• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Ja, Jet Team. Vet inte hur mÄnga som gjorts eller görs.

Jappsen verkar fÄtt den i rött ocksÄ https://www.breitling.co.jp/products/colt/colt_skyracer/
main_photo_6.jpg

Satan vad cool den gula var :D Àr priset samma som pÄ den helsvarta? Försökte googla men hittar inget om den :S
Ingen aning faktiskt, det enda jag vet Àr att den Àr sjutton gÄnger coolare Àn den vanliga. Har frÄgat lite utan svar. Bilden Àr frÄn nÄgot av de stora forumen och en skyracer-trÄd.

Ingen aning faktiskt, det enda jag vet Àr att den Àr sjutton gÄnger coolare Àn den vanliga. Har frÄgat lite utan svar. Bilden Àr frÄn nÄgot av de stora forumen och en skyracer-trÄd.
Ok, bara att vÀnta och se dÄ. tack för svar iaf :) kÀnns som att jag kommer att behöva en sÄn ! :D

NÄgon som vet om Pro2 lÀnk/Àndbitar frÄn en Steelfish skulle passa pÄ en Avenger GMT?

@JensBP ?
023.jpg
breitling-superocean-steelfish-watch.jpg
Vet ej. Böjen ser ungefÀr lika ut och mÄnga lÀnkar fungerar ju pÄ andra Àn de Àr Àmnade för, men det kan ju skilja nÄgon mm pÄ hÄl eller böj. Det kanske finns nÄgon hÀr som Àger bÄda och kan testa?

Tillbaka
Topp