Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
12. Minutvisare som tickar fram i trettiosekundersintervller.
13. Lite som en gammal bil, man måste verkligen kunna den för att nyttja den, hur många kan till exempel synka analog och digitaldelen ?
Dörrvaktsfest?![]()
![]()
Lite Breitling från i lördags.
Sagt och gjort så åkte jag och testade den, Breitling Avenger 2 GMT. Satt ju som en smäck! Oron över storleken som bortblåst - precis så stor som jag önskade att den skulle vara. Kraftig och närvarande men ej för stor och ivägen.
Så idag slog jag till! Lite väl spontant att vara jag men jäklar vad nöjd jag är
![]()
![]()
![]()
Gummit får nog åka på direkt medans det fortfarande är lite sommar kvar
Sorry för felställt datum
Med viklåset kostar det satan men fick en skön deal på det. Ord pris tror jag är ca 4200:-Bra val! Grattis
Vad får man pröjsa för det där gummit?
Grattis, GMT:n är ju superSagt och gjort så åkte jag och testade den, Breitling Avenger 2 GMT. Satt ju som en smäck! Oron över storleken som bortblåst - precis så stor som jag önskade att den skulle vara. Kraftig och närvarande men ej för stor och ivägen.
Så idag slog jag till! Lite väl spontant att vara jag men jäklar vad nöjd jag är
![]()
![]()
![]()
Bra jobbat! En riktigt härlig bratteSagt och gjort så åkte jag och testade den, Breitling Avenger 2 GMT. Satt ju som en smäck! Oron över storleken som bortblåst - precis så stor som jag önskade att den skulle vara. Kraftig och närvarande men ej för stor och ivägen.
![]()
![]()
![]()
Tyvärr har jag aldrig fått tag i denna modell. Blev lovad en av TP vid ett tillfälle men den kom aldrig till ÅF. Även den första varianten av den här modellen är också intressant. Den har inte gul fyllnad i bezelringen. Den andra varianten har gul fyllnad i bezelringen och den tredje varianten är en GMT modell som verkar vara relativt ny. Men tyvärr gick/går de endast att köpa från Breitling Boutiques i USA och Kanada. TP fick nog hem någon men jag fick aldrig tag i någon av dessa första två modeller Chronomat 44 Breitling Jet Team. Kanske jag skall göra en förfrågan på den nyare GMT:n. Den första varianten gjordes i 250 ex. och den andra och tredje varianten i 500 ex.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En annan klocka som jag också vill få tag på och har även fått ett löfte om att kunna köpa är denna Emergency Gripen Edition. Denna modell "lånas" ut till Flygvapnets piloter och andra viktiga befattningshavare inom Flygvapnet säger ryktet. Gåvor får ju inte förekomma.
![]()
Bara 3 år sedan... Med introduktionen av B60 tror jag Aerospace kommer rulla vidare i några år till.Hej,
Har det pratats något kring uppdatering av Aerospace? Breitling uppdaterar väl sina modeller regelbundet och Evon kom väl 2014 om jag minns rätt... Är det dags snart?
![]()
@kirex , det är Saabs JAS-piloter som använder den Gripen-klockan, jag pratade med en av piloterna som bar dem om modellen.
Klockmaster Globen har Chronomaten ovan fast med orange detaljer, den är nästan ännu coolare än de med gula detaljer tycker jag.
Såklart du har!!!Tack för tipset! Den orange modellen har jag den heter Raven. Jag har lagt ut lite tentakler på MK III modellen (GMT:n).
![]()
Får se om jag får napp.
Ja den tavlan mot guldet är verkligen magiskt bra!Denna landade idag! En Colt SuperOcean K10340, måste säga att jag diggar den som faen redan!
Har dock inte hittat någon bild på bakboetten från nätet! Inte för det är något fel, men jag är lite nyfiken och se om dom andra har det med samma referensnummer! Har däremot hittat en bild på en K10040 och där så står det 18k plus att stämplarna syns.
![]()
![]()
Tavlan är helt Magisk!
![]()
![]()
![]()
![]()
Fett boett!
![]()
![]()
![]()
Ja den tavlan mot guldet är verkligen magiskt bra!