Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Någon som testat denna typ av verktyg?
En sådan som du har till vänster där hade jag också, waterproof, bra skit!Fortsätter... HYPEN är total.
Men Svante fixar väl 30% rabatt?Kollade pris på twinpro, svart/gult + lås, fy helvete, kostar ju som en semestervecka Italien (över 6000kr).
Han är snäll men det blir ju sjukt dyrt ändå.Men Svante fixar väl 30% rabatt?
Riktigt bra!Dagens lite udda Evo.
par drag på en scotchbriteduk så är saken fixad,,,men nyare vanliga pro3 gummin är för folk med 25cm handled numera tyvärr,,Varför verkar det som att vanligt pro3 med vanligt borstat spänne inte går att köpa längre? Ska man vara tvungen att köpa viklås bara för att man har en borstad Breitling?
japp dom nyare är mer "varmgula" kör på svart pro3 och viklås,,,det kommer jag göra
Ja ja, får väl bita i det sura då och köra på vikspänne. Men tror jag skiter i svart/gult, man vet ju inte om gula febern går över. Har även kommit på att det inte är säkert att det är samma nyans, de nya gula tavlorna är väl lite ljusare?
Mörkblått gummi är lite kul på den där
Ja ja, får väl bita i det sura då och köra på vikspänne. Men tror jag skiter i svart/gult, man vet ju inte om gula febern går över. Har även kommit på att det inte är säkert att det är samma nyans, de nya gula tavlorna är väl lite ljusare?
Nä, men det där spännet hade jag gärna tagit.Mörkblått gummi är lite kul på den där
Du får lägga ut en köpesannons!Nä, men det där spännet hade jag gärna tagit.
Du får lägga ut en köpesannons!
Ja det där är det bästa. Jag har dock gått över till länken på obestämd tid nu.Mörkblått gummi är lite kul på den där
Verkar ju helmysko isåfall.Varför verkar det som att vanligt pro3 med vanligt borstat spänne inte går att köpa längre? Ska man vara tvungen att köpa viklås bara för att man har en borstad Breitling?
Absolut blått gummi till gul klockaMörkblått gummi är lite kul på den där
Blir alldeles nostalgisk av dina bilder. Vet att många hatar 0-100 skalan i klockan, personligen älskar jag den och tycker den är hyfsat användbar. Och modellnamnet "Seawolf Avenger", hur hårt är inte det ? Du postar väl i titantråden ?
Den är grymBlir alldeles nostalgisk av dina bilder. Vet att många hatar 0-100 skalan i klockan, personligen älskar jag den och tycker den är hyfsat användbar. Och modellnamnet "Seawolf Avenger", hur hårt är inte det ? Du postar väl i titantråden ?
Min gamla (såld) hälsar!
Sjukt stabil modell för att vara 10 år gammal, gamla brattar känns onekligen prisvärt. Det är ju dessutom inte så vanligt idag att man kan få titan eller stål och gul tavla. Tycker Breitling tappat lite i designen vad gäller de senaste gula modellerna, svart, vitt, rött och gult ska det vara.Blir alldeles nostalgisk av dina bilder. Vet att många hatar 0-100 skalan i klockan, personligen älskar jag den och tycker den är hyfsat användbar. Och modellnamnet "Seawolf Avenger", hur hårt är inte det ? Du postar väl i titantråden ?
Min gamla (såld) hälsar!
Man kan då enkelt dela upp 60min i hundradelarDen är grym
Jag har inte tänkt på 100-skalan tidigare. Varför har den det och hur använder man den?
Cool?
Fabio. Han är överallt och ingenstans. Blåser tallkronorna så vet man att Fabio är vaken. Leker laxarna i bäcken så vet man att Fabio skrattar någonstans på en strand med en tequila sunrise i handen.Cool?
I vilken film hittade du honom? Eller vilka magasin läser du? Har ju alltid sett dig som en ryggrad vad gäller klockor/Breitling