C
Coach
Guest
Dom Ă€r ju fĂ„nigt snygga. Ălskar ocean racer bandet pĂ„ chronomaten, sjukt snygg kombo.Och för piloter....
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Dom Ă€r ju fĂ„nigt snygga. Ălskar ocean racer bandet pĂ„ chronomaten, sjukt snygg kombo.Och för piloter....
![]()
Ja, fy! NÀr det gÀller nato sÄ vill sÄ lÄngt bort ifrÄn DW som möjligt och sÄ nÀra Vietnam som möjligt.Jag tycker nato Àr som fulast pÄ billighets-vintage.
Ett nato pÄ ett Atlantic VÀrldsmÀstarur kan fÄ mig att krÀkas i munnen.
Men, sÀg för f-n inget till dem i kuddrummet!
HÄller jag med om. Vem sÀtter pÄ nato pÄ ett gammalt herr/dressur? Helknasigt. Men DW och de har ju anammat konceptet och folk verkar av nÄgon anledning gilla stilen.Jag tycker nato Àr som fulast pÄ billighets-vintage.
Ett nato pÄ ett Atlantic VÀrldsmÀstarur kan fÄ mig att krÀkas i munnen.
Men, sÀg för f-n inget till dem i kuddrummet!
Ăr ju din bild, tycker jag skymtar rinkebytorg i bakgrunden
Varför har bara Skyracer 100m? Det Àr ju sÀmst i Colt-familjen. Spricker plasten av högre tryck eller?
Jag menar att de Àr gula, men man överlever nog. Klockan Àr ju suverÀn.Vad trÄkigt.
Köpte min frÄn just England faktiskt.
Skickades i mÄndags och kom fram idag.
Lumen har jag inte hunnit testa Ànnu![]()
Ja du... ingen aning, det finns ju flera 100m brattar.Varför har bara Skyracer 100m? Det Àr ju sÀmst i Colt-familjen. Spricker plasten av högre tryck eller?
Ja, men inte Colt. Lite skumt Àr det faktiskt.Ja du... ingen aning, det finns ju flera 100m brattar.
Skyracern har ju inte skruvat baklock, det Àr fÀst med skruvar.Ja, men inte Colt. Lite skumt Àr det faktiskt.
Min första Colt 1995:a Àr specad till 300m och t.o.m. den snart 30-Äriga föregÄngaren till Skyracer Àr specad till 200m...
![]()
Kan vara det, Àr inte insatt i tÀtning. Min första tanke var att den spricker till tusen smÄ plastbitar, det vore skojigare.Skyracern har ju inte skruvat baklock, det Àr fÀst med skruvar.
De dĂ€r stockholmssnörena fĂ„r t.o.m @Ministern att bli avundsjuk, bĂ„de pĂ„ stil och repad boett.Ăr ju din bild, tycker jag skymtar rinkebytorg i bakgrunden
De dÀr stockholmssnörena fÄr t.o.m @Ministern att bli avundsjuk, bÄde pÄ stil och repad boett.![]()
Fattar ingenting, det Àr ju exakt likadana sthlm-snören du brukar ha ju.Fy, det enda som rÀddar Àr det rosa bandet!
Fattar ingenting, det Àr ju exakt likadana sthlm-snören du brukar ha ju.![]()
Ăr det en Chronomat 41 lĂ€ngst in ?Ett tillskott till Bratte ledet
//Simon
Fattar ingenting, det Àr ju exakt likadana sthlm-snören du brukar ha ju.![]()
Ăr det inte @Denke som kör Sthlm-snören?Du har ALDRIG, JAG REPETERAR ALDRIG SETT MIG MED DYLIKT!
Bra dÀr! LÀnge sen man sÄg den , har du seglarversionen kvar?Dags för lite hardcore i trÄden efter mycket flygvÀrdinne- och poolkilleklockor pÄ sistone...
![]()
Bra duoEtt tillskott till Bratte ledet
//Simon
Jaja sĂ„ Ă€r det ju, det Ă€r jag som Ă€r helt senil och blandar ihop. @Ministern Ă€r ju helt oskyldig. Det Ă€r @Denke s Chrono "Leo" Avenger och sthlm-snören jag fortfarande har i bakhuvudet. =)Ăr det inte @Denke som kör Sthlm-snören?