Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Äntligen en GUL Bratte!
#keeper4life
Såklart.Hängde du på låset?
Du får det låta konstigt på något vis...Måste röra sig om ett världsrekord: postkontoret öppnar kl 08:00(?), du plockar paketet, sprättar upp det, fotar, slänger på det på armen och publicerar här på KS.
Yonsson tål att alieneras. Jag hade gjort detsamma om jag haft ett basbelopp runt armen. Håll till godo.Du får det låta konstigt på något vis...
Klockan är ju över 9.... ?Måste röra sig om ett världsrekord: postkontoret öppnar kl 08:00(?), du plockar paketet, sprättar upp det, fotar, slänger på det på armen och publicerar här på KS.
Haha, jag gillar digSom ny på forumet unnar jag mig denna kommentar: Synd bara att den är gul. Man får ju inte välja när man köper i andrahand.
Som ny på forumet unnar jag mig denna kommentar: Synd bara att den är gul. Man får ju inte välja när man köper i andrahand.
Det är inte långt kvar. För några veckor sedan snackade han Defakto och sådana grejer. Nu har han köpt och såld en Blue Lagoon och snackar Breitling, IWC och Stowa. Jag ska nog få rätsida på honom. Om ett halvår kommer han sitta i trädgården med en gul bratte på ena armen och en Perpetual JLC på den andra och undra vad fan som hände.Vänta bara... Snart kommer du själv sitta där i bilen med imma på rutorna. 06:30 utanför din lokala postnasare och svettigt vänta på ett paket som du lystet kommer att slita upp och innan du vet ordet av så sitter du där i bilen med en nyuppackad klocka på armen och fotar dimmiga bilder att raskt posta på KS. Du är förtappad, precis som oss!
Det är inte långt kvar. För några veckor sedan snackade han Defakto och sådana grejer. Nu har han köpt och såld en Blue Lagoon och snackar Breitling, IWC och Stowa. Jag ska nog få rätsida på honom. Om ett halvår kommer han sitta i trädgården med en gul bratte på ena armen och en Perpetual JLC på den andra och undra vad fan som hände.
Ungefär som när man är förbannad för att klockan man beställt som ska komma i maj inte kommit 7de maj och man därför utan att tveka köper en annan klocka från samma tillverkare?Det är ju så det brukar sluta. När man plötsligt (och lite för ofta) hör sig själv säga: "Jag tar den."
Ungefär som när man är förbannad för att klockan man beställt som ska komma i maj inte kommit 7de maj och man därför utan att tveka köper en annan klocka från samma tillverkare?
Nämen ser man på, den kunde du ju köpt direkt av mig istället
Äntligen en GUL Bratte!
Det var så sjukt dålig timing när du ägde den, läste annonsen ett antal gånger då men var låst. Sjukt nöjd är jag i alla fall.Nämen ser man på, den kunde du ju köpt direkt av mig istället
Nu får väl du som har lite trovärdighet ge klockan den cred den förtjänar, ingen lyssnade ju på mig
Jag vet, känner igen analogin då jag har ett cykelintresse. Att hämta ut ett paket, begå diverse trafikförseelser, montera, ställa in och ta första tramptaget kan gå på under 30 minuter.Vänta bara... Snart kommer du själv sitta där i bilen med imma på rutorna. [...]
Det är inte långt kvar. För några veckor sedan snackade han Defakto och sådana grejer. Nu har han köpt och såld en Blue Lagoon och snackar Breitling, IWC och Stowa. Jag ska nog få rätsida på honom. Om ett halvår kommer han sitta i trädgården med en gul bratte på ena armen och en Perpetual JLC på den andra och undra vad fan som hände.
Testade exakt dessa Hirsch armband till min seawolf förra sommaren (men i svart/rött såklart ), dom e rätt schyssta faktiskt.
Nu blir jag sugen på ett sånt där svart/gult gummi som @kirex har.
Får väl blå något sånt här istället antar jag, det ovan finns väl inte löst med törnlås?
Jag vet, känner igen analogin då jag har ett cykelintresse. Att hämta ut ett paket, begå diverse trafikförseelser, montera, ställa in och ta första tramptaget kan gå på under 30 minuter.