• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Jarl i GBG polerar och sÄ in-house som jag förstÄtt det. Den kan vÀl fixa dings och sÄ med laser har jag fÄtt för mig (hört ngt om). Kan inget om pris eller resultat men det kan du ju efterlysa hÀr pÄ ks tÀnker jag. Mkt hörsÀgen i mitt svar mÀrker jag... :rolleyes:

Tack för svar!
Jag fick hjÀlp av dem med nya lÀnkbitar till klockan och det funka smidigt.
Helt klart vÀrt att höra med dom och se vad de sÀger..

Damn it. Recension eller paketöppning kommer senare nÀr jag har lite mer tid. HÀr kommer tre bilder pÄ nya Avenger 2 GMT Blacksteel bara för brattetrÄden. Big up @ERIKSON URHANDEL !
IMG_7308-2.jpg

gdgdfg.jpg

fdgdfdfg.jpg

Shiiiiit vad lÀcker!!! GMT II fortsÀtter att vara stekhet!!

StÀllt frÄgan innan men stÀller den igen.
Tips och rÄd ang service pÄ Breitling mottages.

GÀller min Colt. Den funkar perfekt, men vill göra byta packningarna och polera den korrekt sÄ den blir som ny. Tror nÀmligen bara det Àr gjort batteri byte och Àlskar nÀr saker Àr tip topp.

Mottager gÀrna tips, rÄd och erfarenheter osv.

IMG_9686.JPG
AngÄende priser finner du dem pÄ Breitlings hemsida, var du kan göra det har du flera svar pÄ i trÄden:)

Om det Àr nÄgot som jag alltid varit faschinerad av med Breitling sÄ Àr det kontrasterna gentemot Rolex. Rolex Àr vÀldigt stilrent, sparsamt pÄ extra detaljer medan Breitling har inskriptioner och symboler lite vart stans. NÄgon som hÄller med mig?

Är verkligen tokkĂ€r i baksida och lĂ€nk utsmyckning pĂ„ denna colt :smug:

IMG_1798.JPG

Om det Àr nÄgot som jag alltid varit faschinerad av med Breitling sÄ Àr det kontrasterna gentemot Rolex. Rolex Àr vÀldigt stilrent, sparsamt pÄ extra detaljer medan Breitling har inskriptioner och symboler lite vart stans. NÄgon som hÄller med mig?

IMG_1798.JPG
DÀrför Àr det sÄ himla svÄrt att gÄ frÄn Breitling till Rolex.

Det hÀr blev min andra EVO (kunde inte vara utan) och den gör sig riktigt bra pÄ gummi. Men hur var det nu med lÀngden? Finns det kortare band att bestÀlla? Det jag har Àr för handleder +18 cm, minst.

Visst men lite för dyrt i nulÀget. Breitling borde vÀl i viklet fall göra armband för andra Àn sumobrottare? :D
Ja det verkar konstigt att det inte finns armband som passar för fler handleder :rolleyes:
Hur mÄnga av anvÀndarna anvÀnder dom till att faktiskt anvÀnda utanpÄ en dykardrÀkt, antagligen en mindre skara ;)

IMG_1798.JPG

Jag gör det absolut! Det Àr som Àr det trÄkiga med Rolex, trots att det förmodligen Àr mitt favorit mÀrke dÄ jag har mest av dessa i samlingen! Hade kunnat ha roligare boettlock som sagt! Gör ganska sÄ mycket pÄ en klocka trots att man inte ser den vid anvÀndning!

IMG_1798.JPG

Ja den dÀr baksidan Àr svÄrslagen :)

Jag gör det absolut! Det Àr som Àr det trÄkiga med Rolex, trots att det förmodligen Àr mitt favorit mÀrke dÄ jag har mest av dessa i samlingen! Hade kunnat ha roligare boettlock som sagt! Gör ganska sÄ mycket pÄ en klocka trots att man inte ser den vid anvÀndning!
Flen kommuns brunnslock Àr mer intressant utformade Àn Rolex boettlock. :)

Tillbaka
Topp