• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Jag gillar det röda, har sjÀlv bestÀllt ett st i Caoutchouc, ska komma hem i dag eller i morgon, fÄr se hur det blir till klockan, gillar att det inte Àr sÄ skarpt rött.
http://www.watch-band-center.com/watchstrap-p20118h304s315-Watch-strap-Wismar-2.html rot20-Uhrenarmband.jpg

Har Àven skaffat mig ett band i kevlar, frÄn strapcode. SÄ hÀr blev det, gillar de röda stygnen mot det röda i klockan.
IMG_2589.JPG

Har sjÀlvklart kvar originalbandet, som hörde till klockan
IMG_2582.JPG

Klockan blev en Havs-varg, LE.
Snyggt med Kevlar. Är det skönt pĂ„ handleden ? Har en gammal Suunto med nĂ„got liknande men det skaver rĂ€tt ordentligt tyvĂ€rr. Blur riktigt sugen pĂ„ att köpa en till min Speedmaster, men bara om den Ă€r skön :)

Snyggt med Kevlar. Är det skönt pĂ„ handleden ? Har en gammal Suunto med nĂ„got liknande men det skaver rĂ€tt ordentligt tyvĂ€rr. Blur riktigt sugen pĂ„ att köpa en till min Speedmaster, men bara om den Ă€r skön :)
Var ganska styv o stel nÀr jag fick det, det Àr lÀder pÄ baksidan vet inte om det Àr det som gör det styvt. Vilket fall som hels sÄ har jag smort in lÀdret nÄgra gÄnger för mjuka upp det, sÄ det har blivit mjukare, men det ska gÄ o gör mjukare. Har bara haft det sedan i fredags. Men jag kÀnner inget skav, det Àr inte obekvÀmt. Köpte Àven en svart buckle istÀllet för den blanka som sitter pÄ

En sÄn vill jag ha! PÀrla pÄ vridringen och siffror pÄ tavlan Àr vÀl den stora skillnaden rent visuellt. Riktigt snygg tycker jag.

Jag gillar den vĂ€ldigt mycket rent visuellt men att det Ă€r gummi i ringen tycker jag kĂ€nns lite "halvdant". Äntligen pĂ€rla!!

En stor skillnad Àr ju att den finns i 36mm förutom de vanliga mÄtten 42 o 44.
En vit 36:a till frun kanske :)
Haha, jag visa min sambo den vita 36'an och hon blev stört kÀr. FÄr vÀl göra en dubbelstöt hos AD nÀsta gÄng.

Lite smÄsynd att designen pÄ bÄde vridring, tavla och lÀnk glider lÀngre bort frÄn "Breitling" och blir mer anonymt...

Jag sÄg den ocksÄ, stiligt vÀrre! Ska bli spÀnnande att prova den sÄ fort de fÄtt in den pÄ Bergströms.

Skit i nyheterna!! Njut av det ni har pÄ armen!! GrÀset Àr inte alltid grönare pÄ andra sidan!
image.jpg

Och nu börjar det bli OK att anvÀnda gummi ocksÄ...;-)
image.jpg

UrsÀkta hÄrstrÄet..
image.jpg

Tillbaka
Topp