Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Införskaffat mig en ny Superocean II, vad tycker ni om denna?![]()
![]()
Tycker jag också! Funderar på att sätta på svarta Pro 3 gummitMycket trevlig, grattis!!
Spana in dessa SE av Himmelrejsaren...
![]()
![]()
Inte alls tokiga alltså. Gillar att de blandat upp med stavindex. Hade gärna sett helt gul tavla men ändå lite gulfeber. (Bilder lånstulna av användaren Tom67fr på breitlingsource).
Mja, helgult att föredra,,,Spana in dessa SE av Himmelrejsaren...
![]()
![]()
Inte alls tokiga alltså. Gillar att de blandat upp med stavindex. Hade gärna sett helt gul tavla men ändå lite gulfeber. (Bilder lånstulna av användaren Tom67fr på breitlingsource).
Hoppas jag verkligen inte då den där inte tål några dyk (om vi pratar riktiga dyk dvs med tuber)Ute i skärgården på äventyr, men lär inte bli några dyk med denna direkt:
![]()
Väldigt läcker. Enda jag stör mig på med den (och många andra tavlor) är att man kapat siffran 15 (kl. 3)...Införskaffat mig en ny Superocean II, vad tycker ni om denna?![]()
![]()
Jag diggar den skarpt. Är det bezelinlägget i gummi ? Eller har dom ändrat ?Införskaffat mig en ny Superocean II, vad tycker ni om denna?![]()
![]()
Tror faktiskt att det fortfarande är i gummi!Jag diggar den skarpt. Är det bezelinlägget i gummi ? Eller har dom ändrat ?
Jag förstår vad du menar, haha.Väldigt läcker. Enda jag stör mig på med den (och många andra tavlor) är att man kapat siffran 15 (kl. 3)...
Sida 525Är väl säkert kanske avhandlat redan men den här tråden är ju på 530 sidor så jag orkar inte leta: Någon som har klämt på, eller t.o.m. införskaffat senaste Colt 41:an?
Bilder? Tankar? Åsikter?
Jag trodde inte Colt 41:an skulle komma till Sverige... Har de ändrat det alltså..?Nya sommarklockan köpt igår hos lokala handlaren i Sumpan.![]()
Colt 41. Valde mellan denna och en Sjöö Gmt med vit tavla.
Tre etapper i datumrutan. Bam!Det vita blöder lite av skitkameran men j-vlar vilken struktur.
![]()
Inverterad pyramid.Tre etapper i datumrutan. Bam!
V-v-v-v-v-v-visarna......Chillar med hunden på terrassen
![]()
Tröttnar aldrig på avenger skyland. Haft den sen -08...
![]()
Jag får sluta postaV-v-v-v-v-v-visarna......
Nog lika bra, eller nåt...Jag får sluta posta
Nog lika bra, eller nåt...![]()
Ett tips är att döpa om festkontot, barnkontot, semesterkontot eller reservkontot till just klockkonto. Det löser biffen.
Räcker inte med att han noll på klock-kontot, man ska behöva bli hånad också...![]()
Ligger på nattåget nu. Knappt mottagning. Men jag har den. Grymt ”liten” klocka.Är väl säkert kanske avhandlat redan men den här tråden är ju på 530 sidor så jag orkar inte leta: Någon som har klämt på, eller t.o.m. införskaffat senaste Colt 41:an?
Bilder? Tankar? Åsikter?