Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nja...inte direkt. En som ville se bilder på den.Är det en paketöppning?
Nja...inte direkt. En som ville se bilder på den.
Ja, jag tror det. Använder inte den. Sjukt snygg klocka...fast inte på mig tyvärr.Aha ska du sälja?
Ja, jag tror det. Använder inte den. Sjukt snygg klocka...fast inte på mig tyvärr.
Mmm,,,inte helt övertygad om att sälja. Ni som har koll, va kan man får för den? Den har inga märke eller så. Använd 5ggr.Släng upp den på K&S vettja och komplettera med lite fler bilder!
Mmm,,,inte helt övertygad om att sälja. Ni som har koll, va kan man får för den? Den har inga märke eller så. Använd 5ggr.
Ok, tack. Satte ut den på 24...Hmm en Breitling SOH 42, A1732124 från 2014 om det finns lite mer bilder och skicket stämmer samt fullset ( alla tillbehör) så kanske runt 30? Ni får hugga mig om jag gissar fel.
Ok, tack. Satte ut den på 24...![]()
Är inte helt säker på min värdering men någon borde ju klippa för 24-25 tycker jag.
Ok, då fick jag lite koll iaf. Har gummiarmband oxå till den.Nja, om den suttit på mesh kanske men som det är nu ligger det snarare
runt 20-22...
Ok, då fick jag lite koll iaf. Har gummiarmband oxå till den.
Hur som helst en fin klocka.Var det jag tänkte på, men visst mitt 30 låg nog i överkant men absolut runt 24-25 ska inte vara omöjligt
Vad fin den blev! Stort grattis!Ja då har man kastat sig in i Breitling sfären. Slog till lite impulsivt på den tidigare i tråden nämnda aerospacen. Har alltid varit lite förtjust i just den modellen från de åren och när dealen blev som den blev så kunde jag inte låta bli att slå till. Den var dock rätt äcklig, så när barnen lagt sig blev det förlängning av länk samt spa för hela slanten.
![]()
![]()
![]()
![]()
Någon som är sugen på både ett Pro diver och ett Oceanracer-gummi och ett riktigt viklås till sommaren?
![]()
Vet inte vad det kan vara värt, frågade i "Rimligt pris-tråden" men ingen respons.. Vill helst inte göra bort mig på K&S med galen prissättning heller, därför kollar jag här då ni säkert har koll på vad det kostar nytt
PM'a vid intresse!
Är de oanvända? Nyskick?, kanske runt 1000?
Nix dom är använda! Hade hoppats på mer med tanke på viklåset! hittade denna annonsen
https://klocksnack.se/threads/breitling-ocean-racer-inkl-viklås-22-mm.5990/
Där är dessutom endast ett gummi![]()
Hade inte min stålfisk varit till salu hade jag köpt de direkt. Älskar de där viklåset![]()
Någon som är sugen på både ett Pro diver och ett Oceanracer-gummi och ett riktigt viklås till sommaren?
![]()
Vet inte vad det kan vara värt, frågade i "Rimligt pris-tråden" men ingen respons.. Vill helst inte göra bort mig på K&S med galen prissättning heller, därför kollar jag här då ni säkert har koll på vad det kostar nytt
PM'a vid intresse!
När släpps den nya superocean modellen? Såg rätt trevlig ut och ett konkurrens kraftigt pris på 36k.
Yes stämmer bra.Den blå är ju mummma!
![]()
PM'a vid intresse!