut militaryrubber mot diver3 till viklÄset.

Ja, det var sÄ det blev för mig, köpte ett pro diver 3 pÄ vanligt lÄs istÀllet fÄr nÄgot av hirshbanden... som tyvÀr nu ligger och skÀms i en lÄda till förmÄn för gummi pÄ viklÄs. Har inte bytt band sen jag satt pÄ det och anvÀnder klockan mycket.. :D Det blir dock snart att byta ut militaryrubber mot diver3 till viklÄset.

:) Jag vÀntar tillbaka min SOH sÄ ska jag fixa Diver 3

Kollade pris pÄ twinpro, svart/gult + lÄs, fy helvete, kostar ju som en semestervecka Italien (över 6000kr).

Köpte en Aerospace med de mesta dock utan certifikat. Kvitton (bÄde service och nÄn rep.), box mm.
DĂ„ jag har en Navitimer digi/analog sĂ„ tĂ€nkte jag hitta nĂ„tt annat dĂ„ bl a lĂ€nken var för liten. Har en klockhandlare hĂ€r i stan som handlar med begagnade klockor. SĂ„ skulle göra en bytesaffĂ€r. Men :) han vart lite osĂ€ker och ville ha nĂ„tt form av papper av nĂ„gon annan part. Han gav Nobiles som förslag. De han haka upp sig pĂ„ att nĂ„gra insex sĂ„g lite slarviga ut. Öppnade mm utan nĂ„gra invĂ€ndningar.
http://www.breitlingsource.com/watch_details/Professional_23.html
SÄ mina frÄgor :)
Vad tycker ni?
Nobiles? Är de nĂ„tt att ha? SĂ„g ganska anonymt ut.
https://nobiles.se/produkt/begagnad-breitling-aerospace-f56062-titan-pa-18k-guld/
Hur kan man slarva bort cert.,inköpskvitto mm? :)

20170410_002928.jpg

20170410_003057.jpg

20170410_003120.jpg
20170508_015421.jpg

20170508_015327.jpg

Screenshot_20170508-025146.jpg

Gulfebern börjar ta sig. Hehe. Den fick en liten svacka efter den intensiva inledande hype-fasen. Men under svackan har det visat sig att mĂ„nga medmissbrukare suttit hemma och svettats av habegĂ€r och Ă„ngest. Den ultimata kulmen nĂ„s under sommaren – den gula sommaren. :)

Gulfebern börjar ta sig. Hehe. Den fick en liten svacka efter den intensiva inledande hype-fasen. Men under svackan har det visat sig att mĂ„nga medmissbrukare suttit hemma och svettats av habegĂ€r och Ă„ngest. Den ultimata kulmen nĂ„s under sommaren – den gula sommaren. :)
"Gula febern". Frugan verkar vara immun mot sjukdomen.

NĂ„gon som har erfarenhet av Breitlings SC i Sverige?

Jag funderar pÄ att göra en "Maintenance service" innan bad/sommar drar igÄng pÄ allvar. Tyckte 850:- var billigt..

Tillbaka
Topp