• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

IMG_4837.JPG

Måste röra sig om ett världsrekord: postkontoret öppnar kl 08:00(?), du plockar paketet, sprättar upp det, fotar, slänger på det på armen och publicerar här på KS.

Som ny på forumet unnar jag mig denna kommentar: Synd bara att den är gul. Man får ju inte välja när man köper i andrahand. :)

Vänta bara... Snart kommer du själv sitta där i bilen med imma på rutorna. 06:30 utanför din lokala postnasare och svettigt vänta på ett paket som du lystet kommer att slita upp och innan du vet ordet av så sitter du där i bilen med en nyuppackad klocka på armen och fotar dimmiga bilder att raskt posta på KS. Du är förtappad, precis som oss! :D

Vänta bara... Snart kommer du själv sitta där i bilen med imma på rutorna. 06:30 utanför din lokala postnasare och svettigt vänta på ett paket som du lystet kommer att slita upp och innan du vet ordet av så sitter du där i bilen med en nyuppackad klocka på armen och fotar dimmiga bilder att raskt posta på KS. Du är förtappad, precis som oss! :D
Det är inte långt kvar. För några veckor sedan snackade han Defakto och sådana grejer. Nu har han köpt och såld en Blue Lagoon och snackar Breitling, IWC och Stowa. Jag ska nog få rätsida på honom. Om ett halvår kommer han sitta i trädgården med en gul bratte på ena armen och en Perpetual JLC på den andra och undra vad fan som hände.

Det är inte långt kvar. För några veckor sedan snackade han Defakto och sådana grejer. Nu har han köpt och såld en Blue Lagoon och snackar Breitling, IWC och Stowa. Jag ska nog få rätsida på honom. Om ett halvår kommer han sitta i trädgården med en gul bratte på ena armen och en Perpetual JLC på den andra och undra vad fan som hände.

Det är ju så det brukar sluta. När man plötsligt (och lite för ofta) hör sig själv säga: "Jag tar den." :D

Nämen ser man på, den kunde du ju köpt direkt av mig istället :D
Nu får väl du som har lite trovärdighet ge klockan den cred den förtjänar, ingen lyssnade ju på mig :dead:
Det var så sjukt dålig timing när du ägde den, läste annonsen ett antal gånger då men var låst. Sjukt nöjd är jag i alla fall.

Senast ändrad:

När jag "uppnått" en Breitling Superocean Héritage II 42 så kommer jag lämna detta förfallet bakom mig. Står inte ut med denna lidelse.

Tillbaka
Topp