Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Var nyss hos Erikssons för att köpa en Tissot åt min son i trettonårspresent. Väl där passade vi på att prova lite annat...
![]()
Navitimer är alltid Navitimer och rackarns vad den är härlig
![]()
![]()
Nya SOH förtjänar dubbla bilder. Galet läcker
![]()
Och den här Colten säger sonen att han ska spara till
![]()
Och slutligen den klocka han har att se fram mot. Hämtas på födelsedagen
Den bruna är svinsvinsnygg. Blå är säkert också fin iofs.Snyggt! Fasiken vad sugen jag blir på en SOH 2. Vad tyckte om den bruna? Är det en sån man ska ha eller en blå tro?
Trevligt! Du är så välkommenÄntligen får man posta här!
![]()
Äh köp det du gillar och förstärk upp med några varv bacon om det behövs. Blir ju som en analog variant på emergencyNu tycker jag det är dags...
... att bli medlem i Brattegänget
Men med 15cm handled att bära uret på så krävs det lite letande.
Har letat efter lug-lug mått, men jag har inte lyckats så bra. Varför skrivs dom inte ut?!?
Skulle vilja veta lug-lug måtten för Aerospace (gärna 40,42 och 43 mm versionerna) samt för Colt 41mm
Tack på förhand
En rekommendation är den superfina Montbrillant 01 som UretVintage just nu har ett mkt bra pris på. Den är 38 mm.Nu tycker jag det är dags...
... att bli medlem i Brattegänget
Men med 15cm handled att bära uret på så krävs det lite letande.
Har letat efter lug-lug mått, men jag har inte lyckats så bra. Varför skrivs dom inte ut?!?
Skulle vilja veta lug-lug måtten för Aerospace (gärna 40,42 och 43 mm versionerna) samt för Colt 41mm
Tack på förhand
Bäst!Äh köp det du gillar och förstärk upp med några varv bacon om det behövs. Blir ju som en analog variant på emergency![]()
Men man vill nog ha mesh ändå va?Den bruna är svinsvinsnygg. Blå är säkert också fin iofs.
Absolut inte, mesh är generellt en styggelse! Plopp är i princip det enda undantaget!Men man vill nog ha mesh ändå va?
Absolut inte, mesh är generellt en styggelse! Plopp är i princip det enda undantaget!![]()
Äh köp det du gillar och förstärk upp med några varv bacon om det behövs. Blir ju som en analog variant på emergency![]()
Eeeh näAbsolut inte, mesh är generellt en styggelse! Plopp är i princip det enda undantaget!![]()
Gillade INTE! Mesh innan jag såg det på SOH, föll pladask och vill inte byta ut detta!Men man vill nog ha mesh ändå va?
Gillade INTE! Mesh innan jag såg det på SOH, föll pladask och vill inte byta ut detta!
![]()
Jag tycker att Breitlings mesh är suveränt. Snyggt, rejält och som en smekning runt armen.Är det lätt att justera/korta? Måste erkänna att jag har dålig koll på mesh.
Men man vill nog ha mesh ändå va?
Är det lätt att justera/korta? Måste erkänna att jag har dålig koll på mesh.
Hej,
Ny här på forumet och ganska grön på klockor. Har sedan tidigare en Tag Heuer Aquaracer Automat men är sugen på att köpa nytt. Är inne på en sån här: http://www.uret.se/breitling-superocean-ii-44-svart-stal-o44-mm-p-72972.html
Vad är era tankar om den?
Med vänlig hälsning,
Martin
Tack för svar. Får nog bli en sånBlir aldrig fel med valfri SuperOcean![]()
Jasså du knep den![]()
Vilken jävla klocka <3
Läcker! Vad heter en den?![]()
Vilken jävla klocka <3