Oscar900218
Silver
Den dÀr klockan Àr mummaMörkbrunt 100m water resist Hirsch Capitano Lousiana Alligator. Perfa. Denna sitter kvar ett tag. Har inte testat nÄgon annan klocka som Àr lika grym pÄ sÄ mÄnga olika band...
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den dÀr klockan Àr mummaMörkbrunt 100m water resist Hirsch Capitano Lousiana Alligator. Perfa. Denna sitter kvar ett tag. Har inte testat nÄgon annan klocka som Àr lika grym pÄ sÄ mÄnga olika band...
![]()
Har köpt tvĂ„ st gummiband hĂ€r pĂ„ KS i veckan och nu var det dags att fĂ„ pĂ„ dem. Ăven om jag i grunden alltid föredrar stĂ„llĂ€nkar sĂ„ Ă€r det trevligt med Breitling pĂ„ gummiband.
![]()
Grymma bilder! Det som slÄr mig nÀr denna modell nÀmns Àr att alla Àgare verkar vÀldigt vÀldigt nöjda. Det ska man ju vara med en klocka man Àger men den verkar fÄ mycket kÀrlek.Tog nÄgra bilder tidigare idag
Fan vad jag gillar denna
![]()
SpÀnnet som sitter pÄ gummit Àr lite annorlunda men hÄlen Àr helt vanliga sÄ det borde funka om bara inte bandet Àr för tjockt? Hur tjockt band sitter spÀnnet pÄ nu?Alltid varit lite extra svag för den vinröda tavlan, mycket bra dÀr, men hur ser hÄlen ut pÄ gummit till chronomaten, Àr eventuellt pÄ vag och skaffa ett gummi till min senaste Bratte! Men hÄlen mÄste vara normalstora dÄ jag vill kunna anvÀnda spÀnnet som sitter pÄ klockan!
Ja bro ser mÄste vi!!Bra dÀr! MÄste trÀffas snart igen mannen, det verkar som du har bunkrat pÄ dig ett helt gÀng med Breitlings sedan vi sÄgs senast!
SpÀnnet som sitter pÄ gummit Àr lite annorlunda men hÄlen Àr helt vanliga sÄ det borde funka om bara inte bandet Àr för tjockt? Hur tjockt band sitter spÀnnet pÄ nu?
Flera i denna trÄd har/har haft vanliga spÀnnen pÄ gummin och postat bilder. Ser superbra ut. Vet bara inte vilka. Kanske de lÀser...Ett ganska sÄ tjockt lÀder satt det pÄ klockan, hur tjockt kan gummit vara dÄ?!
Gummit Àr 4mm som tjockast men bara drygt 3mm dÀr hÄlen Àr.Ett ganska sÄ tjockt lÀder satt det pÄ klockan, hur tjockt kan gummit vara dÄ?!
Gummit Àr 4mm som tjockast men bara drygt 3mm dÀr hÄlen Àr.
Finns sÀkert en ref men brukar vÀl bara kallas för Pro 1. Kan kolla imorgon bitti om det stÄr nÄgot mer pÄ det.Fan va bra! MÀtte lÀdret som fanns pÄ klockan den kom pÄ, den Àr 3mm! DÄ funkar det, vet du vad referensen heter pÄ gummit som sitter pÄ Chronomaten?!
Finns sÀkert en ref men brukar vÀl bara kallas för Pro 1. Kan kolla imorgon bitti om det stÄr nÄgot mer pÄ det.
TackarGrymma bilder! Det som slÄr mig nÀr denna modell nÀmns Àr att alla Àgare verkar vÀldigt vÀldigt nöjda. Det ska man ju vara med en klocka man Àger men den verkar fÄ mycket kÀrlek.![]()
Köp ett nytt Pro3. Helt annan komfort. Pro1 Ă€r nice men de Ă€r gamla och utgĂ„ngna sen mĂ„nga Ă„r. Ăven om du hittar en NOS (mot förmodan) sĂ„ kommer den vara hyfsad torr, gummi Ă€r ju nĂ„gorlunda fĂ€rskvara. Jag kör Pro1 pĂ„ min monnin, halvtorr men funkar, men pĂ„ en "modern" SO sĂ„ sitter det nya urgröpta Pro3 som en smĂ€ck.Ăr det denna varianten pĂ„ hĂ„len?!
![]()
MÄste bara lÀgga in en bild pÄ @JensBP s combo med gmt black och chokladbrunt lÀder
Inte ofta den token hittar rÀtt bandcombo,men detta e fan toklÀckert!
