• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Dagens :)

IMG_4826.JPG

Löste det sig med gummit? NÀr fÄr jag klÀmma pÄ den?
(Klockan alltsÄ, inte din penis)

Löste det sig med gummit? NÀr fÄr jag klÀmma pÄ den?
(Klockan alltsÄ, inte din penis)

Ska du klÀmma pÄ den ena fÄr du klÀmma pÄ den andra ;)

Jag gjorde ett nytt hÄl i gummit, ingen pardon. FÄr förhoppningsvis hem min lÀnk frÄn garantirep snart.

Lunch till veckan?

Bild för att hÄlla topic;

IMG_4641.JPG

I gÄr var det Àkta Breitling, i dag blir det Schneider....
IMG_2310.JPG

I morgon....?
TvÄ sicuras i fina klÀder dÀr. :D:cigar:

Edit:fan nu har jag 3999 inlÀgg ser jag. Kan inte skriva mer inlÀgg. Det 4000e inlÀgget ska bli en paketöppning imorgon hehe. :)

Edit2: för att hitta Àkta breitlings behöver man gÄ till vintage-delen. Min kommande klocka imorgon Àr dock en gloriferad sicura ocksÄ. ;)

Edit3: en avslutande bild pÄ kvÀllens val... (hÀr mjölkas inte post count inte)
IMG_7276.JPG

Senast Àndrad:
TvÄ sicuras i fina klÀder dÀr. :D:cigar:

Edit:fan nu har jag 3999 inlÀgg ser jag. Kan inte skriva mer inlÀgg. Det 4000e inlÀgget ska bli en paketöppning imorgon hehe. :)

Edit2: för att hitta Àkta breitlings behöver man gÄ till vintage-delen. Min kommande klocka imorgon Àr dock en gloriferad sicura ocksÄ. ;)

Edit3: en avslutande bild pÄ kvÀllens val... (hÀr mjölkas inte post count inte)
IMG_7276.JPG

Du anstrÀnger dig verkligen för att inte skjuta av nummer 4k i förtid, Ä sÄ kan du inte lÀngre svara pÄ inlÀgg, mÄste vara mycket irriterande:D

Nyinkommet och aven min forsta Breitling
Quick review:
Grym tavla
Sitter/ligger riktigt bra pa min handled
Perfekt storlek for mig 39-40mm
Valdigt skon lank

IMG_0329.JPG
Grattis riktigt bra faktiskt! Blir mer och mer sugen pÄ en Bratte Chrono (vilket kÀnns stört, hade du frÄgat mig för 1-2 Är sedan hade jag aldrig trott det)

Sluta fiska efter PM, bestÀm dig och skriv en annons istÀllet.
Det Àr inte en förtÀckt annons Àven om jag kan förstÄ att det gÄr att lÀsa in det i det jag skrev

Om det nu skulle varit nĂ„got försök till annons, vad skulle vara problemet med det? Är det inte vettigt att ge Breitling /Panerai eller vilket underforum det nu Ă€n handlar om en Heads up?

Senast Àndrad:
Det Àr inte en förtÀckt annons Àven om jag kan förstÄ att det gÄr att lÀsa in det i det jag skrev

Om det nu skulle varit nĂ„got försök till annons, vad skulle vara problemet med det? Är det inte vettigt att ge Breitling /Panerai eller vilket underforum det nu Ă€n handlar om en Heads up?
Heads up om nÄgon bestÀmt sig Àr sÄklart ok. Annonser, pris och annat direkt i trÄdar Àr inte ok.
Att skriva massa inlÀgg om att man "kanske vill sÀlja" Àr varken eller men tröttsamt i lÀngden.

Hi folks.
Är det nĂ„gon som testat med gummiband pĂ„ viklĂ„set sĂ„ kommer pĂ„ textilbandet pĂ„ EVO:n?
Gummit Àr lite tjockare med det ser ut som det skulle kunna fungera i den bÀsta av vÀrldar. :)

Tillbaka
Topp