Snyggt! SÄ det var du som kvickt knep den remmen alltsÄNy hÄrd kombo...
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! SÄ det var du som kvickt knep den remmen alltsÄNy hÄrd kombo...
![]()
Tack! Japp, tÀnkte att min kÀra Blackbird behöver mycket olika klÀder till vintern. Och Àven om jag Àr fan av Hadley Roma sÄ finns en viss tjusning med originalgrejer.Snyggt! SÄ det var du som kvickt knep den remmen alltsÄ![]()
Mycket mycket bÀttre Àn pÄ ett blÄtt gummi!Ny hÄrd kombo...
![]()
Men lÄÄÄÄÄÄÄÄngt ifrÄn lika skönt.Mycket mycket bÀttre Àn pÄ ett blÄtt gummi!
fin kombo!Jag tycker blÄ och vit passar bra ihop!
![]()
Det Àr ju rÀtt stor skillnad pÄ 41 & 44. Jag tycker att du ska ha den som kÀnns bÀst.Efter mkt tankar blir det och lÀgga bestÀllning pÄ en colt! Nu till frÄgan, 41 vs 44. Om jag har förstÄtt det rÀtt sÄ Àr 41an polerad (lÀnken) bu och bÀ? Repmagnet? KÀnns som mkt klocka för pengarna?
![]()
(Stulen bild)
Det Àr ju rÀtt stor skillnad pÄ 41 & 44. Jag tycker att du ska ha den som kÀnns bÀst.
Jag har fÄtt pÄ gummit pÄ min gula best. Det Àr förvÄnansvÀrt mjukt.
Klockan mÀter 45 i diameter och nÀstan 20 pÄ höjden men som ni ser pÄ bilden Àr det inget att vara rÀdd för. Jag har en omkrets pÄ 18,5cm men har ganska "platta" armar och jag tycker att den sitter som en smÀck. SjÀlv trodde jag att 45mm var för stort för mig men hÀr hade jag fel. Bandhornen gör nog mycket, de Àr korta och följsammma.
SĂ„ alla ni som tvekar- Just do it!
Det Àr ju rÀtt stor skillnad pÄ 41 & 44. Jag tycker att du ska ha den som kÀnns bÀst.
Jag har fÄtt pÄ gummit pÄ min gula best. Det Àr förvÄnansvÀrt mjukt.
![]()
Klockan mÀter 45 i diameter och nÀstan 20 pÄ höjden men som ni ser pÄ bilden Àr det inget att vara rÀdd för. Jag har en omkrets pÄ 18,5cm men har ganska "platta" armar och jag tycker att den sitter som en smÀck. SjÀlv trodde jag att 45mm var för stort för mig men hÀr hade jag fel. Bandhornen gör nog mycket, de Àr korta och följsammma.
SĂ„ alla ni som tvekar- Just do it!
Kan bara instÀmma, det Àr en pjÀs men vÀl avvÀgd enligt mitt tycke. Bandhornen gör mkt, pÄ min handled som Àr ca 17,5. HÀr sitter den rÀtt lÄngt ner med.
![]()
Prövade en sÄn i butik. KÀndes inte för stor för mina 17,5 cm armar. Mycket tack vare att den Àr sÄ tunn. Den kÀndes typ platt om jag jÀmförde med min mm300 som jag hade pÄ mig dÄ..Hm, 44an Àr ju bara 11.25 mm tjock, sÄ verkar ligga vÀldigt fint pÄ handleden ÀndÄ. I och med vad jag sysslar med pÄ fritid/ yrke sÄ kÀnns högpolerat en aning trist. Blir nog 44an med tanke pÄ den borstade lÀnken!
Hm, 44an Àr ju bara 11.25 mm tjock, sÄ verkar ligga vÀldigt fint pÄ handleden ÀndÄ. I och med vad jag sysslar med pÄ fritid/ yrke sÄ kÀnns högpolerat en aning trist. Blir nog 44an med tanke pÄ den borstade lÀnken!
Jag tycker blÄ och vit passar bra ihop!
![]()
Jag tycker blÄ och vit passar bra ihop!
![]()
Grymt lÀcker fÀrgkombo! En liten ögonöppnare för mig![]()
Fler brattebrudar till folketFÄr man posta lite sexistisk Breitling-reklam i trÄden? Jag tror ni Àr hÀrdade. Resten av forat skulle bli krÀnkta...
![]()
Fel klocka men ÀndÄ rÀtt lika...
SOH Àr lÀcker! FÀrgen, datumplaceringen, visarnaVar nyss hos Erikssons för att köpa en Tissot Ät min son i trettonÄrspresent. VÀl dÀr passade vi pÄ att prova lite annat...
![]()
Navitimer Àr alltid Navitimer och rackarns vad den Àr hÀrlig
![]()
![]()
Nya SOH förtjÀnar dubbla bilder. Galet lÀcker
![]()
Och den hÀr Colten sÀger sonen att han ska spara till
![]()
Och slutligen den klocka han har att se fram mot. HÀmtas pÄ födelsedagen
Gummi! Aero Classic eller Diver Pro 3.UrsÀkta att jag postar samma bild igen men jag tÀnkte be om lite hjÀlp nÀr det kommer till val av ett armband/lÀnk. Jag har idag Breitlings egen skinnarmband och en mesh lÀnk hemma. Undrar om jag kunde fÄ lite tips ang kanske en tredje typ av lÀnk, armband eller nato, eller vad som helst som kanske passar till en SOH 42. NÄn som har nÄgra idéer?
![]()
Oj den dÀr Aero Classic var inte alls fel!Gummi! Aero Classic eller Diver Pro 3.
![]()
![]()
![]()
Var nyss hos Erikssons för att köpa en Tissot Ät min son i trettonÄrspresent. VÀl dÀr passade vi pÄ att prova lite annat...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Förresten, jag kom just pÄ att jag Àr krÀnkt!Fler brattebrudar till folket![]()
Tissoten blir superfin!Var nyss hos Erikssons för att köpa en Tissot Ät min son i trettonÄrspresent. VÀl dÀr passade vi pÄ att prova lite annat...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pro diver 3 gummit Àr ju helt fantastiskt. Det bÀsta jag haft. Har kört ett gÀng Seiko gummin, Oris, Crafter blue och diverse olika mÀrken tidigare. Men det hÀr Àr i en klass för sig...tycker jag iallafallGummi! Aero Classic eller Diver Pro 3.
![]()
![]()
![]()