// bandnazin
![]()
Tja, smaken Ă€r som bekant delad men jag gillar verkligen utseendet pĂ„ Pro 1 och tycker dessutom om att matcha Ă„rsmodell nĂ„got sĂ„nĂ€r pĂ„ klocka och armband. Att de skulle vara torra Ă€r inget jag tĂ€nkt pĂ„ direkt. Och eftersom Tropicgummin frĂ„n 70-talet fortfarande Ă€r lika eftertraktade som de Ă€r följsamma kĂ€nns inte det nödvĂ€ndigtvis som nĂ„got man mĂ„ste rĂ„ka ut för?Köp ett nytt Pro3. Helt annan komfort. Pro1 Ă€r nice men de Ă€r gamla och utgĂ„ngna sen mĂ„nga Ă„r. Ăven om du hittar en NOS (mot förmodan) sĂ„ kommer den vara hyfsad torr, gummi Ă€r ju nĂ„gorlunda fĂ€rskvara. Jag kör Pro1 pĂ„ min monnin, halvtorr men funkar, men pĂ„ en "modern" SO sĂ„ sitter det nya urgröpta Pro3 som en smĂ€ck.![]()
Jag gillar ocksÄ Pro1. Alla brattegummin Àr dock riktigt naturgummi vilket torkar och spricker ganska lÀtt med Ären. Naturgummi Àr mer fÀrskvara Àn lÀder. DÀrav rÀtt vanligt att de bryts av efter ett antal Är beroende pÄ bruk. Jag har bara haft en som gÄtt av dock, av mÄnga. DÄ bröts det dÀr "viket" Àr i skaven mot spÀnnet, det började med smÄsprickor.Tja, smaken Àr som bekant delad men jag gillar verkligen utseendet pÄ Pro 1 och tycker dessutom om att matcha Ärsmodell nÄgot sÄnÀr pÄ klocka och armband. Att de skulle vara torra Àr inget jag tÀnkt pÄ direkt. Och eftersom Tropicgummin frÄn 70-talet fortfarande Àr lika eftertraktade som de Àr följsamma kÀnns inte det nödvÀndigtvis som nÄgot man mÄste rÄka ut för?
Kanske det. Man fÄr vÀl njuta sÄ lÀnge det varar i sÄna fall. Tur att pro 1-lÀnkarna inte har samma problem. DÄ hade man kunnat prata om kris pÄ riktigt.Jag gillar ocksÄ Pro1. Alla brattegummin Àr dock riktigt naturgummi vilket torkar och spricker ganska lÀtt med Ären. Naturgummi Àr mer fÀrskvara Àn lÀder. DÀrav rÀtt vanligt att de bryts av efter ett antal Är beroende pÄ bruk. Jag har bara haft en som gÄtt av dock, av mÄnga. DÄ bröts det dÀr "viket" Àr i skaven mot spÀnnet, det började med smÄsprickor.
Haha, exakt dÄ blir det kris pÄ allvar.Kanske det. Man fÄr vÀl njuta sÄ lÀnge det varar i sÄna fall. Tur att pro 1-lÀnkarna inte har samma problem. DÄ hade man kunnat prata om kris pÄ riktigt.
Grymma bilder! Det som slÄr mig nÀr denna modell nÀmns Àr att alla Àgare verkar vÀldigt vÀldigt nöjda. Det ska man ju vara med en klocka man Àger men den verkar fÄ mycket kÀrlek.![]()
Den Àr helt OK, kÀnns som SO 2003. Jag gillar visaren, tycker den Àr stenhÄrd
Din nya SO, Àr den LE bara pÄ lÀnk eller Àr den LE överhuvudtaget nÀr den Àr i guld? Hittade nÄgra pÄ C24.
"Limited edition" gubbe.Ăr inte med i din frĂ„ga @MKRGG, fĂ„r tĂ€nkan pĂ„ att jag Ă€r gammal! Kan inte komma pĂ„ vad LE stĂ„r för
, finns som sagt nÄgra pÄ C24, var dom flesta Àr pÄ lÀnk!
"Limited edition" gubbe.![]()
Limited editionĂr inte med i din frĂ„ga @MKRGG, fĂ„r tĂ€nkan pĂ„ att jag Ă€r gammal! Kan inte komma pĂ„ vad LE stĂ„r för
, finns som sagt nÄgra pÄ C24, var dom flesta Àr pÄ lÀnk!
Limited edition![]()
Du kommer inte kunna bestÀlla andra delar, de Àr benhÄrda. Men hitta sjÀlv gÄr ju pÄ ebay t ex. FrÄgan Àr bara vilka som passar?Jag Àlskar denna klocka men stör mig lite pÄ visarna. Kan Breitling fixa sÄnt eller har ni andra tips?
Uppfattat.Min Àr inte en Limited Edition, ocksÄ set det, men det Àr nog ingen större skillnad pÄ klockorna! KÀnns inte som det Àr nÄgot man skulle vilja betala extra för, det som skiljer Àr vÀl bara graveringen pÄ boettlocket!
Den som fanns i tankarna innan JensBP tipsade mig om denna var pÄ lÀder, och den var en LE! Den ville dom ha 75k för, kan ju vara sÄ att lÀnken sÄlts separat nÄgon gÄng!