Well... host host , ja...Har du helt slutat sporta Skyracern?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Well... host host , ja...Har du helt slutat sporta Skyracern?
Du har en guling som konkurrent. Inte lätt för stackars plastaren då.Well... host host , ja...
Den gula köpte jag ju mest för skojs skull, trodde inte den skulle vara så bra som den faktiskt är.Du har en guling som konkurrent. Inte lätt för stackars plastaren då.
Hård som Clintan.Den gula köpte jag ju mest för skojs skull, trodde inte den skulle vara så bra som den faktiskt är.
Gillar designen på colten. Har haft både denna modell samt modellen innan.Har jag sagt att detta är breitlings snyggaste modell..?
Fast den har ju både små siffror 13-23 samt att 15 och 21 är avskurna. Funkar inte för mig
Nu åkte denna upp på hemsidan, bara 3 månader efter Basel.
Kan väl inte påstå att jag gick igång nämnvärt på den när jag provade den men nu tycker jag den ser kanon ut. Läge för segpropparna att slänga upp B55 på hemsidan också...
Håller med ang avskurna siffror. Det är så jävla pinsamt å ger mig intrycket av dålig kopia.Fast den har ju både små siffror 13-23 samt att 15 och 21 är avskurna. Funkar inte för mig
Once you see it...Fast den har ju både små siffror 13-23 samt att 15 och 21 är avskurna. Funkar inte för mig
Kära Breitling vänner! Vad säger vi om denna, riktigt tung ifall man gillar guld! Slår Rolex SUB med HÄÄÄÄÄÄÄSTLÄNGDER skulle jag säga!
https://www.chrono24.se/breitling/superocean--id6489686.htm
Inte mkt att tänka på om man vill ha en Superocean, eller?
Kan inte finnas många 1000m-klockor i 18k? Finns det ens från andra tillverkare?
Tung!!!
Kan väl inte påstå att jag gick igång nämnvärt på den när jag provade den men nu tycker jag den ser kanon ut. Läge för segpropparna att slänga upp B55 på hemsidan också...
Det är ju själva fan att de inte kommer några på 40mm!
SO finns ju i både 36 och 42mm, Colten finns i 41mm. Så något borde ju passa... förutsatt att stilen gillas.Det är ju själva fan att de inte kommer några på 40mm!
36:an är ju en damklocka.. hur tusan skulle det sett ut?!SO finns ju i både 36 och 42mm, Colten finns i 41mm. Så något borde ju passa... förutsatt att stilen gillas.
Bil-Colt.
Soff-Colt.
Kära Breitling vänner! Vad säger vi om denna, riktigt tung ifall man gillar guld! Slår Rolex SUB med HÄÄÄÄÄÄÄSTLÄNGDER skulle jag säga!
https://www.chrono24.se/breitling/superocean--id6489686.htm
Hittade en bild på dig där du sitter och myser med alla dina klockpåsar och vägrar dela med dig...
Ja tackÄsch, nu kör vi lite vintageporr...
Äsch, nu kör vi lite vintageporr...