• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

NÄn som har i huvudet vad ett gummi med deployment clasp skulle gÄ pÄ nytt frÄn Breitling? (Eller har ett till övers som dom absolut vill bli av med?)
image.jpg
Sist jag kollade kostade det typ 3500kr

intressant att de sÀnkt priserna (6%), lÀste pÄ nÀtet att flera av nyheterna pÄ Basel 2017 kommer med en 8% ökning mot de modellen de ersÀtter.

intressant att de sÀnkt priserna (6%), lÀste pÄ nÀtet att flera av nyheterna pÄ Basel 2017 kommer med en 8% ökning mot de modellen de ersÀtter.
Det kan skilja mellan marknader ocksÄ, ibland korrigerar de olika marknader för att det skiljer för mycket mellan olika lÀnder.

IMG_1080.JPG

Blev avrÄdd att dra pÄ ett Natoband pÄ min Super Avenger, men enligt min Äsikt blev det riktigt snyggt.
Kul och kunna matcha till klÀderna, enkelt att byta :)
mÄnga som gÄtt i den fÀllan,,och alla förtjÀnar en andra chans;)
matcha klÀder gör man med canvas/cordura,typ hadly roma.

Han vill vara som de hÄrda grabbarna men japanerna "keep pulling him back in" som ett gammalt otÀck valfÄngstfartyg.

FrÄgan Àr bara om @yonsson Àr en val eller flipper (Och för att skÀmtet verkligen ska gÄ fram och dra ner gapskratt av göteborgska proportioner sÄ förtydligar jag ocksÄ för alla barn att Flipper Àr standardnamn pÄ exakt alla delfiner som Àr pÄ TV. Om en delfin Àr pÄ TV sÄ heter den Flipper. Det Àr sedan gammalt.)?

Nu ska vi inte vara sÄdana mot @yonsson

Jo. Det ska vi. Definitivt.

Tillbaka
Topp