Sist jag kollade kostade det typ 3500krNÄn som har i huvudet vad ett gummi med deployment clasp skulle gÄ pÄ nytt frÄn Breitling? (Eller har ett till övers som dom absolut vill bli av med?)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Sist jag kollade kostade det typ 3500krNÄn som har i huvudet vad ett gummi med deployment clasp skulle gÄ pÄ nytt frÄn Breitling? (Eller har ett till övers som dom absolut vill bli av med?)
För bÄde gummi och lÄs? LÄter "billigt"...Sist jag kollade kostade det typ 3500kr
Kan ha varit bara deployen ocksÄ iofs! Men sjÀlva gummit brukar ju inte vara sÄ dyrtFör bÄde gummi och lÄs? LÄter "billigt"...
Awesome i sÄ fall!
FĂ„r ta mig till en AD och prata med dom.
4690kr listar det med gummi.För bÄde gummi och lÄs? LÄter "billigt"...
Awesome i sÄ fall!
Det kan skilja mellan marknader ocksÄ, ibland korrigerar de olika marknader för att det skiljer för mycket mellan olika lÀnder.intressant att de sÀnkt priserna (6%), lÀste pÄ nÀtet att flera av nyheterna pÄ Basel 2017 kommer med en 8% ökning mot de modellen de ersÀtter.
Köpte gummi och viklÄs hos Klockmaster i Globen kostade det 4300 kr.NÄn som har i huvudet vad ett gummi med deployment clasp skulle gÄ pÄ nytt frÄn Breitling? (Eller har ett till övers som dom absolut vill bli av med?)
Snygg! Ăr det svart eller mörkgrĂ„ tavla?
Men du ska vÀl ha ett i titan till den dÀr?För bÄde gummi och lÄs? LÄter "billigt"...
Awesome i sÄ fall!
LÀst runt lite och det verkar inte finnas.Men du ska vÀl ha ett i titan till den dÀr?
Men det finns ju titan viklÄs till klockor de sÀljer idag, vÀl. Hittade ett pÄ bukten, sÄ AD borde vÀl kunna hosta upp ett oxÄ.LÀst runt lite och det verkar inte finnas.
Borstat stÄl sÀger Breitling sjÀlva.. lite dÄligt?
HÀr sitter ett pÄ en klocka, annons pÄ C24, sÄ de finns.Jag tyckte det lÀt vÀldigt konstigt.
FÄr kolla pÄ det dÀr
Det finns i titan, Avenger Bandit sÀljs med det, kostar vÀl huggorm antar jag.HÀr sitter ett pÄ en klocka, annons pÄ C24, sÄ de finns.
http://www.chrono24.se/breitling/bentley-supersports-light-body-qp--id3791013.htm
TitanlÄsen Àr snuskdyra. Varför vet jag ej. Köp mattat stÄl, man ser ingen större skillnad. Det kan forumets bandnazi @PCB intyga pÄ sin gula sjövarg.Jag tyckte det lÀt vÀldigt konstigt.
FÄr kolla pÄ det dÀr
Klart det blir dyrt nÀr det Àr tillverkat i gudarnas material.TitanlÄsen Àr snuskdyra. Varför vet jag ej. Köp mattat stÄl, man ser ingen större skillnad. Det kan forumets bandnazi @PCB intyga pÄ sin gula sjövarg.
mÄnga som gÄtt i den fÀllan,,och alla förtjÀnar en andra chans
Blev avrÄdd att dra pÄ ett Natoband pÄ min Super Avenger, men enligt min Äsikt blev det riktigt snyggt.
Kul och kunna matcha till klÀderna, enkelt att byta
Finns det nÄgot bÀttre?
Vi vet ju alla att det hÀr Äterfallet kommer vara i...wait for it...en vecka?
Jag tror att förÀlskelsen och genomsnittliga tiden ligger pÄ ca 19 dagar.
à h fan, @yonsson börjar bli klockintresserad!
Han vill vara som de hÄrda grabbarna men japanerna "keep pulling him back in" som ett gammalt otÀck valfÄngstfartyg.
Nu ska vi inte vara sÄdana mot @yonsson