• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Skit i nyheterna!! Njut av det ni har pÄ armen!! GrÀset Àr inte alltid grönare pÄ andra sidan!
image.jpg

Och nu börjar det bli OK att anvÀnda gummi ocksÄ...;-)
image.jpg

UrsÀkta hÄrstrÄet..
image.jpg

Riktigt jÀkla fet den dÀr!
Jag hÀnger pÄ med gummi.
IMG_20150319_121900.JPG
IMG_20150319_122331.JPG

Var inne en svÀng pÄ vuxendagiset, inte helt tokig?!
Fick dock bekrÀftat att gummiringen Àr ömtÄlig och svindyr dÄ man mÄste byta hela ringen. Inte sÀrskilt tooligt...

Edit: Dessutom ser det lite mÀrkligt ut med bara 6 och 9..?!

DSC_0314.JPG

Är den verkligen sĂ„ ömtĂ„lig? Utan gummi i ringen skulle den se riktigt toolig ut. :)

Okej Bratte Boys! Behöver ert utlÄtande angÄende cordura strapet nedan. Jag har inte monterat pÄ det pga att det inte var sÄ lÀtt om jag trodde samt att jag Àr lite dÄsig efter GTG. Vill ha era spontana men Àrliga Äsikter.
image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Okej Bratte Boys! Behöver ert utlÄtande angÄende cordura strapet nedan. Jag har inte monterat pÄ det pga att det inte var sÄ lÀtt om jag trodde samt att jag Àr lite dÄsig efter GTG. Vill ha era spontana men Àrliga Äsikter.
image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg
Nej för FAAN! Skitfult! Skicka det till mig istÀllet...

Jag mÄste erkÀnna att jag fick upp ögonen lite för Breitling pÄ GTG idag. Vad kan man fÄ för ca 12-13 000 tror ni? kanske Àr för lÄgt för nÄgot vettigt? :)

Jag mÄste erkÀnna att jag fick upp ögonen lite för Breitling pÄ GTG idag. Vad kan man fÄ för ca 12-13 000 tror ni? kanske Àr för lÄgt för nÄgot vettigt? :)
Om jag inte missminner mig sÄ vill jag minnas att priserna pÄ Brattar Àr bra mycket lÀgre i staterna ;)

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

:stop: sorry, flyger inte.
Klockan dÀremot, top notch :)

Du kan nog fÄ en Aerospace för dom pengarna ocksÄ, men du kanske inte Àr inne pÄ det spÄret. Vad det Àn blir kommer du att bli riktigt nöjd. Hög kvalitet och grym finish.

Tillbaka
Topp