Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
StenrÀtt, den enda SOH jag skulle kunna tÀnka mej![]()
![]()
Om nÄgon mot förmodan missat.
Keramisk vridring och riktigt vasst utverk, motsvarande det som sitter i Pelagos och North Flag (-PR). Den Àr rÀtt lÀcker.StenrÀtt, den enda SOH jag skulle kunna tÀnka mej
Som nyPolerat och borstat idag.
![]()
Som ny.
Haha, ja jag trodde du hade varit flitig pÄ morgonen.Ja, den Àr fin. Jag skrev otydligt. Den Àr inte polerad och borstad nyligen, mer att dagens val av klocka blev den borstade och polerade![]()
Du vet att det Àr Breitling trÄden du skriver i va? Allt Àr vÀl tillÄtet hÀr?Dagens bild.
OBS. sjÀlvklart stod jag still nÀr bilden togs!
SjÀlvklart gÄr klipparen pÄ Ätervunna grankottar, grÀsmattan Àr ekologisk och jackan Àr tillverkad i en fabrik med schyssta avtal.
![]()
Haha jo förvisso, men bÀttre Ä ha bÄde hÀngslen och livrem i dagens mediaDu vet att det Àr Breitling trÄden du skriver i va? Allt Àr vÀl tillÄtet hÀr?![]()
Dagens bild.
SjÀlvklart gÄr klipparen pÄ Ätervunna grankottar, grÀsmattan Àr ekologisk och jackan Àr tillverkad i en fabrik med schyssta avtal.
![]()
Jag kÀnner mig krÀnkt. Du vet vÀl att orange pÄ grÀsklipparen skrÀmmer igelkottar och sniglar. Du min herre Àr en hemsk snigelkottofob!! Extremismen tar över i SverigeDagens bild.
![]()
HÀÀÀÀÀmnareeeenIncoming,,,,
The mother of all Blacksteels
![]()
Jag kÀnner mig krÀnkt. Du vet vÀl att orange pÄ grÀsklipparen skrÀmmer igelkottar och sniglar. Du min herre Àr en hemsk snigelkottofob!! Extremismen tar över i Sverige![]()
Det Àr ju för att man inte ska köra pÄ demJag kÀnner mig krÀnkt. Du vet vÀl att orange pÄ grÀsklipparen skrÀmmer igelkottar och sniglar. Du min herre Àr en hemsk snigelkottofob!! Extremismen tar över i Sverige![]()
Det har du ju rÀtt i !Det Àr ju för att man inte ska köra pÄ dem![]()
Note to self: stop being racist and whiteDet har du ju rÀtt i !
Tar tillbaka min pudel
@Jim Dollares du Àr en hatare!
#stoppasnigelfascisterna
HahaNote to self: stop being racist and white
AngÄende frÄga ett vet jag inte men pÄ nr tvÄ sÄ kan jag ge mig fan pÄ att de Àter schnitzel dom jÀvlarna!NÄn som har koll vad det kostar att "putsa upp" en Breitling aerospace evo och vad exakt Àr det dom gör i Basel?
Aldrig sett innan. Ăr det legit?sprang pĂ„ en rolig skyland
aldrig sett en sÄn innan, vit med arabic indexar
nog aslÀcker irl. pÄ ett brunt lÀder
![]()
Du ska alltid vara vÀrst!Denna sitter i min hangar (garage).
![]()