• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

image.jpg
image.jpg

Mmm,,,inte helt övertygad om att sälja. Ni som har koll, va kan man får för den? Den har inga märke eller så. Använd 5ggr.

Hmm en Breitling SOH 42, A1732124 från 2014 om det finns lite mer bilder och skicket stämmer samt fullset ( alla tillbehör) så kanske runt 30? Ni får hugga mig om jag gissar fel.

Ja då har man kastat sig in i Breitling sfären. Slog till lite impulsivt på den tidigare i tråden nämnda aerospacen. Har alltid varit lite förtjust i just den modellen från de åren och när dealen blev som den blev så kunde jag inte låta bli att slå till. Den var dock rätt äcklig, så när barnen lagt sig blev det förlängning av länk samt spa för hela slanten.

image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
Vad fin den blev! Stort grattis!
Lossnar det verkligen så stora smutssjok med ultraljudet eller är det någon typ av synvilla ?

Någon som är sugen på både ett Pro diver och ett Oceanracer-gummi och ett riktigt viklås till sommaren?
pFto9hZ.jpg

Vet inte vad det kan vara värt, frågade i "Rimligt pris-tråden" men ingen respons.. Vill helst inte göra bort mig på K&S med galen prissättning heller, därför kollar jag här då ni säkert har koll på vad det kostar nytt:)
PM'a vid intresse!

Någon som är sugen på både ett Pro diver och ett Oceanracer-gummi och ett riktigt viklås till sommaren?
pFto9hZ.jpg

Vet inte vad det kan vara värt, frågade i "Rimligt pris-tråden" men ingen respons.. Vill helst inte göra bort mig på K&S med galen prissättning heller, därför kollar jag här då ni säkert har koll på vad det kostar nytt:)
PM'a vid intresse!

Är de oanvända? Nyskick?, kanske runt 1000?

pFto9hZ.jpg

PM'a vid intresse!

Jag är helt klart intresserad! Hur mycket är banden kortade?

Vad vet vi om Breitling Chronomat 41 Airborne här? Någon som har en?
Satt och kikade runt på nätet och snubblade över den här videon
Ser tuff ut!
47 JUWELS :D

pFto9hZ.jpg

PM'a vid intresse!

Nypris är en bit över 3000kr, så sälj inte för billigt!!
Gummina är billiga, viklåset svindyrt och eftertraktat :)

Tillbaka
Topp