svesam
Guld
Tavlan heter Black Eye Blue![]()
Exakt och det Àr den absolut snyggaste sÄ pÄ med lÀnken pÄ den och behÄll
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tavlan heter Black Eye Blue![]()
Tack för feedbackExakt och det Àr den absolut snyggaste sÄ pÄ med lÀnken pÄ den och behÄll![]()
Inget mÀrkvÀrdigt?!?! En superhÀrlig klassiker - sweet som fan juMitt bidrag till trÄden. Inget direkt mÀrkvÀrdigt, men jag gillar ÀndÄ de dÀr lite Àldre Breitlingarna. Spanar lite efter en matchande Chronomat frÄn ungefÀr samma tid.![]()
Grymt snygg!Black eye blue, mums!!!
![]()
Hittills sÄ har 100% sagt att mitten ska bort.
Ăven dom som jag frĂ„gat innan![]()
Tack för inputInstÀmmer!
RÀtt sjukt att man knappt kan bada med överlevnadsklockan nummer ett faktiskt...Ute i skÀrgÄrden pÄ Àventyr, men lÀr inte bli nÄgra dyk med denna direkt:
![]()
JÀklar vilken snygg struktur pÄ visarna!Dagens gula...
![]()
Det som Àr coolt att det Àr samma struktur pÄ det matta innanför det polerade pÄ vingarna, som pÄ visarna. SÄnt tÀnker man inte pÄ förrÀns man ser det riktigt nÀra. Detaljer. Detaljer. Perfektion.JÀklar vilken snygg struktur pÄ visarna!
Den i mitten='. VackerVilken ska bort ?
Ska troligtvis behÄlla endast en av dessa 2 Chronomater men jag har total ambivalens om vilken som ska fÄ stanna ??
Behövs lite ekonomiskt utrymme för nya inköp.
Vore kul med lite input
![]()
Snygg trippel.
Riktigt hÄrda! Bra kombo ocksÄDessa tvÄ badass klockorna Àr de som jag bÀr överlÀgset mest. Fan vad hÄrda de Àr.
![]()
Tycker Aeron platsar i topptio badassklockor rent allmÀnt.Dessa tvÄ badass klockorna Àr de som jag bÀr överlÀgset mest. Fan vad hÄrda de Àr.
![]()
Gula SO Pro stÄr i en klass för sig. Gillar den verkligen skarpt, blir alltid lika glad nÀr det ploppar upp bilder pÄ den i trÄden.Dagens gula...
![]()
Jag med. Alla borde ha en. Billig, bekvÀm och man blir glad av den.Gula SO Pro stÄr i en klass för sig. Gillar den verkligen skarpt, blir alltid lika glad nÀr det ploppar upp bilder pÄ den i trÄden.
Jag med. Alla borde ha en. Billig, bekvÀm och man blir glad av den.NÀstan sÄ jag vill ha en svart ocksÄ, ja jag gillar ju helmatta klockor.
![]()
Quanto costa? Jag har svÄrt för gult men det ser ju ÀndÄ rÀtt ut...Jag med. Alla borde ha en. Billig, bekvÀm och man blir glad av den.NÀstan sÄ jag vill ha en svart ocksÄ, ja jag gillar ju helmatta klockor.
![]()
Det börjar bli jÀmnt mellan dom 2Den i mitten='. Vacker
Man mÄste komma nÀra brattar för att se detaljerna och strukturen...
![]()