Ja, Jet Team. Vet inte hur mÄnga som gjorts eller görs.Oj! Vad coola! NÄn ltd edition?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja, Jet Team. Vet inte hur mÄnga som gjorts eller görs.Oj! Vad coola! NÄn ltd edition?
Var lÀste du det? En kompis hade snappat upp nÄt om gult band, nÄnstans.
Verkar som han blandat ihop vilken fÀrg khaki Àr. Men grönt Àr skitsnyggt pÄ den dÀr.Fick leta lite men hittade mitt tidigare inlÀgg dÀr jag hÀnvisade till denna lÀnk https://www.instagram.com/p/BVjx5oLDh15/?taken-by=lbjcaillaud
Hur sÀker kÀllan i sig Àr vet jag inte men han har ju uppenbarligen ett grönt pÄ bilden![]()
Ja, Jet Team. Vet inte hur mÄnga som gjorts eller görs.
Fick leta lite men hittade mitt tidigare inlÀgg dÀr jag hÀnvisade till denna lÀnk https://www.instagram.com/p/BVjx5oLDh15/?taken-by=lbjcaillaud
Hur sÀker kÀllan i sig Àr vet jag inte men han har ju uppenbarligen ett grönt pÄ bilden![]()
Satan vad cool den gula varDet kanske var den gulaktiga skyracern han tÀnker pÄ?
![]()
Grym klocka....just nu kÀnns det som den fÄr sitta kvar pÄ handleden lÀÀÀÀnge...Sa nÄgon blÄ?![]()
Riktigt trevligGrym klocka....just nu kÀnns det som den fÄr sitta kvar pÄ handleden lÀÀÀÀnge...
Ingen aning faktiskt, det enda jag vet Àr att den Àr sjutton gÄnger coolare Àn den vanliga. Har frÄgat lite utan svar. Bilden Àr frÄn nÄgot av de stora forumen och en skyracer-trÄd.Satan vad cool den gula varÀr priset samma som pÄ den helsvarta? Försökte googla men hittar inget om den :S
Hej,
TÀnker exakt lika som dig... fÄr se om man hittar nÄgot kul dÀr borta!![]()
Bra hittat! Team team yoshi muroya (resbild racing), Japan Botique Edition. En sÄdan kanske man skulle jaga nÀr man ÀndÄ ska till Japan.![]()
Stilig. Den dÀr kan man vÀl praktiskt anvÀnda jÀmfört med den senaste som kanske kÀnns liiite vÀl stor? Dock blinkar 12'an vilket Àr coolt.Krismöte pÄ jobbet krÀver rÀtt utrustning!
![]()
Ok, bara att vÀnta och se dÄ. tack för svar iafIngen aning faktiskt, det enda jag vet Àr att den Àr sjutton gÄnger coolare Àn den vanliga. Har frÄgat lite utan svar. Bilden Àr frÄn nÄgot av de stora forumen och en skyracer-trÄd.
Och jag slipper gÀrna att ha en linjal pÄ armbandet.KÀra Basel-tomten, 2018 önskar jag mig en sÄn hÀr.
Ps. den ska ha svarta visare och index. Den ska vara snygg och inte se allmÀnt för jÀvlig ut som nedan, vÀnligen ha överseende med min efterblivenhet i Photoshop...![]()
Whaat? Om du akut mÄste mÀta nÄgot dÄ??Och jag slipper gÀrna att ha en linjal pÄ armbandet.
OrÀttvist!
Ăr du rktigt illa ute sĂ„ kommer Breitling-KS-army och rĂ€ddar dig! Tryck pĂ„ knappen till vĂ€nster som ser ut som en passiv helium! StĂ€ll inga frĂ„gor!Krismöte pĂ„ jobbet krĂ€ver rĂ€tt utrustning!
![]()
Jag hade nog ryckt för lÀnge sedan om det krisat pÄ jobbet.Krismöte pÄ jobbet krÀver rÀtt utrustning!
![]()
Ăga för B...
Vet ej. Böjen ser ungefÀr lika ut och mÄnga lÀnkar fungerar ju pÄ andra Àn de Àr Àmnade för, men det kan ju skilja nÄgon mm pÄ hÄl eller böj. Det kanske finns nÄgon hÀr som Àger bÄda och kan testa?NÄgon som vet om Pro2 lÀnk/Àndbitar frÄn en Steelfish skulle passa pÄ en Avenger GMT?
@JensBP ?
![]()
![]()