Kanske har du rÀtt.
Men Breitling OEM Àr alltid just detplus stt jag verkligen diggar bandet med texten...
Ser ingen anledning till att köpa nÄgot annat Àn Breitlings egna! bÄde bekvÀmt och snyggt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Kanske har du rÀtt.
Men Breitling OEM Àr alltid just detplus stt jag verkligen diggar bandet med texten...
Snyggt med Kevlar. Ăr det skönt pĂ„ handleden ? Har en gammal Suunto med nĂ„got liknande men det skaver rĂ€tt ordentligt tyvĂ€rr. Blur riktigt sugen pĂ„ att köpa en till min Speedmaster, men bara om den Ă€r skönJag gillar det röda, har sjĂ€lv bestĂ€llt ett st i Caoutchouc, ska komma hem i dag eller i morgon, fĂ„r se hur det blir till klockan, gillar att det inte Ă€r sĂ„ skarpt rött.
http://www.watch-band-center.com/watchstrap-p20118h304s315-Watch-strap-Wismar-2.html![]()
Har Àven skaffat mig ett band i kevlar, frÄn strapcode. SÄ hÀr blev det, gillar de röda stygnen mot det röda i klockan.
![]()
Har sjÀlvklart kvar originalbandet, som hörde till klockan![]()
Klockan blev en Havs-varg, LE.
Mordor! Du hade ju just givit upp allt?! Ăr detta en ny födelse?Jag Ă€r helt mĂ„llös! Hade siktet instĂ€llt pĂ„ B50:n, nu jĂ€vlar blir det andra bullar!
Man kan inget annat Àn att Àlska Breitling!
J
Air racer har jag för mig att det heter
43,7 kilo! DÄ har du nog tjoat i nödklockanför lÀnge sedan, med ca 300 000 i skadestÄnd!Jo, och sÄ vÀger jag 43,7kg dÄ jag levt pÄ motvind och regnvatten i ett helt Är för att alla pengar Àr slut...
Var ganska styv o stel nĂ€r jag fick det, det Ă€r lĂ€der pĂ„ baksidan vet inte om det Ă€r det som gör det styvt. Vilket fall som hels sĂ„ har jag smort in lĂ€dret nĂ„gra gĂ„nger för mjuka upp det, sĂ„ det har blivit mjukare, men det ska gĂ„ o gör mjukare. Har bara haft det sedan i fredags. Men jag kĂ€nner inget skav, det Ă€r inte obekvĂ€mt. Köpte Ă€ven en svart buckle istĂ€llet för den blanka som sitter pĂ„Snyggt med Kevlar. Ăr det skönt pĂ„ handleden ? Har en gammal Suunto med nĂ„got liknande men det skaver rĂ€tt ordentligt tyvĂ€rr. Blur riktigt sugen pĂ„ att köpa en till min Speedmaster, men bara om den Ă€r skön![]()
Vad tycker juryn om nya superocean II? Gled in pÄ Breitling's hemsida lite slentrian och sÄg detta. Vad verkar de estetiska förÀndringarna vara?
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.breitling.com/en/campaigns/superocean-ii/
En sÄn vill jag ha! PÀrla pÄ vridringen och siffror pÄ tavlan Àr vÀl den stora skillnaden rent visuellt. Riktigt snygg tycker jag.
En sÄn vill jag ha! PÀrla pÄ vridringen och siffror pÄ tavlan Àr vÀl den stora skillnaden rent visuellt. Riktigt snygg tycker jag.
Haha, jag visa min sambo den vita 36'an och hon blev stört kÀr. FÄr vÀl göra en dubbelstöt hos AD nÀsta gÄng.En stor skillnad Àr ju att den finns i 36mm förutom de vanliga mÄtten 42 o 44.
En vit 36:a till frun kanske![]()
MÄste sÀga att jag, tyvÀrr, inte diggar denna. Den Àr verkligen jÀttelik den första SOn som med "dubbla" siffror inte faller mig i smaken.Vad tycker juryn om nya superocean II? Gled in pÄ Breitling's hemsida lite slentrian och sÄg detta. Vad verkar de estetiska förÀndringarna vara?
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.breitling.com/en/campaigns/superocean-ii/
MÄste sÀga att jag, tyvÀrr, inte diggar denna. Den Àr verkligen jÀttelik den första SOn som med "dubbla" siffror inte faller mig i smaken.
+1 pÄ den inte alls speciellt fin! Borde vara keramisk bezel ocksÄ!
HÄller med om att det borde vara keramisk bezel men diggar siffrorna bÀttre Àn "gammla" stavindex!
Det skulle varit stavaindex och keramisk bezel, dÄ hade jag Àlskat den
Ăh, finns ju 20 pĂ„ ett dussin med de attributen, kul med lite annorlunda![]()
KÀnns jobbigt att behöva erkÀnna men nya Superocean II funkar inte för mig...![]()
Tittar lite efter en StÄlfisk och snubblade över denna:
http://www.uretvintage.se/breitling-superocean-steelfish-pv-18852.html
Tycker absolut inte att skicket pÄ klockan Àr 4/5.
Ăr detta vad man har att vĂ€nta sig nĂ€r en sĂ€ljare sĂ€ger att klockan Ă€r 4/5?
Stöldrisken?...Jag hade aldrig gett sÄ mkt för en stöldrisken med pro1 bravelet heller