C
Coach
Guest
Passar pÄ med ett wristshot medans jag Àr parkerad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Busted!Jag tycker nato Àr som fulast pÄ billighets-vintage.
Ett nato pÄ ett Atlantic VÀrldsmÀstarur kan fÄ mig att krÀkas i munnen.
Men, sÀg för f-n inget till dem i kuddrummet!
Grym.Passar pÄ med ett wristshot medans jag Àr parkerad.
![]()
LĂ€ckert, jag mĂ„ste se den dĂ€r irl. Ăr helt besatt av skyracer just nu!
Jag har ca 19 cm !LĂ€ckert, jag mĂ„ste se den dĂ€r irl. Ăr helt besatt av skyracer just nu!vad har du för omkrets pĂ„ handlederna dina?
Grym!! Tror att det fÄr bli en sÄdan
Bild kanske? 81950 kan ju se ut som allt frÄn stridsvagn till tivoli till LSD...Ser att det diskuteras lÀnkar och band hÀr.
NÄgon som har nÄt tips om vad som kan passa i bandvÀg till en Àldre Chronomat, typ 81950? (Om det nu Àr en sÄn, Àr ganska borta pÄ Breitling) Original lÀderbandet Àr jag dels inte överförtjust i att ha pÄ mig av nÄn anledning som jag inte kan reda ut riktigt och tycker dÄ det Àr bÀttre att spara det medan det Àr i skapligt skick.
Kanske nÄt i canvas? Har inte hittat sÄ mycket sÄnt heller. Eller nÄt helt annat nytt eller bÀttre begagnat. LÀnkar gÄr bort. Tips annars om vad som föredras pÄ den eller liknande modell och var det kan finnas mottages.
Men det ska inte kostas pÄ tusentals kronor för en strap har jag sagt till den, nÄn mÄtta fÄr det allt lov att vara...
NÄt mellanting av alla tre kanhÀnda:Bild kanske? 81950 kan ju se ut som allt frÄn stridsvagn till tivoli till LSD...![]()
Jag skulle kört svart eller grÄtt hadley roma cordura.NÄt mellanting av alla tre kanhÀnda:
![]()
Nej Ă€r inte alls sĂ€ker. Det stĂ„r inte 81950 nĂ„nstans vad jag sett. Tycker den liknar den bara. Ăr som sagt inte sĂ„ hemma pĂ„ dem.Jag skulle kört svart eller grĂ„tt hadley roma cordura.
Ăr du sĂ€ker pĂ„ att det Ă€r en 81950? Fel visare men mĂ„nga har ju fĂ„tt fel visare efter service iof..
Ser iallafall frÀsch ut !NÄt mellanting av alla tre kanhÀnda:
![]()
Det ska ju stÄ pÄ bakboetten. 81950, 81950A, A13047/48 etc.Nej Àr inte alls sÀker. Det stÄr inte 81950 nÄnstans vad jag sett. Tycker den liknar den bara. à r som sagt inte sÄ hemma pÄ dem.
Har du kvar din yachting? Den Àr sÄ perfekt patinerad.Ser iallafall frÀsch ut !
Ja, A13047 stÄr det faktiskt sÄg jag nu.Det ska ju stÄ pÄ bakboetten. 81950, 81950A, A13047/48 etc.
DÄ Àr det rÀtt visare. StÄr det A13047? Om det stÄr J13047 gÄr jag av i tvÄ bitar. Men nog en önskedröm.Ja, 13047.
Det stÄr A13047.DÄ Àr det rÀtt visare. StÄr det A13047? Om det stÄr J13047 gÄr jag av i tvÄ bitar. Men nog en önskedröm.Vet inte varför jag fÄr för mig sÄ men fÀrgen ser sÄ fin ut och jag tror jag sett ungefÀr den tavlan pÄ j-modeller. Drömma kan man.
OM JAG HARHar du kvar din yachting? Den Àr sÄ perfekt patinerad.
Hehe vÀntat. Nyansen sÄg sÄ fin ut pÄ bilden sÄ jag fick lite drömmar. J Àr vitguld, A Àr stÄl.Det stÄr A13047.
JodÄ den duger. SmÄskavanker men inget stort.Hehe vÀntat. Nyansen sÄg sÄ fin ut pÄ bilden sÄ jag fick lite drömmar. J Àr vitguld, A Àr stÄl.
Sen kanske iof inte 47an fanns i J, möjligen var J13049 den första, inte riktigt sÀker.
Men fint stÄl iaf.![]()
Speciellt inte med dina perfekta index plus matt boett.OM JAG HAR
Bland det bÀsta köp jag har gjort Ä de e fan tack vare dig !
KÀnns inte som dÀr finns mÄnga yachting helt i stÄl alls !! SÄ unik Àr den verkligen
Postar lite bilder pÄ den imorn![]()
NÀr boetten Àr blank sÄ syns ju allt men det Àr en sportklocka sÄ alla scars ska ju synas !!!JodÄ den duger. SmÄskavanker men inget stort.
Ja det Àr helt rÀtt.NÀr boetten Àr blank sÄ syns ju allt men det Àr en sportklocka sÄ alla scars ska ju synas !!!
Speciellt inte med dina perfekta index plus matt boett.
Jag gillar ju min trots den Àr polerad för att den Àr helt fuktskadad med gulblekt sekund och counter, levt ett hÄrt liv, men rent skickmÀssigt Àr ju din ultimat patinerad.
Kan lugna dina nerver med en lite halvrisig bild dÀr pappa yachting hÀnger med sin lite större och rÀtt mycket fetare son 41anSpeciellt inte med dina perfekta index plus matt boett.
Jag gillar ju min trots den Àr polerad för att den Àr helt fuktskadad med gulblekt sekund och counter, levt ett hÄrt liv, men rent skickmÀssigt Àr ju din ultimat patinerad.
KÀnns vÀl rimligt?Kan lugna dina nerver med en lite halvrisig bild dÀr pappa yachting hÀnger med sin lite större och rÀtt mycket fetare son 41an
![]()
Var ju inne pÄ att göra mig av med yachtingen ett tag men insett att jag lÀr Ängra mig om jag sÀljer den !
FÄtt en hel del wow'n frÄn folk om den Àven ett köpeförslag av en sÀljare pÄ bucherer i berlin som var vÀldigt generöst !
Dock sÄ gock jag en utbildning med urtids förra Àgare i vintras och han Àr den enda hitentills som varit vÀldigt negativ om den hahaha (sÀkert bara avundsjuk dock)
TyvÀrr sÄ fÄr 41an nog lÀmna i höst för jag har ett kök som mÄste fixas!
@JensBP Àr en 2013, servad Är 2016 utan box och papper vÀrd runt 26 ?
Noll koll faktiskt för man ser ju aldrog sÄdana till salu hÀr i eu !KÀnns vÀl rimligt?