tissoter
Guld
DÄ tycker jag inte runt 1500 Àr orimligtNypris Àr en bit över 3000kr, sÄ sÀlj inte för billigt!!
Gummina Àr billiga, viklÄset svindyrt och eftertraktat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
DÄ tycker jag inte runt 1500 Àr orimligtNypris Àr en bit över 3000kr, sÄ sÀlj inte för billigt!!
Gummina Àr billiga, viklÄset svindyrt och eftertraktat
DÄ tycker jag inte runt 1500 Àr orimligt
Har spanat pÄ den hÀr som panten sÀljer, gillar att den har gmt. Man kanske kan ha den som beater pÄ nÄgot sjysst lÀdernato? Vad tror ni?
JÀmfört med chrono och de flesta dÀr verkar ligga mellan 10-12 visserligen Box men om man klippa den hÀr utan tillbehör för typ 7 borde inte det vara en ok deal?
Jag har haft den dÀr. Helt ok Quarts klocka. Mer en instegsmodell till Breitling tycker jag.
Aha kommer du ihÄg hur den kÀndes? har lÀst att den ska vara 41 enligt dem men alla andra sÀger 40,5?
Inte sÄ stor skillnad men rÀtt ska va rÀtt
Ja det var mÄnga Är min favoritklocka och min första Breitling. Den kÀnns rÀtt lagom, som en Rolex Sub eller lite större. Men du ska absolut ha den pÄ lÀnk. Den funkar inte alls pÄ lÀder. Regatta funktionen Àr lite rolig. Safirglas o.s.v
Fasen nu mÄste jag ju bara köpa jag som tÀnkt ta en lite paus frÄn samlandet...... GÄr Ät helve* med det. hehe. Tycker den Àr ganska clean. Hade du den pÄ nato? vanligt dÄ alltsÄ.
Nej jag hade den pÄ lÀnken som du ser pÄ bilden. Ja det var en grym klocka, tÄl mycket, quarts, problemfri och roliga funktioner. Kan rekommendera den helt klart. Jag köpte min begagnat 1995 för 8000 kronor och med tanke pÄ hur mycket klockor har gÄtt upp i pris sÄ Àr det ju ett superpris du har dÀr. Funderar pÄ att slÄ till sjÀlv (Skojar!)
Grattis, det fanns ingen hake mao!
Det fattades lite saker, men det blev ett riktigt bra pris efter lite förhandling.
Vad fin den blev! Stort grattis!
Lossnar det verkligen sÄ stora smutssjok med ultraljudet eller Àr det nÄgon typ av synvilla ?
Det Àr ingen synvilla, det var massa skit. Men klockan va vÀldigt flottig. Inget ultraljudsbad, hederligt yes, sen kokar man upp skiten pÄ spisen.
Fick du med box och sÄ?
Nej det va inget komplett set, men jag Àr nöjd med dealen dÄ priset förhandlades ner. Dock var det en gemensam bekant, han lovade att om bitarna tittade fram sÄ skulle han ringa. Han hade haft den sen den var ny. Bilderna i annonsen gav den inte en rÀttvis bild. Efter lite tvÀtt sÄ blev den vÀldans fin. Back to work!
Och vi som tyckte priset var ok redan frÄn början! Bra jobbat!Det fattades lite saker, men det blev ett riktigt bra pris efter lite förhandling.
http://www.blocket.se/trelleborg/Breitling_Avenger_II_Seawolf_59564732.htm?ca=11&w=3
Vad tycker ni om prisbilden pÄ denna?
Skulle ocksÄ pÄstÄ det, Àven om annonsen sÀger anorlunda. NivÄn Àr vÀl den man vill ha ut som sÀljare, gÀller bara att hitta en ivrig köpare, annars lÀr det inte gÄ.Förhandlingsbart.
Förhandlingsbart.
Skulle ocksÄ pÄstÄ det, Àven om annonsen sÀger anorlunda. NivÄn Àr vÀl den man vill ha ut som sÀljare, gÀller bara att hitta en ivrig köpare, annars lÀr det inte gÄ.
Om vi sÀger sÄ hÀr: jag köpte min aerospace pÄ NK förra Äret pÄ rea med 30% rabatt. Det var stört omöjligt att sÀlja den bara ett par mÄnader senare för de pengarna. PÄ Blocket blev jag tom hÄnad. Kanske jag hade lyckats om jag gÄtt ner till 40% av nypriset.
SÄ rÀtt sÄ!GÀller de flesta affÀrer
Men med den ovanligt stora prisökningen pÄ nya Breitling, sÄ lÀr inte begpriserna sjunka?
Edit: Snittpriset i butik ligger vÀl en bit över 60k nu, kÀnns det som...
Men om jag gÄr in pÄ Krons hemsida sÄ stÄr det att Breitling Avenger II Seawolf pÄ lÀnk kostar 33.900
Ah, okej, det Àndrar sÄklart begpriset...