• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Dags man gÄr med i det hÀr forumet nu nÀr man Àntligen har införskaffat sig en klocka! :)

Det var kÀrlek vid första ögonkastet nÀr jag sÄg min första Breitling Navitimer utanför butiken.

vx3KYRY.jpg

xEVYzkk.jpg

Jag Àr barnaglad hÀr hemma i soffan. Har svalt betet helt. Sinnes... Undrar va den gÄr loss pÄ?

Helt med dig, fullstÀndigt sÄld... Vilken grym skapelse:wideyed:o
Vetskapen att den dessutom sannolikt blir skrattretande dyr, tokstor, och pÄ alla sÀtt
"för mycket" (wifiloggan...) gör det till en riktig Breitling :)
Det Àr dÀrför vi Àlskar dem !!

Helt med dig, fullstÀndigt sÄld... Vilken grym skapelse:wideyed:o
Vetskapen att den dessutom sannolikt blir skrattretande dyr, tokstor, och pÄ alla sÀtt
"för mycket" (wifiloggan...) gör det till en riktig Breitling :)
Det Àr dÀrför vi Àlskar dem !!

Woop woop!!! Men för egen del sÄ hade jag verkligen klarat mig utan wifi-symbolen

Alltid Ängrat jag sÄlde den hÀr klockan,jag hade den pÄ bandet nedan med UTC. Köpte den pÄ Franks ur i mitten pÄ 90-talet. Tror den kostade runt 18,500 kr pÄ den tiden. En underbar klocka som fÄngar vad Breitling stod för och Àven vad början och mitten av 90-talet stod för, eller i alla fall stod för i mina ögon. :cigar:

n4bgow.jpg

Dags man gÄr med i det hÀr forumet nu nÀr man Àntligen har införskaffat sig en klocka! :)

Det var kÀrlek vid första ögonkastet nÀr jag sÄg min första Breitling Navitimer utanför butiken.

vx3KYRY.jpg

xEVYzkk.jpg

vx3KYRY.jpg

xEVYzkk.jpg
Riktigt snygg! funderar pÄ en navitimer jag med :)

Det tycker jag du gör rÀtt i PÀlle!

Inte sett mÄnga som sportar Navitimer hÀr, som jag förstÄtt sÄ tycker mÄnga den kan upplevas som plottrig. Jag tycker dock den egenskapen gör den till vad den Àr. :)

MÄnga som kommit fram och fundersamt undrat vad det Àr för klocka man bÀr.

Inte sett mÄnga som sportar Navitimer hÀr, som jag förstÄtt sÄ tycker mÄnga den kan upplevas som plottrig. Jag tycker dock den egenskapen gör den till vad den Àr. :)

En riktig klassiker ju!

BestÀllde en ikvÀll faktiskt sÄ jag fÄr nog sÀlja min Chronomat nu :) Vad jag har förstÄtt sÄ Àr de mÄnga som ogillar brattar för att dom Àr för stora och för plottriga men jag tycker navitimer Àr sÄ jÀvla snygg!

BestÀllde en ikvÀll faktiskt sÄ jag fÄr nog sÀlja min Chronomat nu :) Vad jag har förstÄtt sÄ Àr de mÄnga som ogillar brattar för att dom Àr för stora och för plottriga men jag tycker navitimer Àr sÄ jÀvla snygg!

Grattis fÄr man vÀl ta och sÀga! FÄr du slÀnga upp lite snygga bilder nÀr du fÄr den :)

Tillbaka
Topp