• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Min har lÀderband och köpt gummiband. Kolla lite snabbt pÄ metall lÀnk,,,,jesus vilka priser! Kan ju köpa en beg breitling och ta den lÀnken för samma pengar som bara ny lÀnk kostar. Vad kostar en beg lÀnk (va ska man betala) ??

Man blir aldrig nöjd oavsett hur mÄnga klockor man köper, hur ska det gÄ :)

Varje gÄng jag kollar pÄ denna, sÄ kan jag sÀlja alla andra..!!

ColtHeaven2_zpsxxfsmseh.jpg

DSC_0042_zpsm2yozjur.jpg

Just köpt min första Breitling (första riktiga klocka faktiskt). Blev en Super ocean heritage, 42mm. Men kÀnner nu att en quartz passat mig bÀttre. Undrar om nÄgon kan rek en quartz breitling. Gillar vit headwind. Finns den i quartz??

Du har skaffat en riktigt fin klocka nÀr du valde Heritage :)
Headwind finns inte som Quartz dÀremot slÄr jag ett slag för förra generationen Colt 44.

image.jpg

(LĂ„nad bild)

Vill helst ha en transocean eller aerospace. FrÄga till er som har AE, syns den digitala displayen skarpt? Eller Àr den lite mer nertonad
Jag hade en tidigare och man sÄg det som stod i displayen nÀr solen lÄg pÄ eller om man var i ett vÀl upplyst rum annars uppfattade jag den som ganska sÄ nertonad. MÄnga gÄnger önskade jag faktiskt att man sÄg bÀttre vad det stod men man kan alltid snurra lite pÄ kronan och vips sÄ lyses displayerna upp.

Vill helst ha en transocean eller aerospace. FrÄga till er som har AE, syns den digitala displayen skarpt? Eller Àr den lite mer nertonad

Tycker den syns ganska exakt som pÄ denna bild (ej min), ganska tydligt alltsÄ (dagtid). Mycket tydligare nÀr det Àr mörkt. Jag har nÀstan alltid min display avstÀngd och har inte tÀnkt sÄ mycket pÄ det.

breitling_aerospace.jpg

Ja dÄ har man kastat sig in i Breitling sfÀren. Slog till lite impulsivt pÄ den tidigare i trÄden nÀmnda aerospacen. Har alltid varit lite förtjust i just den modellen frÄn de Ären och nÀr dealen blev som den blev sÄ kunde jag inte lÄta bli att slÄ till. Den var dock rÀtt Àcklig, sÄ nÀr barnen lagt sig blev det förlÀngning av lÀnk samt spa för hela slanten.

image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg

Tycker den syns ganska exakt som pÄ denna bild (ej min), ganska tydligt alltsÄ (dagtid). Mycket tydligare nÀr det Àr mörkt. Jag har nÀstan alltid min display avstÀngd och har inte tÀnkt sÄ mycket pÄ det.

breitling_aerospace.jpg
Skulle vilja hitta en beggad, ser sÄ clean ut pÄ nÄgot sÀtt.

Ja dÄ har man kastat sig in i Breitling sfÀren. Slog till lite impulsivt pÄ den tidigare i trÄden nÀmnda aerospacen. Har alltid varit lite förtjust i just den modellen frÄn de Ären och nÀr dealen blev spö den blev sÄ kunde jag inte lÄta bli att slÄ till. Den var dock rÀtt Àcklig, sÄ nÀr barnen lagt sig blev det förlÀngning av lÀnk samt spa för hela slanten.

image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
Åh jag vill haaA

Ja dÄ har man kastat sig in i Breitling sfÀren. Slog till lite impulsivt pÄ den tidigare i trÄden nÀmnda aerospacen. Har alltid varit lite förtjust i just den modellen frÄn de Ären och nÀr dealen blev som den blev sÄ kunde jag inte lÄta bli att slÄ till. Den var dock rÀtt Àcklig, sÄ nÀr barnen lagt sig blev det förlÀngning av lÀnk samt spa för hela slanten.

image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg

mycket trevlig klocka!

Grattis, det fanns ingen hake mao!

Tillbaka
Topp