Smulan
Guld
Jag kan lova dig att det inte gÄr, tyvÀrr.![]()
Shit oxÄ! Om man hoppar första "kurvan" och bara klÀmmer fast bandet borde det kanske gÄ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag kan lova dig att det inte gÄr, tyvÀrr.![]()
Ytterst tveksamt, köp ett vanligt gummi med lÄs istÀllet.Shit oxÄ! Om man hoppar första "kurvan" och bara klÀmmer fast bandet borde det kanske gÄ...
RÀtt sÄ sÀker att det inte gÄr. Skulle det gÄ att fÄ in sÄ kommer det mer största sannolikhet flexa upp lÄset sÄ det inte gÄr att stÀnga. Don't do itShit oxÄ! Om man hoppar första "kurvan" och bara klÀmmer fast bandet borde det kanske gÄ...
Det riktiga viklÄset Àr skitbra, bara sÄ du vetJag kÀnner mig galen och kanske försöker ÀndÄ!![]()
DÄ var man i trÀsket! En fullset Breitling colt, 38mm frÄn 2003. JÀkligt nöjd!
![]()
Det riktiga viklÄset Àr skitbra, bara sÄ du vet
Hmmm funderar liiiiiite pÄ att sÀlja en viss bratte med monnin-case.Heads up om nÄgon bestÀmt sig Àr sÄklart ok. Annonser, pris och annat direkt i trÄdar Àr inte ok.
Att skriva massa inlÀgg om att man "kanske vill sÀlja" Àr varken eller men tröttsamt i lÀngden.
ĂndĂ„ skönt att blĂ„sa sitt 4000e inlĂ€ggHmmm funderar liiiiiite pĂ„ att sĂ€lja en viss bratte med monnin-case.
Eller nÀ. Jag Ängrade mig.
![]()
Kunde inte hĂ„lla mig. Var tvungen att larva mig lite nĂ€r yonsson nĂ€stan skrĂ€mmer ivĂ€g en ny kille i trĂ„den.ĂndĂ„ skönt att blĂ„sa sitt 4000e inlĂ€gg
Grymt snygg! Va snabbt den kom!DÄ var man i trÀsket! En fullset Breitling colt, 38mm frÄn 2003. JÀkligt nöjd!
![]()
Damn it. Recension eller paketöppning kommer senare nÀr jag har lite mer tid. HÀr kommer tre bilder pÄ nya Avenger 2 GMT Blacksteel bara för brattetrÄden. Big up @ERIKSON URHANDEL !
![]()
![]()
![]()
Damn it. Recension eller paketöppning kommer senare nÀr jag har lite mer tid. HÀr kommer tre bilder pÄ nya Avenger 2 GMT Blacksteel bara för brattetrÄden. Big up @ERIKSON URHANDEL !
![]()
![]()
![]()
WowDamn it. Recension eller paketöppning kommer senare nÀr jag har lite mer tid. HÀr kommer tre bilder pÄ nya Avenger 2 GMT Blacksteel bara för brattetrÄden. Big up @ERIKSON URHANDEL !
![]()
![]()
![]()
Kunde inte hÄlla mig. Var tvungen att larva mig lite nÀr yonsson nÀstan skrÀmmer ivÀg en ny kille i trÄden.![]()
Sjukt fotogenisk. Men jag har (till @PCB s förtvivlan) ett blĂ„tt gummi pĂ„ ingĂ„ng. Det kommer bli ĂŒber.Skitsnygg! Speciellt pĂ„ Canvas!
![]()
![]()
![]()
Bare o gratulera, svinlÀckerDamn it. Recension eller paketöppning kommer senare nÀr jag har lite mer tid. HÀr kommer tre bilder pÄ nya Avenger 2 GMT Blacksteel bara för brattetrÄden. Big up @ERIKSON URHANDEL !
![]()
![]()
![]()
Satan nu blev jag rejÀlt avis!Damn it. Recension eller paketöppning kommer senare nÀr jag har lite mer tid. HÀr kommer tre bilder pÄ nya Avenger 2 GMT Blacksteel bara för brattetrÄden. Big up @ERIKSON URHANDEL !
![]()
![]()
![]()
StÀllt frÄgan innan men stÀller den igen.
Tips och rÄd ang service pÄ Breitling mottages.
GÀller min Colt. Den funkar perfekt, men vill göra byta packningarna och polera den korrekt sÄ den blir som ny. Tror nÀmligen bara det Àr gjort batteri byte och Àlskar nÀr saker Àr tip topp.
Mottager gÀrna tips, rÄd och erfarenheter osv.
![]()
PÄ Nymans Ur sÄ tar dom 4700kr för en helservice! SÄ mellan 1700-1900:- som mest 2200:- borde vÀl vara rimligt kanske!
[email protected]StÀllt frÄgan innan men stÀller den igen.
Tips och rÄd ang service pÄ Breitling mottages.
GÀller min Colt. Den funkar perfekt, men vill göra byta packningarna och polera den korrekt sÄ den blir som ny. Tror nÀmligen bara det Àr gjort batteri byte och Àlskar nÀr saker Àr tip topp.
Mottager gÀrna tips, rÄd och erfarenheter osv.
![]()
SÄÄÄ jÀÀÀvla braDamn it. Recension eller paketöppning kommer senare nÀr jag har lite mer tid. HÀr kommer tre bilder pÄ nya Avenger 2 GMT Blacksteel bara för brattetrÄden. Big up @ERIKSON URHANDEL !
![]()
![]()
![]()
NÀrÄ det Àr en uppiffad Sicura bara.Grattis @JensBP ! Trodde inte du köpte nya brattar.
Jarl i GBG polerar och sÄ in-house som jag förstÄtt det. Den kan vÀl fixa dings och sÄ med laser har jag fÄtt för mig (hört ngt om). Kan inget om pris eller resultat men det kan du ju efterlysa hÀr pÄ ks tÀnker jag. Mkt hörsÀgen i mitt svar mÀrker jag...Prata med Nymans och de kunde inte hjÀlpa mig. De hÀnvisa till Krons. ( ska lÀsa det mailet igen, men Àr 99 pÄ svaret jag fick )
Jag Àr ju lite petig och vill ha bÀsta service och noggrannhet med klockan.
Undrar hur service-center för Breitling Àr i Sverige? Kanske fÄr kolla Breitling hemsida för att fÄ kontakt och se vad de sÀger?
Tack för ditt svar @Affe!
[email protected]
PH och hans kollega vid Globen (som jag nu har hjÀrnslÀpp pÄ vad han heter) Àr riktigt duktiga pÄ polering och borstning. Breitling-certade kan tillÀggas, med rÀtt polermaskiner.