Bam!SÄ dÀr.
![]()
StÄlfisken klarade 8st dyk pÄ mellan 18 och 32 meters djup med en medeldyktid pÄ 35min per dyk
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Bam!SÄ dÀr.
![]()
StÄlfisken klarade 8st dyk pÄ mellan 18 och 32 meters djup med en medeldyktid pÄ 35min per dyk
![]()
![]()
[...]
Colt 41. Valde mellan denna och en Sjöö Gmt med vit tavla.
NÄgon som kan upplysa mig om varför det pÄ vissa UTC (frÄn 90-talet) stÄr; Nord, East Sud Quest, medans det pÄ mÄnga andra stÄr North East South West ?
Vad jag har sett Àr det inte betingat till specifika modeller. Det finns pÄ bÄde Chronomat, Aerospace mfl.
![]()
![]()
Inte Quest utan Ouest. Ouest Ă€r franska för vĂ€derstrecket West pĂ„ engelska. M.a.o man kunde vĂ€lja franska eller engelska för vĂ€derstrecken pĂ„ UTC:n. Ăvriga vĂ€derstreck pĂ„ franska Ă€r:
Nord, Est och Sud.
Tittar du noga pÄ din stora bild ser du just dessa namn.
/Kirex
Grattis! Visst Ă€r den grym ?Ăntligen har min Aerospace landat![]()
![]()
KÀnns fantastiskt bra!Grattis! Visst Àr den grym ?
Min gammelaero hÀlsar.KÀnns fantastiskt bra!
Ska bara komplettera med ett gummi pÄ viklÄs i nÀsta vecka sÄ blir det perfekt![]()
Man mÄste hÄlla sig pÄ god fot med dem sÄ de tickar och Àr snÀlla, de behöver ju mat som alla andra.Min gammelaero hÀlsar.
SĂ„g precis att den har ett stycke textil under raidern klockan nio. Ălskar dessa gamla Breitlings som Ă€ter klĂ€der.
![]()
Kan man flytta lÀnken till den blÄa och sÀlja den med raster pÄ tavlan pÄ gummit?Vilken ska bort ?
Ska troligtvis behÄlla endast en av dessa 2 Chronomater men jag har total ambivalens om vilken som ska fÄ stanna ??
Behövs lite ekonomiskt utrymme för nya inköp.
Vore kul med lite input
![]()
Det kan manKan man flytta lÀnken till den blÄa och sÀlja den med raster pÄ tavlan pÄ gummit?
Kan inte dessa ref. nr. Men den "blÄ/blÄ(svart?) med mörk datumring Àr jÀdrans snygg!Vilken ska bort ?
Ska troligtvis behÄlla endast en av dessa 2 Chronomater men jag har total ambivalens om vilken som ska fÄ stanna ??
Vore kul med lite input
![]()
Tavlan heter Black Eye BlueKan inte dessa ref. nr. Men den "blÄ/blÄ(svart?) med mörk datumring Àr jÀdrans snygg!
![]()
Mitten bort tycker jag.Vilken ska bort ?
Vore kul med lite input
![]()
Hittills sÄ har 100% sagt att mitten ska bort.Mitten bort tycker jag.
TillÀgg: eller egentligen bÄda och sÄ köper du dig en en Flying Fish.
Men den blÄ Àr riktigt stilig ÀndÄ.
Just en sÄdan jag Àr sugen pÄ. Finaste Breitlingen tycker jagHittills sÄ har 100% sagt att mitten ska bort.
Ăven dom som jag frĂ„gat innan![]()
Utom jag dÄ, för jag Ängrade ju mig och tyckte bÄda.Hittills sÄ har 100% sagt att mitten ska bort.
Ăven dom som jag frĂ„gat innan![]()
Den i mitten menar du med tavlan Metallica Blue ?Just en sÄdan jag Àr sugen pÄ. Finaste Breitlingen tycker jag
Precis. Gillar den som fanDen i mitten menar du med tavlan Metallica Blue ?
Ja den Àr sjukt snygg faktiskt.Precis. Gillar den som fan
Riktigt snygg den dÀr ocksÄUtom jag dÄ, för jag Ängrade ju mig och tyckte bÄda.i förmÄn för en sÄdan hÀr:
![]()
Hade ju en för nÄgot Är sen. SÄ cool.
Vad intressant att det blev lite intresse ÀndÄ för den i mitten. Har fram tills nyss varit 100 % pÄ att den högra ska stanna men nu Àr det flera som gillar mitten bÀttreDen blÄ blÄa lÀngst till höger slÀpper du tycker jag.