H
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte läskigt med nato utan bandstift?
Haha har fått den frågan massvis med gånger - Nej det sitter ju rejält fast på båda sidor om boettens bandfästen. Se nedan.Inte läskigt med nato utan bandstift?![]()
Det vita blöder lite av skitkameran men j-vlar vilken struktur.
![]()
När man har gammalt mögel är alltid några projekt på renovering och megaservicar, så det är omöjligt.@JensBP många fina Breitling i samlingen din. Grymt härliga bilder du brukar posta också! Vore gött om vi kunde få se lite bilder på alla brattar på en gång![]()
Det där är en OWG-klocka. Det finns få sådana brattar faktiskt.
Jag håller med. Den är grym!Det där är en OWG-klocka. Det finns få sådana brattar faktiskt.
Grattis! Jag gillar verkligen den modellen, har haft en likadan på länk. Risken är ju att @yonsson blir lite svartis nu med sin gula.
TackarGrattis! Jag gillar verkligen den modellen, har haft en likadan på länk. Risken är ju att @yonsson blir lite svartis nu med sin gula.
Spana in dessa SE av Himmelrejsaren...
![]()
![]()
Inte alls tokiga alltså. Gillar att de blandat upp med stavindex. Hade gärna sett helt gul tavla men ändå lite gulfeber. (Bilder lånstulna av användaren Tom67fr på breitlingsource).
Efter mycket hängande här på Breitling sidan utan bidrag så är det nu dax att bidra med lite bilder på min nyinköpta Super Ocean i titan.![]()
![]()
Ja det är riktigt det är en Avanger Seawolf bara jag som snurdade till det hela
Så jävla grym klocka! Haft chrono-varianten och även den gula
Måste däremot vara den som är den och nämna att det är en Avenger, inte Superocean![]()
När man har gammalt mögel är alltid några projekt på renovering och megaservicar, så det är omöjligt.
![]()
Hörde rykten om att nya band är på väg ut i september också!Spana in dessa SE av Himmelrejsaren...
![]()
![]()
Inte alls tokiga alltså. Gillar att de blandat upp med stavindex. Hade gärna sett helt gul tavla men ändå lite gulfeber. (Bilder lånstulna av användaren Tom67fr på breitlingsource).
Länken passar nog bra till Aeron, bara man får tag på rätt ändlänkar. Jag skulle nog tycka det var värt det, dom sitter som gjutna mot boetten.När vi ändå är igång så slänger jag upp en bild till på Aerospacen med den lånade Avanger länken. Håll till godo![]()
![]()
Riktigt snyggt, synd att inte ändlänkarna ser ut att matcha så bra.När vi ändå är igång så slänger jag upp en bild till på Aerospacen med den lånade Avanger länken. Håll till godo![]()
![]()
Tanken är att inhandla original länken, har letat och letat men inte funnit någon länk till vettigt pris. Får väl hoppas att det dyker upp någon här. Tills dess så får den vara ett alternativ till gröna Breitling Canvas bandet som följde med i köpet
Riktigt maffig pjäs.Jag älskar verkligen denna klocka.
![]()
Jag älskar verkligen denna klocka.
![]()